10 Ekim 2014

Ana Sayfa » , » SEVGİLİ MİM :))

SEVGİLİ MİM :))

10 Ekim 2014

Dostum hüzün sarısı ve gizemin saksısı  beni mimlemiş. Hiç vakit kaybetmeden sorularına cevap vereyim.

 

 

 1) Müzik denildiğinde aklınıza gelen tek kelime

Rahatlamak

2)Hiç müzikten bıktığınız oldu mu? Veya dinlemeye ara verdiğiniz?


Ah evet bekarken sevgilimden ayrıldığım dönemler de dinlemezdim .Bana şarkılar hep onu hatırlatırdı :)) 

3)Hayatınız boyunca hayranı olduğunuz bir ses sanatçısı oldu mu? Posterlerini odanıza astığınız fan dediğimiz türden yani?


Poster biriktirme evet oldu bende de , hatta bir de resimleri yapıştırdığım defterim vardı .
New Kids On The Block -Jordan Knight hayranlığım vardı. Birde İlhan İremin ve Leman Sam şarkılarının hala hastasıyım. Ay ayırt edemiyorum türküleri de çok severim yavvv ...

4)Kitap okurken müzik dinler misiniz?


Hayır ! Ders çalırken dinlerdim ama sıkıcı derslerde biraz gönlümü ferahlatırdı. 

5)Çok klasik ama yine de sormak istiyorum. Sizin türünüz hangisi?


O anki ruhsal durumuma göre değişir .İllaki seçmem gerekirse pop tabi ki en sevdiğim.

6)Asla dinlemem dediğiniz bir tarz var mı?


Sanırım opera ...


 7)Size bir şarkıcı olsanız kim olmak isterdiniz desem?

Bana  küçükken sorsan en çok Emel Sayın 'ı derdim .Elleri çok güzeldi ya  :))

Şu anda ise Şebnem Ferah sesindeki asiliği çok seviyorum.


8)İmkanınız olsa ülkemizde müzikle ilgili neyi veya neleri değiştirmek isterdiniz?


Hiç bir fikrim yok :((

9)'Bu şarkı benim!' dediğiniz bir şarkı var mı?


Evet var .Son zamanlarda önceliklerim değiştiği için Grup 84-Şimdi Hayat son senelerde en sevdiğim şarkı ( ben bu yaştan sonra ne kara kaşa göze ,söverim gelmişine geçmişineeeee :))

10)TV lerde bol bol yayınlanan Talk Show programları hakkında ne düşünüyorsunuz? Özellikle sunucusunun ses sanatçısı olduğu programlardan bahsediyorum.

.
Bence bu işi Beyazıt Öztürk 'ten daha başarılı yapan yok .

11)Kim şarkı söylemesin sorusuna vereceğiniz ilk isim kim olur?


Şu an ilk aklıma gelen Tuğba Ekinci detone hali hala gözümün önünde :((



Sevgiler...


"SEVGİLİ MİM :)) " için 4 yorum:

  1. Çok teşekkür ederim, içten cevapların için :)

    YanıtlaSil
  2. Cevaplar çok güzel. :) Özellikle de son sorunun cevabına katılıyorum. :) Ben başka birini yazmıştım ama. Harika olmuş,eline sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Son sorunun cevabı hiç gözümün önünden gitmiyor:))

      Sil