4 Temmuz 2014

Ana Sayfa » » Garnier BB Krem Saf&Temiz

Garnier BB Krem Saf&Temiz

4 Temmuz 2014
BB kremler çıktı çıkalı fondötenlerin pabucunu dama attı. Özellikle yaz mevsiminin geldiği şu günlerde hem cilt kusurlarımızı örten hem de bizi bunaltmayan ürünlerin peşindeyiz. Peki bunlara ek olarak kullandıkça cilt problemlerinizi iyileştiren bir ürün olduğunu söylesem, ne dersiniz ;)




‘Daha ne isteriz!’ diyenleri duyar gibiyim. Garnier, yeni ürünü BB Krem Saf&Temiz ile bunu gerçekleştirmeyi vaat ediyor. İçeriğinde bulunan salisilik asit ile de cilt problemlerinin görünümünü azaltırken gözenekleri tıkamadığı için cildin nefes almasına da izin veriyor.




Garnier BB Krem Saf & Temiz;

*cildi nemdirmek ✓

*cilt tonunu eşitlemek✓

*cilt problemlerini gidermek✓

*cilde mat bir görünüm vermek ✓

*gözenekleri sıkılaştırmak✓ gibi 5 önemli özelliği bünyesinde barındırıyor.




Kıvam yoğunluğu orta ve yapısı oldukça hafif. Öyle ki bu bunaltıcı sıcaklarda bile ağırlık hissi vermiyor. Cilt ile kolayca bütünleşmesi, yağlı görünüm/his vermemesi ve GFK 15 özelliği ile de yaz günlerine pek uygun. Açık ve orta olmak üzere 2 renk çeşidi var. Ben açık rengini kullanıyorum.




Ciltte duruşu bu şekilde. Kapatıcılığı benim için tatmin edici. Cilt tonumu da oldukça eşitledi. Hafif narenciye ve salatalık kokusu sayesinde verdiği tazelik hissi de bonusu!


Ürün Miktarı: 50 ml

Piyasa Fiyatı: 20 TL


İçerik: www.kontesce.com

Bir boomads advertorial içeriğidir.


"Garnier BB Krem Saf&Temiz" için 7 yorum:

  1. denemek gerek bu ürünü de :)

    YanıtlaSil
  2. Bu markayı denemedim,Loreal ınkini kullanıyorum çok da mennunum bitince bundan alabilirim fiyatı daha uygun:)

    YanıtlaSil
  3. Herkes bunu öneriyor da bakalım bu kadar detaya işe yarayacak mı hakikaten.. : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deneyip görmek lazım ,önerildiğine göre memnun olanı çok demek ki :))

      Sil
  4. Gözeneklere gerçekten iyi gelir mi acaba :) Merak ediyorum bunu :) Blogunu takibe aldım bana da beklerim :)

    YanıtlaSil