9 Ekim 2014

Ana Sayfa » , , , , , , , , , » #seleninbadesigeliyor Baby Shower Partisi !

#seleninbadesigeliyor Baby Shower Partisi !

9 Ekim 2014
 
27 eylül cumartesi günü sevgili arkadaşım
selenin evcilik hayatının bıcırığı bade için düzenlediği baby shower etkinliğine katıldım.

Bu sevimli davetiyeyi sevgili dostumuz My Little Mascara blogu sahibi sevgili mehtap hazırlamış ellerine sağlık çok şirin olmuş canım...

Selenin etkinliği için haftalar öncesinde almış olduğum davetten sonra selenciğimin başına bazı aksilikler geldi.Bir süreliğine parti iptal olmuştu .Renan hanımın Selenin çığlığını duyup yardımına koşmasıyla yeni parti yerimizin adresi  tavsiye evi oldu. Bize kapılarını açan tavsiye evi sayesinde bade' mizin partisi zevkli bir şekilde tamamlandı.


Tavsiye evine daha öncede gittiğim için bu seferki benim için en rahat olan yolculuğu tercih ettim. Bakırköyden deniz otobüsüne binip ,bostancıda indim ve az biraz yürüyüp tavsiye evine çok rahat bir şekilde vardım. Bize kapılarını açmakla kalmamış birde bizler için çok güzel ikramlıklar hazırlamış ,bize bu ikramlıkları hazırlayan YASEMİN hanıma sonsuz sevgiler. Bizleri çok güzel ağırlıyor tavsiye evi ,gerçekten bir evden hiç bir farkı yok :))

               

Selenin partisinin süslemeleri minnie konseptinde olup bu güzellikleri bize toz pembe fikirler hazırladı. 

Selenin en beğendiğim pozu bu oldu. Bakarmısınız ne kadarda mutlu, pastanın tadı ve görüntüsü çok güzeldi. 


Beyza Korkut pastamızı ve kurabiyelerimizi hazırlamıştı .
Ellerinize sağlık çok lezzetliydiler :)) 


                                                         Kızlarla fotoğraf çektirmeyi de ihmal etmedik tabiki...




     
Tavsiye evinin en sevdiğim köşesi melek kanatlı duvar , tavsiye evine gidip te bu köşede resim çekilmezsen eksik kalmış sayılırsın :)) 
 Selenimin bizler içinde hediyeleri vardı . Patik şeklindeki bu şirin sabunlar Nuray Sabun sponsorluğunda bizlere hediye edildi.


                Ve misler gibi kokan taşlarımız Melekler Evinizde  tarafından hediye edildi.


Toplu olarak katılan arkadaşlarımızla bir fotoğraf çektirdik. Ben o gün çok eğlendim .Çok güzel insanlar tanıdım .Yeni dostluklar kurdum. Selenciğime bir kez daha çok teşekkür ediyorum. Allahım hayırlısı ile evladını kucağına almayı nasip eylesin .Sevgiler...


PARTİDE BERABER OLDUĞUM DOSTLAR




"#seleninbadesigeliyor Baby Shower Partisi !" için 12 yorum:

  1. Güzel bir gün olmuş. Rabbim bir avazda kurtarsın Selen'i. :) Sevgiler canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım inşallah ! Sevgiler tatlım bende de:))

      Sil
  2. Herşey çok güzel görünüyor.Sağlıkla kucağına alsın insallah unutulmayacak birgün olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol gülşah ,inşallah amin. Çok zevkli bir gündü evet ...

      Sil
  3. Herkese tesekkurler. :) Canım sana da cok tesekkur ederim iyi ki geldin. Gulumsedin yuzume ve mutlu ettin beni. :) canim arkadasim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyorsun çok güler yüzlüyümdür. Rica ederim arkadaşım bende o gün orada olmaktan çok keyif aldım.

      Sil
  4. cok guzel bir gunmus canım sende cok tatlı cıkmıssın tavsiye evinde:)
    mimledim seni bu arada

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuş ya. :) Cıvıl cıvıl. Bu partinin üzerine hayırlısıyla bebeği kucağına alır inşallah. :)

    YanıtlaSil