20 Haziran 2017

Farmasi Kajal Jel Eyeliner

20 Haziran 2017


Geçtiğimiz mayıs ayında , Farmasi ürünleri satan bir arkadaşımdan Farmasi Kajal Jel Eyeliner siparişi verdim. Geldiği günden beri elim devamlı bu eyelinere gidiyor. 
İlk kullandığım jel eyeliner olduğu için veya sürümü değişik geldiği içindir bilemiyorum:)
  Her seferinde bir öncekinde daha iyi sürmeyi başardığım bir eyeliner oldu. Açıkça söylemek gerekirse ,kullanmaya başlamadan önce bayağı beni ürküten bir üründü. İtiraf etmeliyim ki kalem eyelinerler herkes gibi benim içinde kullanımı oldukça kolay ürünler .


Geçtiğimiz ay ki katalogta eyeliner fırçası yanında hediye olarak satılıyordu. Bende daha önce jel eyeliner fırçası kullanmadığım için ,işe yarayıp yaramayacağını düşünmeden siparişi verdim.. Beni hiç zorlamayan ,elime oldukça iyi oturan ve tek sürüşte çizgiyi tamamlamama fırsat veren bir fırça oldu. Aldığıma pişman olmadım .
Jel eyeliner 3 g küçük bir kavanoz içerisinde bulunuyor.
Fırçayı dokundunuz anda köpüğe dokunuyormuş izlenimi veriyor. Mat bir yapıya sahip ,sürdüğünüz andan kısa bir süre sonra ürün matlaşıyor. Buda oldukça hoşuma giden özelliği oldu. 
  Dokunmadığınız sürece akma ,bulaşma yapmıyor. Gün boyu gözümde sorunsuz kalıyor.Aslında rengi bayağı siyah ama ben jel eyelinerlara alışık olmadığım için fırçaya fazla alamıyorum :) 
Jel eyelinerler da sorun bir süre sonra kurumaları ,bunu yaşamamak için kapağını sıkı sıkıya kapatıyorum.
 Günlük kullanımda işimi gören bir eyeliner oldu. Kavanoz küçük olmasına rağmen ,oldukça uzun süre kullanacağımı düşünüyorum. Yalnız gözümden temizlerken beni biraz uğraştırıyor. Sıradan bir misel su işimi görmüyor ,çift fazlı ürün ile daha iyi sonuç alıyorum. 
Sizler farmasi jel eyeliner denediniz mi? 
Benimle paylaşırsanız sevinirim. 
Yaptığım alışverişte bir kaç ürün daha aldım .Onları da kullandıkça paylaşacağım.Sevgiler...


"Farmasi Kajal Jel Eyeliner " için 32 yorum:

  1. Eyeliner el becerisi isteyen bir is. Dipliner var bende. Ozel zamanlarda kullaniyorum. Kaleme devam yani.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de kalem çok bol ama kendimi eyeliner konusunda geliştirmeye devam :)

      Sil
  2. Akma bulaşma yapmaması harika ♡

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. I think sooo:)and also ı use it.it is extra black and very easy to use ..

      Sil
    2. I think sooo:)and also ı use it.it is extra black and very easy to use ..

      Sil
    3. I think so :) it is extra black and very easy to use .

      Sil
  4. ben denemedim ama kalemler daha pratik geliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemediğin için sanırım. Kullanınca ben beğendim.

      Sil
  5. Jel eyelineri gerektiği gibi uygulamak gerçekten beceri istiyor. Göz şeklim sebebi ile kendime pek yakıştırmasam da her türlü eyeliner kullandım hala da alıyorum �� ama kalem olanları senin de dediğin gibi oldukça pratik.
    Farmasi nin bu ürününü denemedim.
    Gayet başarılı bir uygulama ve fotoğraf çekimi olduğunu da söylemeden geçmeyeyim ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım ,almalara doyamayacağız:)

      Sil
  6. Göze yapılan vurguları seviyorum ben. Ama işte alışkın olmayınca elim oraya gidip duruyor kesin bozuyorum.)))

    YanıtlaSil
  7. Farmasi eyeliner denediğim bir ürün değil ancak bu yazıdan sonra oldukça merak ettim. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  8. Temizliğinin zor olması kötüymüş. Pek pratik değil sanırım

    YanıtlaSil
  9. Eyelinerlara bayılıyorum ama çok pratik yapmam lazım. Düzgün sürebilsem hepsi benim olsun istiyorum :) Güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok seviyorum .Kimi gün çok düzgün çekerken,kimi gün sanki ilk kez kullanıyorum gibi oluyor. Yinede vazgeçmiyorum:)

      Sil
  10. Benim bugun geldi eyelinerım çok güzel bayildim. Diger diplinerlarla hic guzel çekmiyordum buna bayildim ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede bu urun çok güzel ve çok kolay sürülüyor.

      Sil
  11. Ben çok seviyorum bunu, akmıyor, rengi çok güzel, sabitlenmesi iyi.. Daha ne olsun :)

    YanıtlaSil
  12. bende onceden cogu kez kalem eyeliner aliyordum.fakat bu jel eyeliner ve fircasini aldiktan sonra daha guzel eyeliner cektigimi fark ettim hen daha rahatmis onceden kalemde bile 2 gozume esit suremiyordum

    YanıtlaSil
  13. Farmasinin jel eyeliner'ı fotoğrafta gördüğüm kadarıyla çok hoş durmuş. ☺ Eyeliner ı hiç jel olarak kullanmadım. Temizlemesi zor gibi geldi bana. Klasiklerle devam edeceğim sanırım.

    YanıtlaSil