15 Aralık 2017

Ana Sayfa » , » HÜZÜN SARISI HEDİYELEŞME ETKİNLİĞİ 4 /MİNEADERM

HÜZÜN SARISI HEDİYELEŞME ETKİNLİĞİ 4 /MİNEADERM

15 Aralık 2017

Herkese merhaba . bugün sizlere geçtiğimiz cumartesi günü katılmış olduğum sevgili arkadaşım Hüzün Sarısı Nihal'in  etkinliğinden bahsedeceğim. 
Bu yıl #huzunsarisiilehediyelesme4 tagleri le takipçilerimizin karşısındaydık. 
Merak edenler bu taglerden bizleri takip etti. Çok şanslıyım ki ben bu etkinliğin dördüne de katıldım. 
Her yıl yeni bir sürprizle devam eden ve artık kesinlikle gelenekselleşen bir etkinlik oldu. 
Nihal'in yaptığı etkinlikleri çok yakından şahit olan biri olarak söyleyebilirim ki bu etkinlik içinde ,büyük sponsorlu etkinliklerinde olduğu gibi çok emek verdi. 


Ayrıca günün tek sponsorluğunu  üstlenen ve bizlere ürünlerinden hediye eden Mineaderm markası da aramızdaydı.
 Etkinliğin asıl amacı eşleşmiş olduğumuz blogger arkadaşımızla birbirimize ,içimizden gelen yılbaşı hediyelerimizi karşılıklı olarak sunmaktı.
Ben eşleşmiş olduğum Beğendim Paylaştım blogu sahibi Şerife 'den çok güzel ,bir kutu dolusu hediye aldım. Yazımın ilerleyen satırlarında karşınızda olacak .
Hadi o zaman heyecanımızı  kaybetmeden günün detaylarına geçelim.


Bu yıl ki etkinliğimiz Şişli Down Cafe de gerçekleşti. Down cafeyi ben daha önce basında görmüş ama hiç gitme imkanı bulamamıştım. Bu vesile ile orayı da yakından gördüğüm için çok mutluyum. Down cafe  engelli kardeşlerimizin topluma kazandırılması ve insanların ön yargılarını kırabilmek amaçlı kurulan bir işletme . Kuruculuğunu ve mekan tasarımını mimar Saruhan Singen  tarafından yapılan bu mekan gençlerimizin çalışabilmesi için  Şişli belediyesi ve İstanbul Zihinsel Engelliler Vakfı (İZEV )ortak projesidir. Mekan tahsisini Şişli belediyesi üstlenmiş.  

Hem etkinliğimizin öğleden sonra olması sebebi ile hemde iyice karnımızı doyurmak amaçlı Nihal bizler için mercimek çorbası ,hünkar beğendi ,salata ,pilav ve revani tatlısı olmak üzere güzel bir menü hazırlatmış.
Yanında soğuk içeceğimizin sunulduğu ve arkadan sıcacık çaylarımızın ikram edildiği etkinlikte karnımızı tıka basa doyurduk. 
Hediyeleşme etkinliklerinde normalde hesaplarımızı kendimiz öderiz. 
Mineaderm markası yetkilileri etkinliğin yapıldığı mekana bizimde bir katkımız olsun diyerek gün içinde tüketilen tüm yiyeceklerin ödemesini üstlendi.  Keselerine bereket :)


Yemek faslından sonra  etkinlik sponsorumuz olan Mineaderm 
markasının ürünlerini dinleme zamanı geldi. 
Mineaderm markasının değerli yetkilileri Aylin hanım , Üzeyir bey ve Gökhan bey de o gün  aramızdaydı. 
Firma için ayrıca bir yazı düzenlemek istiyorum.
 O yüzden şimdilik markayı kısaca tanıyalım .
Mineaderm markası AKS kozmetik bünyesinde olan bir markadır. Kendi labaratuvarlarında üretilen ve bitkisel kök hücre teknolojisiyle geliştirilen ürünlerinin sunumunu Gökhan beyden dinledik. 




Bizlere slayt gösterisi ile ürünlerini tanıttı ve aldıkları sertifikalardan bahsetti. 
Gördüğümüz sunumda Mineaderm markası ürünleri göz altı torbalanmalarında ve morluklarında ,kaz ayakları çizgilenmelerinde düzenli kullanım sonucu çok güzel sonuçlar ortaya çıkarıyor. 

Mineaderm yetkilileri bizler içinde yanlarında gelirken  çay ağacı özlü yıkama jeli, makyaj sabitleyici olarak ta kullanılabilen tonik ve kırışıklık karşıtı hücre yenileyici bakım kremlerinden getirmişler.  Ürünlerini kısa bir zaman sonra kullanmaya başlayacağım. Mineaderm markası eczane kanalı  ile satın alınabilinecek bir marka .Markanın diğer ürünlerini ve nerelerde satıldığını merak ediyorsanız şuraya bir göz atın derim.

 Firmanın diğer en iddialı olduğu ürünlerinden biride Mineaderm Wrinkle Prohibiting Serum ,yanlarında bir tane numune getirip hepimizin dokusunu görmemize vesile oldular. 
Daha sonra hepimizin adreslerini isteyip evlerimize de bu üründen göndereceklerini söylediler. Ürün oldukça dikkat çekici, hem makyaj bazı olarak kullanılabiliyor , hem de cildi gün boyu nemlendirme ve cilt bariyerini güçlendirmeye yardımcı oluyor .
Bununla da ilgili ürünü kullanınca deneyimlerimi paylaşacağım. 

 Firma çok ince düşünceli ve çok kibar . Bizlere dolu dolu hediyeler getirmişler ve hepimizin yüzünde kocaman gülümsemelere sebep oldular. Yılın ilk ajandası Mineaderm firmasına ait oldu. 2018 yılına ait ajandalarından da getirmişler. 
Bir kahvenin kırk yıl hatırı vardır bilirsiniz. Kahve fincanlarının ne kadar hatırı olur düşünün :) 
Bu güzel hediyeleri için çok ama çok teşekkür ederim. 



Ayrıca firmanın hediyeleri bununla da sınırlı değildi. İki arkadaşımız çekilişle çeyrek altın kazandılar. Makyaj Deneyimleri Ayşegül ve  Hüzün Sarısı Nihal şanslı kişiler oldu. 
Yalnız Nihal'in yüzündeki şaşkınlığı bir izleyin derim :)


Gün uzun hediyeler oldukça boldu.
 Bizim hiç beklemediğimiz bir anda sevgili Blogluyorum blogu sahibesi Gökçe bizler için elleriyle hazırlamış olduğu sunumlarıyla hediyelerimizi takdim etti.
 Bir küçük ayna ve ESADERM güzellik merkezinden seçeceğimiz bir uygulamayı hediye etti. 
Ben hediyenin paketlenmesine bayıldım. 
Teşekkür ederim Gökçe .... 

Eveeeettt geldik günün gerçek sebebine:) 
Yeni bir yıl yaklaşırken eşleşmiş olduğumuz arkadaşımızın yüzünde küçükte olsa bir tebessüm bırakmak için, içimizden gelen ne varsa doldurduğumuz kutularımızı birbirimize hediye etme saati gelmişti. 
Benim eşleştiğim arkadaşım Beğendim Paylaştım blogu sahibesi Şerife...


Çok güzel bir kutu hazırlamış .İçini göstermeden önce şu paketin süslemesini görmenizi istiyorum. Ellerine sağlık canım çok beğendim.






Şerife'nin benim için seçtiği hediyelerini gerçekten çok sevdim. 
Makyaj ürünlerinden ,bakım ürünlerine en ince ayrıntıyı bile düşünmüş.
 Çantama koymam için aynamı bile almış. Buna çok sevindim çantamdaki aynamı zaten değiştirmek istiyordum :) 
Beni çok mutlu ettin. Teşekkür ederim canım ,kesene bereket.
Benim Şerife için aldığım hediyelerimi merak ediyorsanız. sizi Beğendim Paylaştım bloguna alayım :)



Etkinliğe katılan arkadaşlarım sırayla 

Audrey'in Şekerleri
Beğendim Paylaştım
Blogluyorum
Cadının Kozmetik Kazanı
Elitsalem Cadısı 
Gülümse Yüzüme 
Hüzün Sarısı 
Locosmetico
Makyaj Deneyimleri
Makyaj Kelebeği

ayrıca gazeteci 

Funda Erkoç   


Dedim ya o gün çok zevkli bir gün oldu. Buraya o mutlu anlarımıza ait bir kaç foto daha bırakıp ben kaçıyorum. 
Başka bir yazıda görüşmek üzere ,sevgiler...











"HÜZÜN SARISI HEDİYELEŞME ETKİNLİĞİ 4 /MİNEADERM " için 14 yorum:

  1. Çok keyifli bir etkinlikti.Harika anlatmışsın.Gönlüne emeğine sağlık,etkinliğe dahil olmaktan çok büyük mutluluk duydum.
    Hediyelerini çok severek kullanmaya başladım bile sende inşallah keyifle kullanırsın canım benim. <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok keyif aldığım bir günde seninle eşleştiğim için çok mutlu oldum.Hediyelerimin hepsini çok sevdim. Emin ol severek kullanacağım :) Sevgiler...

      Sil
  2. Canım, ne güzel şeyler yazmışsın çok teşekkür ederim. E tabi hazırlık sürecinde sürekli endişe panik halinde bir Nihal idare ettin. İyi ki varsın 😍
    Videoları eklemene de ayrıca sevindim hele benim o saf halim "ben" derken 😂
    Yeni etkinliklerde yeniden bir arada olalım inşallah. Tabi etkinlik dışı çaylarımız kahvelerimiz yemeklerimiz devam etsin.
    İyi ki varsın 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Davetin için ben çok teşekkür ederim canım. Çok keyif aldığım bir gün oldu. Yeni etkinliklerde görüşmek üzere ,içtiğimiz çayların tadı başka oluyor :)

      Sil
  3. vidyoları da izledim. herşey hoşmuş. herkes de varmış yaa, irem gökçe nisa ve diğerleri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım herkes katıldı etkinliğe ,seninle umarım başka etkinliklerde görüşürüz.

      Sil
  4. çok keyifli oldu bence etkinlik :-)) Şerifecim neler koymuş öyle pakete çok cici hepsini güzel günlerde kullan Yasemincim öpüyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok keyifliydi gerçekten İrem abla.. Şerife'ciğim sağ olsun çok güzel ürünler almış bana ,hepsini çok beğendim. Severek kullanacağım. Öpüyorum...

      Sil
  5. Sosyal medyadan da takip ettim, çok keyifli bir etkinlikti, hediyeerini de güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Çok güzeldi gerçekten ,sevgiler...

      Sil
  6. Tüm detaylarıyla harika bir gündü.Bu vesileyle yeniden görüşmüş olduğunuza çok sevindim ;)

    YanıtlaSil
  7. cnm çok güzel bir etkinlik olmuş tum urunleri gule gule kullan cnm sevgilerimle

    YanıtlaSil