30 Haziran 2014

Ana Sayfa » , , , , , » #BLOGERLARLA RAMAZANA HOŞGELDİN ETKİNLİĞİ

#BLOGERLARLA RAMAZANA HOŞGELDİN ETKİNLİĞİ

30 Haziran 2014
 Herkese selam ; geçtiğim cumartesi sevgili sende incel sevinç ve mor hastası düzenlediği etkinliğe davet edildim. Orada olmak benim için büyük bir keyif olacağı için düşünmeden kabul ettim. Mekan olarak tavsiye evi seçilmişti .Tavsiye evini daha önce görme gibi bir şansım olmadığı için bu mükemmel bir deneyim olacaktı. Son zamanlarda size devamlı etkinlik yazıları yazıyorum ama ne demişler çok yaşayan mı bilir ,çok gezen mi :)) Bende çok geziyorum sevgili izleyicilerim ,görüyorum ve paylaşıyorum . Haydi biraz tavsiye evini tanıyalım ...
 Tavsiye evi gerçek bir apartman katından oluşan ,nornal evlerden hiç bir şekilde eksiği olmayan bir evdir. Çatallarından , tabağına bizler için en güzel parçalarıyla ,gayet şık bir masa hazırlanmış.
 Masalardaki aksesuarlar bir kadının sempati duyacağı tarzdan olduğu kesin ,her şey oldukça zevkle döşenilmiş ,her ayrıntı düşünülmüştü.

Tavsiye evinde bizleri ilk girişimizde Gizem hanım karşıladı. Oldukça sıcak tavırları ile bize girdiğimiz anda evine misafir olmuşuz ,rahatlığını sundu .



Tavsiye evinin kitaplık köşesi çok hoştu .İçinde şu ana kadar düzenlenen etkinliklerde olan ,imzalı kitaplarından koleksiyonları her geçen gün çoğalmakta devam ediyor.
                                  Benim bayıldığım o kadar çok ayrıntısı vardı ki bu evin ....





       Tabii ki sevgili sende incel ve mor hastası ev sahipleri olarak bizlere oldukça zevkli bir gün yaşatacaklarının sinyallerini çoktan vermişlerdi. #Blogerlarlaramazanahoşgeldin etkinliğini benim için çok zevkli zamanlar geçirmem sebep oldu. Yeni tanıdığım arkadaşlar bu güzel günün bonusu benim için :)) Sponsorlar yazımda görüşmek üzere ...


"#BLOGERLARLA RAMAZANA HOŞGELDİN ETKİNLİĞİ" için 14 yorum:

  1. HARIKA BIR ETKINLIK OLMUS BENDE ARANIZDA OLMAYI ISTERDIM :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülşahcığım ,bak görürsün kıracağız bir gün şeytanın bacağını ,inşallah bir etkinlikte beraber olacağız .

      Sil
  2. Davetimize katıldığın için teşekkür ediyoruz canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim ,ben asıl orda olduğum için çok güzel bir gün geçirdim .

      Sil
  3. Hepsi çok güzel ama kitaplığa ayrıca bayıldım.
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde en çok hoşuma giden köşe kitaplık oldu .Benden de size sevgiler :))

      Sil
  4. herşey çok güzel ve şık olmuş.emeklerinize sağlık.sevgilerimle

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel bir etkinlik olmuş keyifle okudum yazıyı.:) Blogunuzu takibe aldım kendi bloguma da beklerim.:)
    http://makyajileilgilihersey.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  6. çok güzel bir etkinlik olmuş.kitaplıkta çok hoşmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol canım, kitaplık gerçekten pek bir hoş :))

      Sil
  7. Hayırlı ramazanlarTavsiye evini ilk defa duyuyorum.Çok güzel döşenmiş gerçekten...

    YanıtlaSil
  8. Sanada hayırlı ramamzanlar , gerçekten tavsiye evi çok güzel döşenmiş.

    YanıtlaSil