18 Haziran 2014

Ana Sayfa » , , , , , » AVON FEMME PARFÜM !

AVON FEMME PARFÜM !

18 Haziran 2014

Herkese merhaba ; geçtiğimiz ay Avon'dan Femme parfüm geldiğini instagram hesabımdan bildirmişti. Geldiği günden beri deneyimliyorum.  Ben kendine parfüm almaya çok üşenen biriyim:)) Bu yüzden sevgili avon beni bu dertten kurtardın ya binlerce teşekkürler ...

 Oldukça şatafatlı bir kutu hazırlamışlar ,biz bloggerlar için sunumuna bayıldım. Çok şık bir şişede AVON FEMME parfüm ,4 adet bardak altlığı , birini ofiste kullanmaya başladım .Kimsede olmayan farklı ve göze hoş gelen bir bardak altlığım oldu.
 Şişesinin tasarımı fazlaca hoşuma gitti.Zarif ve şık belkide camdaki o pembemsi renk pek bir yakışmış bu şişeye ,kolay açılan ve kapanan bir kapağı var .Zira son günlerde bunun ne kadar önemli bir ayrıntı olduğunu bir kez daha anladım :))
Mumum rengine zaten bayıldım .Ben bu mumu kullanmaya kıyamam evimde aksesuar olarak yerini aldı.

İçerisinde pembe greyfud, armut ve yasemin çiçeğini  birleştiren AVON Femme 
güzel ve hafif bir koku elde etmiş. Kalıcılığına gelince gün içinde tazelemeye ihtiyaç duyuluyor. Kokusunun hoşluğu bana yaz ayındaki o özgür ruhu hatırlatıyor.


             Bir kez daha bu hoş hediye için avon'a çok teşekkür ederim. 



"AVON FEMME PARFÜM ! " için 4 yorum:

  1. bende merak ettim simdi kokuyu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen bir temsilci bul o zaman ,seveceğini umuyorum:))

      Sil
  2. Sizce bu mu güzel yoksa ıncandessence mi yorumunuzu çok merak ediyorum. Siz hangisi güzel derseniz onu alıcam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece kendi fikrimi söylüyorum. Sizi yanlış yönlendirmek istemem . Zevkler tabiki farklıdır ama bana göre ıncandessence bu parfum den daha kalıcı ve koku olarak bir tık daha çok seviyorum.

      Sil