10 Ekim 2014

Ana Sayfa » , , , , » BIODERMA SEBİUM H20 DENEYİMİ !

BIODERMA SEBİUM H20 DENEYİMİ !

10 Ekim 2014
 Bioderma H20 duymayanınız ve belkide kullanmayanınız kalmamıştır.Cilt temizliğinde çok beğenilen bu ürünü bir üründür kendisi ...
 Geçtiğimiz aylarda bioderma tarafından bana hediye edilen bu ürünü deneme fırsatım oldu. Birde benden okuyun istedim bu ürüne ait yorumu ...
Bioderma Sebium H20 yeşil kapak yağlı ve karma ciltler için olan tip, benim cildim karma olduğu için  doğal olarak bu ürün bana gayet uygun oldu. Bioderma H20 şişesi kocaman 500 ml oldukça bereketli bir ürün kullan kullan bitmez cinsinden :)
Bioderma H20 şişesinin pompalı kapağı var. Bu pompa sizi gereksiz israftan kurtarıyor. Tontiş yeşil kapaklı şişe makyaj masamda sürekli sabit duruyor ,pompası sayesinde şişeyi elime almadan pamuğa sıkabiliyorum. 

 
Gördüğünüz gibi pamuğu pompanın üzerinde bastırmam yeterli şekilde pamuğun ıslanmasını sağlıyor.Ürün hafif bir kokuya sahip ,bu beni hiç rahatsız etmedi ama kokuya hassas olanlar için ne derece etki eder bilemedim .Makyaj temizleme pamuğunu yeterli düzeyde pompaya bastırıp ıslattıktan sonra gözüme, yüzüme ve hatta boyun bölgeme uyguluyorum .


Bioderma H20 sebium mavi rengte solisyon, bana renginden dolayı hastanede  kullanılan hijyen amaçlı suları hatırlattı :)) Aslında bu kadar methedilen bir ürünün yorumlarının geçekliğine şüpheyle yaklaşan ben üründen aldığım performans ve etki karşısında geçekten memnun kaldım.


 Ben bu ürünü makyaj temizleme ve günlük cilt temizliğim için kullandım.  Cilt makyajında gayet başarılı bulduğum ürün göz makyajında aynı etkiyi göstermedi. Yani göz makyajında üst tabakayı alıyor ama derinlemesine bir farı veya bir rimeli tam anlamıyla temizlemiyor. Bunun için ekstra bir makyaj çıkartma ürünü kullanmak zorunda kaldım. Ama gördüğünüz gibi cilt temizliğinde yüzümü yıkayıp ,daha sonra sildiğim halde bile yinede cildimden kir çıkartıyor. Bu beni bayağı bir şaşırttı. Daha sonra cildime verdiği o kadifemsi etki ise o kadar hoşuma gitti ki ben çoğu kez yüzümü yıkama ve nemlendirici sürme ihtiyacı bile duymuyorum. Yüzümü kesinlikle kurutmuyor.Kesinlikle sivilce ,kızarma gibi yan etkiler görmedim. Hatta yüzün nem dengesini sağladığı için cildime verdiği o hoş hissi buna bağladım :))  Bioderma ailesine bir kez daha bu ürünü denememe vesile oldukları için teşekkür ederim.Sevgiler...








"BIODERMA SEBİUM H20 DENEYİMİ !" için 1 yorum: