21 Ekim 2014

Ana Sayfa » , , , » #MEMLEKETTADİ FİKRİ MÜHİM TROPİCANA MEYVE SUYU DENEYİMİM !

#MEMLEKETTADİ FİKRİ MÜHİM TROPİCANA MEYVE SUYU DENEYİMİM !

21 Ekim 2014

Geçtiğimiz haftalarda fikri mühimden harika bir kit aldım. Tropicana meyve suları denememiz için bizlere  içi dolu dolu bir sandık gönderdiler.

 Tropicana meyve suları Anthony T.Rossi tarafından 1947 yılında kuruldu. 1998 yılında PepsiCo bünyesine katıldı.Tropicana 2013 yılında Türkiye tüketicileriyle buluştu.

Türkiye'de ilk kez meyvelerin en lezzetli olduğunun kabul edildiği yerel bölgelerden alarak meyve suyuna dönüştürülüyor.

Tropicana meyve sularının hepsini çok beğendim ki ben normalde kayısı suyunu hiç içmem ,ama tropicana meyve sularının kayısılısıda ,şeftaliside ve vişneliside gerçek meyve tadında ,koyu kıvamda ve çok şekerli olup insanın baymayan tadda...

TROPİCANA
* Bursanın Şeftalisi 
* Malatya Kayısısı 
* Afyon Vişnesi 
* Isparta Elması 
* Anadolu Karışık Meyvesi 
* Antalya Nar
* Geyve Ayva 
* Silifke Çileği
* Akdeniz Turunçgiller Nektarları
* Amasya % 100 Elma
* Çanakkale % 100 Domates Suyu 


 Fikri mühim kuponlarımı kardeşime ve iş arkadaşıma verdim. Hatta sandıktan çıkan minik meyve sularını bir teyze olarak kuzucuğumun beslenmesine koydum.Daha fazla kişiye sunamıyorum ,sadece migros mağazalarında geçerli olduğu için ve herkesin yolu migrosa düşmediği için bu biraz sıkıntı oluyor. Geri kalan kuponlarıda kullanarak kendimi ve eve gelen misafirlerimi tropicana meyve sularına doyurdum :))

Güzel bir kampanyaydı. Bir dahaki #fikrimuhim etkinliğinde görüşmek üzere ,sevgiler...
 



"#MEMLEKETTADİ FİKRİ MÜHİM TROPİCANA MEYVE SUYU DENEYİMİM !" için 8 yorum:

  1. Ohh afiyet olsun =)

    Blogumda bir ödülün var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canın çekti dimi :)) Çok merak ettim hemen geliyorum.

      Sil
  2. ben de çok severim tropicana yı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bu kampanya sayesinde tanıştım . Gerçekten bundan sonra hep alacağım.

      Sil
  3. Ben de bir dart ödülünüz var:)
    http://huzunsarisi.blogspot.com.tr/2014/10/iki-dart-odulu-aldm-hayrl-olsun.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim bendede sana bir ödül vardı ama sen benden önce yayınladın :))

      Sil
  4. fikri mühim de habire anket doldurup duruyorum ama bişi geldiği yok :) bu işin püf noktası mı var ki :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hazelciğim kampanyalardan önce bu kampanyaya katılmak istermisin diye email geliyor. O e-maile katılmak istiyorum diye onay vermen lazım ,sana hiç e-mailmi gelmiyor ,yoksa sen emailleri farketmiyormusun. Fikri mühime bir yaz istersen çok ilgileniyorlar .

      Sil