22 Şubat 2018

The Balm Schwing Eyeliner

22 Şubat 2018

Herkese merhaba ,bugün sizlere The Balm Schwing Eyeliner 'den   bahsedeceğim.

Seveni de çok ,sevmeyeni de ama bendeki izlenimlerimi aktarmak istedim.
 The balm markası ilk Gratis'lerde satılmaya başladığı zamanı hatırlıyorum. Olivium gratis mağazasında ilk görmüştüm. Standı bile yoktu ,ortada satılıyordu. Elime alıp karton bunların ambalajları ya dayanıklı olmaz diye satın almamıştım. Sonra bir beğenildi , patladı gitti :)

The balm  ürün ambalajları oldukça esprili oluyor. Bu the balm schwing eyeliner ambalajıda  beyzbol oynayan bir adam ve bakışları ona sabitlenmiş üç kadın bulunuyor. 

1.7 ml bir ürün  ,açıldıktan sonra 9 ay içinde tüketmek gerekiyor. 
Ürün ambalajı oldukça sağlam ,asla sızma bulaşma yapmıyor. 
Bir çok eyeliner de yaşadığım bir sorundur. Kapak kısmı ters durduğunda sızma oluyor :(

Ürünü tuttuğumuz bölüm oldukça uzun ,bu özelliği elime çok iyi oturmasını ve uygularken kaymamasını sağlıyor.  Uç kısmı keçe ,sürülen kısmı çok yumuşak ama öyle langır langır değil. Ucu yumuşak ama arkası sert yani buda ucunun kendi başına hareket etmesini engelliyor.  Tek hamlede düzgün bir çizim yapabildiğim tek eyeliner diyebilirim. 
Uzun süre inat edip almadığıma pişman oldum açıkçası :( 
Fiyatı biraz yüksek ama indirimlerde daha uygun  fiyata satın alabiliyoruz.  

Rengi fotoğrafta da gördüğünüz gibi yeterli bir siyah ,ilk sürdüğümüz de ıslak görünse de çok kısa bir zamanda mat bir siyaha dönüşüyor.  Keçe ucu sayesinde istediğiniz kalınlıkta çizgi oluşturabiliyorsunuz. Benim göz yapıma çok kalın uygulama güzel durmuyor. 
Her zaman aynı standartta çekmeye çalışıyorum. 

Fotoğrafta uygulanmış halini de göstermek istedim. Daha iyi görün diye maskara kullanmadım.
Gün içinde akma yapmıyor ama göz pınarlarıma yakın yerlerden silinmeye başlıyor. Eğer eyeliner yeni kullanmaya başladıysanız ve ya ben düzgün çizemem gibi kuşkularınız varsa bu ürünü kesin alın derim. Acemi bir kullanıcı için bile büyük kolaylık sağlıyor. Zaten fırçası sebebi ile incelik ve kalınlık ayarlarını kendiniz belirleye biliyorsunuz. Suya dayanıksız olduğu söyleniyor. Yağmur altında hiç yakalanmadığım için tecrübe edemedim. 
İndirimlerde fırsat vermeyi unutmayın deyip ,şimdilik müsaadenizi istiyorum. 
Başka bir yazıda görüşmek üzere ,sevgiler...


"The Balm Schwing Eyeliner " için 34 yorum:

  1. herkes memnun kalmış bundan ben liner yerine kalem kullanırım o yüzden almadım bunu hiç..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önceden bende kalem kullanmayı tercih ediyordum ama artık eyeliner daha kolay geliyor .

      Sil
  2. Olumlu yorumlar okuduğum bir ürün indirimde bakacağım :)

    YanıtlaSil
  3. Ahh birazcık yetenek de verseler yanında bana bu eyeliner mevsuzu için (:

    YanıtlaSil
  4. Ben de almıştım ama sürmeyi beceremedim resmen :)))) çok güzelmiş rengi ve duruşu, güle güle kullan!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa çok şaşırdım . Rengini seviyorum evet maskara ile tamamlayınca daha güzel duruyor.

      Sil
  5. e sende güzel durmuşşşş :)

    YanıtlaSil
  6. İnstagram'da da yazmıştım ben eyeliner çekme özürlüyüm diye.Kalemi bile hizalı çekemeyen ben bunu hiç beceremez :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaman içerisinde alışıyor insan ama pratik yapmak gerek :)

      Sil
  7. Cok güzel durmus canim 😍

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel simsiyah duruyor, bir şans vereyim bende :)

    YanıtlaSil
  9. Rengi,yapısı çok güzeldi ama düzgün sürmeyi başaramadım ben :)

    YanıtlaSil
  10. Takip icin tesekkürler canim ben seni takipteymisim buradan da. Cok yakismis güzel kadina hersey yakisir 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. Çok tatlısınız ,teşekkür ederim.

      Sil
  11. Bana göre de gayet başarılı. Özellikle siyahlığı ve kalıcılığı çok iyi 😍

    YanıtlaSil
  12. En sevdiğim eyeline diyebilirim :) Siyahlığını ve kalıcılığını çok beğeniyorum.

    YanıtlaSil
  13. Çok duydum hiç kullanamadım @ke

    YanıtlaSil
  14. Gratis'e her gittiğimde inceliyorum ama beceremem diye uzak duruyorum.. Siyahının netliği için belki bir şans verebilirim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim en kolay sürmeyi başardığım ürün bu oldu. Ben bile şaşırdım :)

      Sil
  15. Belki sürebilirim diye aldım🙈 Rengi çok iyi 👌

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sürersin canım ,benim en rahat kullandığım eyeliner bu . Rengi gerçekten çok başarılı .

      Sil