5 Temmuz 2017

L'rouge Deo Spray

5 Temmuz 2017
Herkese merhaba ; bugün size bahsetmek istediğim ürün benim propam markasına ait L'rouge deo spray...
 Terlemeyi değil ,ter kokusunu önleyen sprey...
 Terlemek sağlıklı bir beden için olması gereken bir fonksiyondur. Terleme sonucu vücudumuzun ısısı ayarlanır ve kendini serinletmeye çalışır .Terlemek vücuttan toksinlerin atılması için çok önemlidir. Ter kokusunu önlemek için ise çeşitli ürünler kullanırız.  Özellikle mis kokulu ürünler kullanmak illaki vazgeçilmezimizdir. Son senelerde bu tarz ürünlerin içeriğinde nelere dikkat etmemiz konusunda noktaları da öğrendik. Kullandığımız ter kokusu giderici ürünlerin içerisinde alüminyum ve paraben bulunmaması gerekiyormuş Hatta okuduğum bir makalede ,son yıllarda hızlıca çoğalan göğüs kanseri sebebi koltuk altına sürülen bu kötü içerikli ürünler olabilirmiş .
Peki bu kadar ince detayları olan bir konuda L'rouge Deo Spray neden ayrıcalıklı ,ürünün iddialarına göz atalım.
* Alüminyum klorür ve zirconium ,paraben ve türevleri ,boya ve itici gaz içermez.
*  Terleme ile oluşan kötü kokuları engeller.
*Dediğim gibi terleme vücudun ısı dengesini ayarlayan bir fonksiyondur. 
Bu ürün vücudun terleme yoluyla soğumasını engellemez.
* Giysilere leke ve iz bırakmaz.
* Ter bezi kanallarını kapatmaz.
* Yapışkanlık hissi yapmaz .

Ürün 50 ml sprey şeklinde bir plastik şişeye sahip ,ürün içerisinde pudra ve gluten olmamasına rağmen ben nedense pudramsı bir koku duyuyorum . Özellikle yeni banyo yapıldığında yani vücut daha terlemeye başlamadan önce kuru ve temiz cilde 15 cm mesafeden kullanılması tavsiye ediliyor. Serin havalarda kullandığımda ürünün kokusu 24 saat koltuk altımda kalmasına rağmen ,tabi ki bu sıcak yaz günlerinde yineleme ihtiyacı hissettiriyor. 
Deneme amaçlı her koltuk altımı kaldırdığımda o mis gibi kokusunun varlığını hissetmek çok hoşuma gidiyor. Cildim tarafından çok kolay emiliyor ve asla kıyafetlerime leke yapmıyor. İçeriğinin temiz ,kullanımın kolay olması sebebi ile son günlerde tek kullandığım ürün kendisidir. Ayrıca Türk markası olması gurur verici , #pudrakokusuilemayispapatyalari etkinliğinde tanıştığım Benim Propam ürünlerine www.hepsipropada.com sitesinden göz atabilirsiniz.
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere ,sevgiler...



"L'rouge Deo Spray " için 30 yorum:

  1. Evet seninle aynı fikirdeyim, üründe pudra kokusu var 🙈

    YanıtlaSil
  2. Ben de ter kokusunu önleyen roll onlar kullanmayı tercih ediyorum. Bu markayı daha önce duymamıştım, merak ettim :) Emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben son zamanlarda bu markayı kullanıyorum ve çok seviyorum.

      Sil
  3. Merak ettiğim ürünlerden ve markalardan (:

    YanıtlaSil
  4. Aliminyum olmaması çok güzel ve doğru tabi bir de kokusuz olsaydı çok iyiydi ben parfümle karışmasın diye kokusuz tercih ediyorum artık 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben pek parfüm kullanmıyorum .Tek koltuk altı yeterli oluyor benim için ,o yüzden kokulu olması hoşuma gidiyor. Alüminyum olmaması çok güzel:)

      Sil
  5. Ben de bu ürünü kullanıyorum ve gerçekten çok memnunum. Heleki gün boyu süren kokusu çok daha güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende çok başarılı buluyorum .Memnun kaldığım bir ürün oldu.

      Sil
  6. bende çok severek kullanıyorum

    YanıtlaSil
  7. Leke bırakmaması çok iyi. Kimi o konuda başarısız oluyor

    YanıtlaSil
  8. Senin de bahsettiğin gibi içerik yüzünden en dikkat ettiğim ürünlerden biri Deodorantlar. Hem temiz içerikli, hem de etkili ürün bulmak kolay değil. Bir seçenek daha oluştu, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  9. Çok severek ve beğenerek kullanıyorum. Bu yaz aylarında güvenilir bir kurtarıcı.

    YanıtlaSil
  10. Bilmiyorum bence herkes evde kendi doğal deodarantını yapmalı :d

    YanıtlaSil
  11. Terlemeyi önlemesin de, önemli olan o :)
    Güzel günlerde kullan Yasemincim :

    YanıtlaSil
  12. Alüminyum ve paraben içermemesi çok iyiymiş

    YanıtlaSil
  13. l'rouge deo spray kullananlar
    genelde memnun paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
  14. Lrouge deo spreyin ter bezi kanallarını kapatmamsı, paraben, boya, alümünyum gibi ürünler içermemesi çok önemli benim için.

    YanıtlaSil