22 Mayıs 2018

Ana Sayfa » , , , » Blog Tasarımı - Kişiye Özel Blog Tasarımı

Blog Tasarımı - Kişiye Özel Blog Tasarımı

22 Mayıs 2018
Herkese merhaba ,uzun süredir yazmak istediğim bir konuyu bugüne kadar hep erteledim. 
Başlıktan da anlayacağınız gibi blog tasarımı , kişiye özel blog tasarımı ve seo ya uygun hale getirttim. 
Bugüne kadar beklememin amacı ise blogum ne gibi gelişmeler gösterecek ve seo çalışmaları gerçekten iş görüyor mu ? 
gibi aklımda olan sorulara kendi çapımda cevap aramaktı. 

Bir kaç yıldan beri aklımda olan ama bir türlü karar veremediğim kişiye özel blog tasarımı yaptırmak konusunda beni sürekli dürten arkadaşım Hüzün Sarısı blog sahibi Nihal'e de öncelikle teşekkür etmek istiyorum. 
Bana baştan beri Sosyal Medya Kafe yazarı Sibel'i tavsiye ediyordu.
 Dürüst ,işini iyi yapan ,başarılı biri olduğunu kulaktan dolma biliyordum ama kendimde çalışmaya başlayınca bundan emin oldum. 
Sibel bana seo çalışması olmayan bir bloğun denizde çırpındığını  ama yüzemediğini  güzel bir dille anlattı.
 O anda tamam hemen başlayalım dedim. Kendim de çok sorunlu bir insan değilimdir. Çok fazla talepleri olan bir insan olmadığım için güzel ve kısa sürede biten bir çalışma süreci geçirdik. Sizinde gördüğünüz gibi bloğum son halini aldı.  
Buradan Sibel'e bir kez daha ellerine sağlık demek istiyorum .( Bu yazıyı yazmamı o istemedi. Ben içimden geldiği için yazdım. )

Yeni blog sahibi arkadaşlara ise tavsiyem muhakkak  blogunuzu profesyonel birinin eline bırakıp seo çalışmalarını uygulatın diyorum. 
Buraya kadar okuduğunuz içinde sizlere sevgilerimi gönderiyorum.  


"Blog Tasarımı - Kişiye Özel Blog Tasarımı " için 28 yorum:

  1. Şu seo nedir tam olarak anlatman mümkün mü?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım seo yu vereceğim linkten daha detaylı öğrenebilirsin.

      https://www.sosyalmedyakafe.com/2018/04/seo-nedir.html

      Sil
  2. Güzel olmuş.Güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı olsun canım, umarım istediğin sonuca ulaşırsın :)

    YanıtlaSil
  4. yeni tasarımın güzel olmuş Yasemin güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuş bloğunun yeni hali Yasemincim :)

    YanıtlaSil
  6. Sade ve göz yormayan güzel bir tasarım olmuş...

    YanıtlaSil
  7. Hayırlı olsun yeni tasarımınız. Güle güle kullanın. Başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  8. çok güzel olmuş, yazılarını güle güle yaz :)

    YanıtlaSil
  9. Güzel günlerde, emeklerinin karşılığını alarak kullan :)

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel olmuş mutlulukla kullanın :)

    YanıtlaSil
  11. Bu yazıyı görmemiştim ben, blogu gezerken fark ettim.
    Tabi ısrar edecektim; en yakın blogger arkadaşımın emeklerinin karşılıksız kalmasını izleyemezdim.
    Senden çok ben rahatladım :D Şans getirsin beybim.

    YanıtlaSil
  12. Canım benim araya yaz tatili girince bu paylaşımını kaçırmışım.Bana süpriz oldu.Sağlıkla,iyi günlerde kullan tasarımını Yasemincim.Blog tasarımını yaparken çok büyük keyifle yaptım.Renkleri ve bahar dalı headerını oluştururken içim açıldı resmen.SEO çalışmalarımızın farkını da yaşadığın için mutlu oldum.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canım ,bende bu tarz şeyleri çok fazla reklam yapabilen biri değilim :) Ellerine sağlık ,oldukça faydasını gördüm. Sevgiler...

      Sil