23 Mayıs 2017

Ana Sayfa » , , » Karakterdukkani.com Örümcek Adam Oyuncakları

Karakterdukkani.com Örümcek Adam Oyuncakları

23 Mayıs 2017
Eğer evinizde bir ufaklık varsa hayali kahramanlarla er yada geç tanışırsınız. 
Bizim evin ufaklığı da Dinçer bey ,son zamanlarda kendini bir çok hayali kahraman yerine koyuyor. En son ninja kaplumbağalardan biri  oldum diye sırtına plastik leğen bağlayıp gezmişti :)
 Son zamanlarda oluşan Örümcek Adam hayranlığı da bir o kadar üst düzeye ulaştı. 
En son katıldığım #pudrakokusuilemayispapatyalari etkinliğinde Karakter Dükkanı sponsorlarımız arasındaydı. Bizlere kendi seçtiğimiz  ürünleri gönderdiler. Bende işte bu fırsatla Dinçer'e Örümcek Adam Oyuncakları bölümünden kostüm seçtim. Etkinlikten getirdiğim günden beri doğru düzgün üzerinden çıkartmadı. 
Düğüne ,okula ,markete bu kostümü giyerek gidiyor. O kadar çok sevdi ki ,bu vesile ile karakterdükkani.com ailesine tekrar teşekkür ederim.
Karakter dükkanı sitesine göz attığınızda sadece erkek çocukları için değil kız çocukları içinde bir çok ürün olduğunu göreceksiniz.  % 100 orjinal lisanslı ürünler bulunuyor. Çocuğunuzun hayallerini gerçekleştirirken ,sağlığını da korumuş olacaksınız. Ayrıca kırtasiye,giyim,beslenme,nevresim takımları daha yüzlerce ürün mevcut.
İstanbul için 6 saat gibi bir sürede teslimat yapılıyor. Düşünsenize çocuğunuzun istediği ürün aynı gün elinde oluyor ,oyuncak markete gidip almışsınız gibi :)  70 TL ve üzeri ürünlerde kargo bedava , oyuncak ve kostümlerde % 45 'e varan indirimler bulunduğunu belirtmek isterim. Çocuklarınızın hayallerini gerçekleştirmeniz için ,Karakterdukkanı.com bir tık uzağınızda ,sevgiler...


"Karakterdukkani.com Örümcek Adam Oyuncakları" için 29 yorum:

  1. Bizim oğlan da örümcek adam tutkunu. Dinçer'in kıyafeti de çok yakışmış. Güle güle giysin. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz. Bu yaşlarda acayip düşkün oluyorlar .Sevgiler...

      Sil
  2. İnsan sitede gezerken kendini kaybediyor. Çocuk olmaya gerek yok, ben bile bazı şeylere bayıldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen gözüm kaldı.Kendim için düşünüyorum :))

      Sil
  3. çok yakışmış beyefendiye :)

    YanıtlaSil
  4. Çocuklar bu yaşlarda çok seviyorlar karakterleri

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bizimkide her gün yeni bir modele giriyor :)

      Sil
  5. büyükler bile kendini kaybediyor çocuklar ne yapsın :) ben de yeğenim için buradan bişeyler bakacağım :)

    YanıtlaSil
  6. örümcek adamın hayranları da maaşallah az buz değil:))

    YanıtlaSil
  7. iyi günlerde kullansın çok yakışmış

    YanıtlaSil
  8. Biz de Çınar'a bu siteden Scooter aldık. Minik Örümcek Adamı da öperim!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım ,Çınar ne çok sevinmiştir.

      Sil
  9. Oğlan 5 yaşlarındayken bir kaç kez eskittik örümcek adamlardan. Sayfanızda görünce o zamanları hatırladım birden.

    YanıtlaSil
  10. Şimdiki çocuklar gerçekten çok şanslı :)

    YanıtlaSil
  11. Sık sık ziyaret ettiğim siteler arasında...

    YanıtlaSil
  12. çocuklar kahramanları bu yaşta çok seviyorlar kesınlıkle

    YanıtlaSil
  13. Benim kızların en sevdiği site oldu Karakter Dükkanı ♥

    YanıtlaSil
  14. Merhaba! Blogunuzu yeni kesfettim :) deneyimlerinizi ve tavsiyelerinizi hemen değerlendiricem :) Bende bekliyorum muhakkak:)https://lavvienrose.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil