23 Haziran 2014

Ana Sayfa » , , , » İPEK OJE TEMİZLEME PAMUĞU !

İPEK OJE TEMİZLEME PAMUĞU !

23 Haziran 2014

       Herkese merhaba ; geçtiğimiz haftalarda  Beauty Eurasia 2014 furarında standını ziyaret ettiğimiz ipek pamuklarının bizler için hediye ettiği numuneler arasında tanıştım bu oje çıkarıcıyla....

      Daha öncede buna benzer bir ürün kullanmıştım. Ne derece etki edebileceğini tahmin ediyordum.
      İlk olarak kutusunun çok tatlı bir pembesi var .Biliyorsunuz cicili bicili şeylere ve tatlı renklere hep bayılmışımdır :)) İpek oje temizleme pamuğunun özelliklerinden birisi asetonsuz bir çıkarıcı ,aynı zamanda hoş bir parfümü ve gliserin içeren bir yapısı olduğu için , tırnaklarda oje çıkardıktan sonra o rahatsız edici kuruluğu yaratmıyor.
 Benim kullandığım renk gördüğünüz gibi şeker pembesi ,2 kat sürülmüş bir oje idi. Tek pamukla  gayet kolay bir şekilde tüm tırnaklarımdaki ojeyi çıkarmış durumdayım .Pamuğu biraz tırnak üzerinde bastırıp bekletince ,ojenizi çıkartmanız gayet kolay oluyor sizi hiç uğraştırmıyor.
Gördüğünüz gibi tek pamukla işlem tamam ,tabi biraz tırnak diplerinde sıkıntı oluyor ama iyi bir ovalama ile onlardanda kurtulabilirsiniz. İpek gliserinli oje çıkarıcı pamuklarının en sevdiğim özelliği ise ellerinizi vıcık vıcık yağlı bir hale getirmiyor. Hani al yanına istediğin yerde sil cinsinden :)) Daha önce kullandığım pamuklarda çok fazla yağlandırdıkları için memnun kalmamıştım .Bu pamuklar ise acil durumlar için ,her zaman yedekte olması gereken bir ürün :)

Gördüğünüz yerde almanızı ve sizinde denemenizi tavsiye ediyorum ,sevgiler...
0Yorum