27 Şubat 2014

Ana Sayfa » , , , » SOOP VİLLE SABUNLARI

SOOP VİLLE SABUNLARI

27 Şubat 2014
                                                               Herkese merhaba ;
Soopville doğal sabunları ile tanışmam 2013 veda etkinliği çerçevesinde oldu. Bir kaç zamandan beri bende olan kullanmaya kıyamadığım bu dönem içinde dolap içine koku versin diye beklettiğim sabunları kullanmaya karar verdiğimden beri duşlarımda bana eşlik ediyor.

Denediğim sabunum soopvillenin bitkisel sabun serisinden üzüm çekirdeği içerikli sabunu , ben normalde sabunu duş jellerinden daha çok seven biriyim. Bana daha güvenli ve daha iyi temizledikleri izlenimi veriyor. Belkide eski bir alışkanlık , sabunu ıslatıp kullanmaya başladığımda o mis gibi kokusu bana temizlendiğim hissini sonuna kadar yaşattı.

Diğer yasemin özlü sabunumu anneme kaptırdığım için onu deneme şansım olmadı ama anneminde çok memnun kaldığını biliyorum. 

Soopville sabunları ile duşumu aldığımda cildimde öyle yapış yapış bir his hissetmedim ve vücudumun diğer sabunlara  bakarak daha nemli kaldığını farkettim. Buda içerisindeki üzüm çekirdeği ile alakalı olabilir diye düşünüyorum. Sabunumun sonuna gelmek üzereyim :((

 Memnun kaldığım bir ürün oldu. İstanbulda'da bir noktada satıldığını öğrendim . Soopville sabunları   20 den fazla satış noktasında, 200 den fazla ürün çeşitleri ile bizlerle beraber .

Amaçları yerli sermaye ile oluşturulan bu değeri yurtiçi ve yurtdışında olması gereken yerlere taşımak.

Soopville sabunlarının bol çeşitleri mevcut meyve sabunları ,gliserinli sabunları, krem özlü sabunları ,zeytinyağlı sabunları, bitkisel sabunlar,lifli sabunlar, bal mumları ve dekoratif mumlar ...

Sizlerde göz atmak isterseniz online katalogu 

İnternet adresi : www.soap-ville.com







"SOOP VİLLE SABUNLARI " için 4 yorum:

  1. Merhaba, yazınızı okurken resmen o mis kokulu sabunları koklayasım geldi :) Ben de kesinlikle sabunları duş jellerinden daha yararlı buluyorum. En azından içerisinde zararlı kimyasallar yok diye herhalde. Gerçi onu da bilemiyorum ya.. Neyse, takipçiniz oldum, bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
  2. Sana uğradım şekerim takipçinde oldum :)) Sabunlar banada sanki daha iyi temizliyor izlenimi veriyor diyorum ya eski bir alışkanlık olabilirde ,sevgiler ...

    YanıtlaSil
  3. Duş jelleriyle hiç aram yoktur. En güzel temizlik sabunla olandır bence. Soupville sabunları ilgimi çekti. Özellikle üzüm çekirdekli olanı. Bu türde bir sabun üretildiğini bile bilmiyordum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Soup ville sabunlarına umarım denk gelirsin ve denersin.

      Sil