8 Aralık 2014

Ana Sayfa » , , , , » #yaseminkokuluevent RÜZGAR GİBİ GEÇTİ .

#yaseminkokuluevent RÜZGAR GİBİ GEÇTİ .

8 Aralık 2014
 30 kasım pazar günü #yaseminkokuluevent #biricit3yasinda etkinliği için düştük yollara ,bir etkinlik yapmanın  ne kadar zor bir iş olduğunu yakında olunca daha çok anladım.

 Etkinlik için mekan sponsorumuz Mecidiyeköy'ün en kolay merkezi yerinde bulunan Grillo isimli mekanımız bizleri  tüm gün boyunca sıcacık ortamında , güleryüzlü personeli ile ağırlayarak bütün bloggerların beğenisini kazandı.



 Grillo bizlere hizmette sınır tanımadı .Menüsü zengin olan mekanımızda istediğimiz yiyeceğimiz zevkli bir sunum ile servis edildi. Eğer ki şehrin merkezinde nefes almak için bir mekan arıyorsanız Grillo tam size göre bir yer, her köşesi zevkle döşenmiş ve göz alacak düzeyde temizliği en çok içime sinen noktası oldu.
        

Masamızda kırmızı ağırlıkta olup ,gayet şık döşenmiş ve misafirlerimizin gelmesi bekleniyordu.







O günün daha detayları bitmedi. Bu güzel günde bizleri yalnız bırakmayan tüm sponsorlarımız bir sonraki yazımda sizlerle olacak .Kendi adıma o gün bir çok blogger arkadaşımı görmekten çok mutlu oldum. Katılan blogger arkadaşlarımın listesi aşağıdadır.

Katılan Bloggerlar 




"#yaseminkokuluevent RÜZGAR GİBİ GEÇTİ ." için 6 yorum:

  1. Çok keyifli,güzel bir gün oldu canım.Tanıştığımıza çok sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok sevindim .Umarım tekrar karşılaşırız.

      Sil
  2. çok keyifliydi bence de tanıdıkları yeniden görmek hoş oldu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok güzeldi. Umarım daha çok karşılaşırız.

      Sil
  3. Güzel bir zaman geçirmişsiniz süper ;)
    Bana da bekliyorum mutlaka
    www.locosmetico.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sizi çokrtan ziyaret etmiştim ve izlemeye almıştım. Teşekkür ederim yorumun için ,sağol...

      Sil