11 Ocak 2018

Aqua Pell CİLT BAKIMI

11 Ocak 2018
Herkese merhaba ,bugün sizlere geçtiğimiz haftalarda sevgili arkadaşlarım Hüzün Sarısı Nihal , Blogluyorum Gökçe ve Beğendim Paylaştım Şerife ile yapmış olduğumuz
  Esaderm estetik ve  güzellik merkezi ziyaretinden bahsedeceğim. 

Esaderm estetik ve güzellik merkezi   Şişli'de oldukça kolay bulunan  bir konuma sahip 
Solmaz Tanrıverdi ve ekibinin harika sonuçlar ortaya çıkarttığı bir merkez . 

Ben ve  Şerife  Aqua Pell işlemi yaptıracaktık ,Nihal ve Gökçe ise Mikroblading işlemi yaptıracaktı . Şerife'nin cildiyle ilgili sorunlar yüzünden o hakkını başka bir gün kullanmaya karar verdi. 




Şimdi sözü çok fazla uzatmadan  Aqua Peel işlemi nedir detaylıca öğrenelim. 

AQUA PEEL NEDİR ? 
Aqua Pell üç aşamalı bir cilt temizleme işlemidir. 
 İlk aşamada cilde AquaAHA (Alfa Hidreoksit Asit ) bulunan solüston makine yardımı ile verilir. 
5-10 dakika arası süren bu işlem ölü derilerin temizlenmesine ve gözeneklerin açılmasını sağlar. 

İkinci aşamada AquaSA
  düşük oranda bulunan SA ( Salisilik Asit ) solüsyon cilde yine 5-10 dakika arası uygulanır. 
Bu işlemde salisilik asit cildin alt katmanlarına kadar iner.
Cildin bir çok bakteri ve parazitten temizlenmesini sağlar. 

Üçüncü aşama olarak AquaMS içinde yatıştırıcı ve nemlendirici aktif maddelerin bulundurulduğu  solüsyon cilde verilir .Böylelikle cildin nemlenmesine ve yatışmasına sebep olur. 


Daha sonra Songül hanım buz kazıyıcısına benzer bir aletle :)
 cildimde ki ölü derileri kazıdı.
Bu sayede çok uzun zamandır yanak bölgeme yerleşmiş olan siyah nokta ses dalgaları sayesinde yerinden söküldü.
Bu yöntemle yüzünüzü sıkmadan ,kurcalamadan temizlik sağlanıyor.


İşlem sonunda arkadaşlarım makineden çıkan suyu incelediler :)



Solmaz hanım çene bölgemde yağ salgısının fazla olduğunu gördüğü için birde antiseptik bir maske uyguladı.
Bu antiseptik maske ,antimikrobiyal etkiler sağladığı için sivilceleri de kurutacağını söyledi. Bu şekilde 20 dakika daha bekledim. Maske çıkarılıp güneş kremi ve nemlendirici uygulandıktan sonra cilt bakımı tamamlanmış oldu.







Ayrıca buraya video görüntüsünü bırakıyorum ki işlemi daha iyi anlayabilesiniz.



İşte cilt bakımı sonrası sonuç :)
Şimdi aklıma gelenleri size belirteyim. İşlem sonunda yüzümde hafif bir kızarıklık oluştu.
Bunun sebebi makine vakumladığı için  yüzümdeki kan akışı çoğaldı.
 Ben beyaz tenli biri olduğum için en ufak bir çekiştirme de de kızarırım. Acı hiç hissetmedim . Sadece yüzümdeki aletin baskısını hissettim. İşlem sonunda cildimin nefes aldığını hissettim.
Zaten sonuçtan da anlaşıldığı gibi daha berrak ve daha temiz bir cilt ortaya çıktı.


O gün bizleri güler yüzü ile ağırlayan Solmaz hanım'a ve ekibine çok teşekkür ediyorum.


 Ayrıca arkadaşlarım Gökçe ( BLOGLUYORUM )  ve Nihal (HÜZÜN SARISI ) nın  yaptırmış olduğu Microblading yöntemini görmek için bloglarına buyrun...

Başka bir yazıda görüşmek üzere ,sevgiler...



"Aqua Pell CİLT BAKIMI " için 34 yorum:

  1. çok bariz fark var işlem iyi etkilemiş bence yüzünü ben de bunu yaptırmak istiyordum ama vaktim olmayacak sanırım ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gidebilseydin çok iyi olurdu. Memnun kalırdın diye düşünüyorum.

      Sil
  2. harika bir cilt bakımı olmuş canım :)

    YanıtlaSil
  3. İlk aşama temizlik. İyi temizlenmeyince makyaj bile güzel durmuyor.

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar farketmiş Yasemincim, çok güzel bir bakım olmuş :)

    YanıtlaSil
  5. Çok farketmiş. Bebiş bir dunyaya gelsin.esaderm in kapısıni çalarım.

    YanıtlaSil
  6. Bakımlı cilt hemen gösteriyor kendisini..

    YanıtlaSil
  7. Cok fark var. Cilttemizligi cok önemli 😊

    YanıtlaSil
  8. En sevdiğim ve önem verdiğim şey cilt temizliği. Güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  9. Harika sonuçlanmış, bayılırım bu tarz işlemlere :)

    YanıtlaSil
  10. sonuç iyimiiiiş ama fotolar bilimkurgu gibi hihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O gözle hiç bakmadım . Sonuç benim istediğim gibi oldu.

      Sil
  11. sanki ilk hali daha iyiymiş :D ama zaman geçince anlaşılır belki :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estetik yaptırmadım ,cilt bakımı yaptırdım sadece :)

      Sil
  12. bak biiii ama son yazımaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ocakta blogunu yazmışım demek kiii.

      Sil
    2. Gözden kaçırdığım yorumlar olmuş .Onlara bakıyorum bende ...

      Sil
  13. Sosyal medyadan da takip ettim, çok başarılı olmuş işlem :)

    YanıtlaSil
  14. Cilt bakımı yaptırırken siyah noktaları sıkan merkezleri sevmiyorum. O yüzden çok ilgimi çekti.

    YanıtlaSil
  15. Çok güzel bir deneyim olmuş :)

    YanıtlaSil
  16. Harika bir bakım olmuş bende mi yaptırsam

    YanıtlaSil
  17. İyi bir bakıma benziyor gerçekten. Kendimize bakmamız gerektiğine inanıyorum. Erkek yada kadın farketmiyor bence. @pdb

    YanıtlaSil