23 Ekim 2013

Ana Sayfa » , » Adwin neyin nesi ????

Adwin neyin nesi ????

23 Ekim 2013

  Neyin nesi bu adwin ya diye bana iki gün önce sorsaydınız vallah bende bilmezdim.Malum şurda akıllı telefon kullanmaya başlayalı sadece iki gün oldu.




 Nedense bugüne kadar hiç merak etmedim , özenmedimde ama geçen eşimin al bak kurcala belki hoşuna gider demesiyle elime aldım . Aslına bakarsanız ben gene diğer hattımda normal eski bir tuşlu bir telefonum var onu kullanıyorum. Dokunmatiklerle arayacağım yeri hızlı arayamıyorum .

Rehbere girmesi falan sorun yani benim için , neyse çok uzattım konuyu sadede geleyim.Efendim akıllı telefon kullananların daha önce internet üzerinden reklam izlediğini para kazandığını falan okumuştum.

 Bende bu hevesle internette dolanırken adwin diye bir programla karşılaştım . Vallah  ben promosyonları severim daha öncede belirtmiştim.

 Yani bu sistem tam bana göre anlayacağınız . Sevdiğin markaların kampanyalarından görev , anket ve sorularla süpriz hediyeler ve ödüller kazanabileceğin eşsiz bir mobil kampanya platformudur.          

 Diye tanıtıyor kendini ... 

Ayrıca sadece sana kazandırmıyor : Adwin ile sevdiklerinin kazanmasını sağlayabilir, onlar kazanırken sen de birbirinden güzel sürprizler kazanabilirsin.Sevdiğin markaların kampanyalarından görev, anket ve sorularla sürpriz hediyeler ve ödüller kazanabileceğin eşsiz bir mobil kampanya platformudur. Tek yapman gereken adwin programını telefonuna indirmek ve  Davetler/Ayarlar bölümünden sevdikleriniFacebook, Twitter, E-mail yada SMS yoluyla Adwin'e davet etmek.Davet ettiğin kişiler senin referans kodunla yada davet metnindeki link'e tıklayarak üye olduğunda sürprizler sizi bekliyor olacak.





Eh artık bu kadar anlatıpta davet etmezsem olmaz sanırım , banada yardımcı olmak isterseniz. 

REFERANS KODUM : MXNWHmTNwX 

Şimdiden teşekkür ederim . 

NOT : Yazı karakterim bozuldu , neden böyle oldu anlamadım kusura bakmayın özensiz bir sayfa düzeni oldu gibi ...


0Yorum