19 Haziran 2018

Ana Sayfa » , , , » Nature Beauty Cit Bakım Ürünleri

Nature Beauty Cit Bakım Ürünleri

19 Haziran 2018
Herkese merhaba ,bugün sizlere bir süre önce  kullanmayı bıraktığım  nature & beauty markasına ait cilt bakım ürünlerinden bahsetmek istiyorum. Uzun zamandır deneyimlediğim bir set bu ,yeteri kadar deneyim sahibi olduğum için artık paylaşmanın zamanı olduğunu düşünüyorum. Öncelikle belirtmek istiyorum cildim karma ve yazın daha çok yağlıya dönük oluyor. 
Size aktardığım bilgiler benim cildim de gözlemlediğim sonuçlardan oluşuyor. 

Nature & Beauty Doğal Cilt Maskesi : Öncelikle ele almak istediğim ürün cilt maskesi , ilk açıldığında daha akışkan ve kolay sürelen bu maske zaman içerisinde elbette kuruma yaptı. Kuruduktan sonra cildimi ıslattıktan sonra sürdüm. O şekilde  daha rahat kullandım.İçeriği genel olarak temiz olan bu maskede  gül yağı , doğal yağlar ,kil ,papatya özü bulunuyor.

  Üzerinde yeterli miktarda maskeyi cildinize sürün ve 20 dakika bekletin demesine rağmen ben 10 dakikayı kesinlikle aşmadım. Kil maskeleri benim cildim de  uzun süre bekleyince  yanma gibi kırmızılık oluşturuyor. 
Ürün sonucunda gözlemim yıkadıktan sonra aşırı nemli ama bir süre sonra gerilen bir cilde sahip oldum. Yüzüme verdiği aydınlık görüntü hoşuma gitse de ,derinlemesine bir temizlik hissetmedim. Yani öyle siyah noktaları söküp atar diye beklemeyin ,aslında tek başına bunu başaran bir maskeye ben açıkçası daha hiç rastlamadım. 
Maskeyi kesinlikle duş sonrası kullanıyorum. Cildime böylece daha iyi nüfus ettiğini düşünüyorum ve asla lavaboda yıkamıyorum :) Çünkü lavaboyu çok batırıyor .Bu yüzden duşa kabin içinde yıkamayı tercih ediyorum:)
Nature & Beauty Cilt Temizleyici Tonik : Gene içerik olarak oldukça temiz olan bu tonik cilt bakımımda nemlendiriciden önce uyguladığım aşamadır. Kokusunda baskın bir şekilde gülün kokusunu alıyorum. Genel olarak buda oldukça temiz bir içeriğe sahip .Göz çevresinde kullanılmayan  ve göze kaçırıldığı zaman bol su ile durulanması gereken bir ürün . Gözeneklerim konusunda çok bir fark görmesem de cilt kirlerini temizlediğine şahit oldum.Özellikle maske kullanımı sonrası yüzümü bol su ile durulamama rağmen yinede tonik aşamasında cildimden artıkları temizliyor. Pompalı şık bir şişeye sahip .

Nature & Beauty Cilt Destekleyici Krem : Diğer ürünlerinde olduğu gibi temiz içerikli bir krem , pompalı bir şişede ve 100 ml olduğunu belirtmek istiyorum. Pompası sayesinde ürün çok fazla ziyan olmuyor.  Uzun süre kullan kolay kolay bitmiyor :) Ürün vaatleri arasında cildi canlandırma ve leke akne ve sivilceler üzerinde gözle görülür düzelme görüleceğini belirtiyor.

 Ben sivilce ve lekelerim üzerinde herhangi bir düzelme gözlemlemedim. Hatta ne yalan söyleyeyim en zor kullandığım ürün bu oldu.  Ürünü cildim ne yaptıysam hemen emmedi .Sürdüğüm anda bir terleme ,bir yağlanma bayağı bir süre ıslak suratla gezmek zorunda kalıyordum. Nemlendirmesini ne yazık ki taaa ertesi gün fark ediyordum. 
Bu kremi sevemedim çünkü her seferinde yüzüme silikon sürmüşüm izlenimi verdi . Hatta fotoğrafta terlemeyi görebiliyor musunuz ? bilemiyorum ama özellikle bıyık bölgemde damla damla terler oluşuyordu. 
 Kuru ciltlerin çok seveceği ama benim gibi karma ciltlerin ne yazık ki memnun kalmayacağını düşündüğüm bir ürün oldu kendisi :)



Bu seti artık kullanmıyorum .Yeni ürünlere emanet ettim cildimi o yüzden yeni deneyimlerde görüşmek üzere kendinize çok iyi bakın. Sevgiler...



"Nature Beauty Cit Bakım Ürünleri " için 21 yorum:

  1. duydum bu markayı ve ürünleri ama hiç denemedim ...tonik ilgimi çekiyor ilk olarak tabi..

    YanıtlaSil
  2. bende duşa kabinde yıkamayı tercih ediyorum aynı sebepten ötürü. Gerçekten baya parlak ya da ter şeklinde görünüyor. Demek ki çok nemsiz ciltler memnun kalabilir bu üründen.

    YanıtlaSil
  3. Nature Beauty ürünlerinden tonik ve cilt destekleyici kremi kullandım. Kremi oldukça sevdim, sanırım cildim aşırı kuru olduğu için. Hatta kullandığım dönemlerde cildime verdiği aydınlık başkaları tarafından da fark edildi. Maske hakkında çok olumlu yorumlar okudum ama hala kullanmadım. Acaba bende etkisi nasıl olacak?
    Cildimiz zaten hep bir başka ürüne emanet, biz Allah'a emanet :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Krem beni çok rahatsız etti .Kuru bir cildim olmadığı için sanırım bana biraz ağır geldi. Maske yorumlarını bekliyorum canım :)

      Sil
  4. cildim kuru olduğu için kremi bana iyi gelmişti

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben daha çok yağlıya dönüğüm o yüzden çok zorlandım.

      Sil
  5. Kuru ciltli olarak lazım bu bana :)

    YanıtlaSil
  6. Pek işe yaramamış bu ürünler. Ben de uzak durayım :(

    YanıtlaSil
  7. Markayı kullanmadım ama güzel ürünlere benziyor

    YanıtlaSil
  8. markayı denemedim, ama cildim karma o yüzden bana da olmaz sanırım :)

    YanıtlaSil
  9. Karma cilt tipine sahibim ben de. Nature'nin beauty doğal cilt maskesi dikkatimi çekti. Hiç kil maskesi yapmadım. Kızarıklık yaşar miyim sorusu kafama takıldı. Denemeden bilemem tabi... Deneyimlerinizi paylaştığınız için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim . Yorum için ben teşekkür ederim.

      Sil
  10. Nature beauty cilt bakım ürünlerinden maskenin içerisindeki gül yağı doğal yağlar hemen ilgimi çekti. Tabi kullanınca etkisi ne olur bilemem. Ciltte yanma hissine hiç dayanamıyorum. Teşekkürler..

    YanıtlaSil