23 Eylül 2017

Ana Sayfa » , » BİONNEX PREVENTIVA SPF 50+ GÜNEŞ KREMİ

BİONNEX PREVENTIVA SPF 50+ GÜNEŞ KREMİ

23 Eylül 2017

Artık hepimiz yaz ,kış güneş kremi kullanmamız gerektiğini biliyoruz.
Daha tam olarak kışın bu alışkanlığı oturtamasam da ,yazın mecburen kullanmak zorunda oluyorum. Beyaz tenli oluşum, çok çabuk kavruluyor oluşum ve bir daha aynı acıları çekmeyi göze alamayışım ,elimin altında sürekli bir güneş koruyucu krem bulunmasına sebep oluyor. Bu yaz ise kullandığım ürün #pudrakokusuilemayispapatyalari etkinliğinde bizlere hediye edilen Bıonnex Preventıva spf 50+ güneş kremi oldu.
Ürünü yakından tanıyacak olursak, Bıonnex Preventıva güneş kremi yoğun koruyucu organik ve mineral filtreler hem UVA hem UVB ışınlarına karşı yüksek koruma sağlar. Suya karşı özel formülüyle uzun süre güneş ışınlarının zararlarına karşı etkilidir. Her cilt tipine uygundur ,hipoalerjeniktir ve paraben içermez. 
Benim deneyimlerime gelecek olursak .Resimde de gördüğünüz gibi oldukça yoğun formüllü bir krem ve benim cildim de hiçte kolay emilmedi .Hatta çene bölgemde oldukça beyaz kaldı ve bu ürünün benim için günlük kullanıma uygun olmadığı kanısına vardırdı. Kullandığım süre boyunca herhangi bir sivilcelenme yaşamadım. Yalnız beni çok iyi koruduğunu da düşünmüyorum. Çünkü gün içinde sık sık tekrarlayarak sürmeme rağmen ,kumsaldan eve geldiğimde yüzümün kıpkırmızı olduğunu gördüm. Evet hiç bir acı yaşamadım ve lekelenme konusunda da başarılı buldum .
Yalnız kızarma sorununa çözüm olmadı. 
Güneşe çıkmadan 20 dakika önce kullanmaya başladım .Gün içerisinde denize girip ,çıktıkça yeniden sürdüm. 
Türkiye pazarında eczane kanalı ile sahip olacağınız Bionnex ürünlerine ,size en yakın eczanelerden ulaşabilirsiniz. 
Başka bir yazı da görüşmek üzere ,sevgiler...


"BİONNEX PREVENTIVA SPF 50+ GÜNEŞ KREMİ " için 23 yorum:

  1. Yapısını ben sevdim bu yaz kullandım bol bol 😊 Makyaj altına sürdüğüm için kızarma falan olmadı tabi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok anlaşamadım. Günlük hayatta kullanamam .

      Sil
  2. ben böyle yoğun tabaka şeklinde duran güneş kremlerini çok rahat kullanamıyorum ama koruma anlamında daha etkili olduğu söyleniyor bu tarz kremlerin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle söylenilse bile ,yoğun yapılı kremleri dağıtmak çok zor oluyor.

      Sil
  3. Kışın ben de alışkanlık edinemedim bir türlü. Geçen yıl aldım uygun bir krem baktım kullanılmayınca bu yaz vücuda sürerek tükettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet maalesef o alışkanlık oturmadı daha bende :(

      Sil
  4. Güneş kremi çok önemli, bu da aklımda bulunsun :)

    YanıtlaSil
  5. bu deneyimledim. Fakat bana alerji yaptı ne yazıkki sonra farklı bir markaya geçiş yaptım

    YanıtlaSil
  6. Ilk kez duydum canım. Bir şans vermek lazım..😘

    YanıtlaSil
  7. denizde kullanırken kolaydı yüzümde beyaz kalsa da sorun etmedim ama normal zamanda kullanamadım ben :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende kumsalda kullandım ama günlük hayatta kullanamam :(

      Sil
  8. Kızarıklık oluşumunu engellemediyse başarılı değildir benim gözümde. Üstelik gayet de düzenli kullanmışsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ne yazık ki düzenli kullanmama rağmen ,kızarma mı engellemedi:(

      Sil
  9. Kesinlikle tavsiye etmiyorum, eczanede cilt bakıma gelen kadın tavsiye etti bütün kış uğraşıp özel hazırlattığım kremi kullandım lekelerim gitti yaz gelip bu kremi sürüp çıkınca tüm lekeler geri geldi ,ayrıca temizleme jeli de almıştım oda berbat sakin kullanmayın ucuzda değil zaten...

    YanıtlaSil
  10. Kesinlikle tavsiye etmiyorum, eczanede cilt bakıma gelen kadın tavsiye etti bütün kış uğraşıp özel hazırlattığım kremi kullandım lekelerim gitti yaz gelip bu kremi sürüp çıkınca tüm lekeler geri geldi ,ayrıca temizleme jeli de almıştım oda berbat sakin kullanmayın ucuzda değil zaten...

    YanıtlaSil