23 Ekim 2014

Ana Sayfa » » ARTIK ÖDÜLLÜ BİR BLOGGERIM :))

ARTIK ÖDÜLLÜ BİR BLOGGERIM :))

23 Ekim 2014
Sevgili hanesus , hüzün sarısı ve tak takıştır giy yakıştır  bana  dart  ödülü vermişler  nasıl duygulandım anlatamam.
Tabiki bu somut bir ödül yani aslında çok hoş bir blog keşif etkinliği bende tabi 
seve seve katılmak istiyorum .

Şartlarımıza Bir Göz Atalım.

  • Ödülün fotoğrafını yayınlamak
  • Ödül veren bloga link vermek 
  • 15 blog arkadaşa ödül vermek

            Ödülümü severek alıyorum ve 15 arkadaşımı paylaşıyorum.



"ARTIK ÖDÜLLÜ BİR BLOGGERIM :))" için 15 yorum:

  1. Tebrikler.Bence blog kapağıyla bile ödülü hakettin. :)

    YanıtlaSil
  2. Canımsın teşekkür ederim. :) <3 Aldım kabul ettim...

    YanıtlaSil
  3. canımm benim ilgin için çok teşekkür ederimmm :)

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim tatlım, bu ödüller hepimizin.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen şafak hepimiz birbirimizin destekçisiyiz.

      Sil
  5. Ödül için teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
  6. tesekkurler canım ödüllerin bol olsun :) bende yaptım

    YanıtlaSil