21 Mayıs 2014

DR.OETKER MOZAİK PASTA

21 Mayıs 2014
Herkese merhaba ;

uzun bir aradan sonra sizlerle tekrar bir aradayım.Biliyorsunuz geçen hafta ülkemizde yaşanan maden faciasından sonra açıkçası blogta yazı paylaşmak istemedim. Ölen madenci şehitlerimize allahtan rahmet, geride kalan ailelerine de sabırlar diliyorum.

    Bu gün sizlere önceki haftalarda yaptığım ,tadına doyamadığım ve lezzetini tatmanızı istediğim dr.oetker mozaik pastadan'dan bahsedeceğim . İlk önce şunu gönül rahatlığıyla söyleyebilirim ki
dr. oetker 'in tüm ürünleri gibi bu ürünüde oldukça pratik ,yapımı kolay ve tadı enfes ,ben bile üşenmeden yaptıysam düşünün artık pratikliğini :))
 Kutunun arkasında gayet açıklayıcı bir şekilde tarifini yayınlamış ,anlamamaya imkan yok ,ben bir ürün alırken ilk önce kutunun arkasını çevirip bakarım ,çok malzeme gerekiyor mu? ve ya yeteri kadar anlaşılır açıklamışlar mı?
 Normalde margarin kullanılacaksa yarım bardak süt konulması gerekiyor ama ben tereyağı ile tadını merak ettim. Bu aşamada yarım bardağı geçik süt koydum bardağa ve pınarın tereyağını kullandım. Terayağ konusunda çok bilgim yok ama denediğim kadarı ile güzel bir lezzet...

 İşte işin püf noktaları bu poşetlerde kutudan 2 adet poşet çıkıyor.Birinde kakao karışımı ,diğerinde ise bisküvi parçaları var dediğim gibi hiç bir şeyi siz bulmaya çalışmıyorsunuz hepsi kutunun içinden ayarlı bir şekilde çıkıyor. Bu da işinizi oldukça kolaylaştırıyor. Bisküvi yeterli olur mu? Kakaosu çok mu ? az mı?
                                       Tereyağı ve sütü iyice margarin eriyene kadar karıştırıyoruz.
                   Erime işlemi bitince ocağın altını söndürüp ,kakao karışımın ilave ediyoruz.
                                         Yaklaşık bir dakika karıştırmaya  devam ediyoruz.
 Karıştırma işlemi biter bitmez ,bu sefer diğer poşetteki bisküvi poşetini karışım içine boşaltıyoruz.    Bir sürede bisküviler kakao ile özleşsin diye karıştırıyoruz.

Daha sonra ,iyice harmanlanan bisküvi ve kakaoyu streç film üzerine bir tabak içinde uzun bir rulo haline getiriyoruz. Bu şekilde pastamızın şeklinide oluşturuyoruz. Daha sonra bu şekilde buzdolabının derin dondurucu bölümünde 1 saat bekletiliyor donduktan sonra dilimleniyor.

Sonuç ortada  ,donmuş bir şekilde dilim dilim kesip servis yapabilirsiniz. Tadı eminim ki her zevke hitap edecek , sizlerde deneyin eminim seveceksiniz. Ben canım istedikçe yapıcam bundan sonra hem yapımı da oldukça kolay , sizler köstebek pastayı denediniz mi?





"DR.OETKER MOZAİK PASTA " için 6 yorum:

  1. iki kez denedim bu ürünü gerçekten harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok beğeniyorum ve tadıda gayet lezzetli hani çok tatlı olup baymıyor insanı :))

      Sil
  2. çok lezzetli gözüküyor çok da severim zaten ben de denemeliyim öneri için teşekkürler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle denemelisin ,hımmm çok leziz bulacaksın :)) Rica ederim.

      Sil
  3. ben de denemeliyim çok seviyoruz mozaik pastayı :)
    teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman kesinlikle denemelisin , çok beğeneceğine eminim. Şimdiden afiyet olsun :))

      Sil