27 Nisan 2017

HC CARE MİSEL MAKYAJ TEMİZLEME SUYU

27 Nisan 2017
Geçtiğimiz aylarda katılmış olduğum HC CARE lansmanını şuradaki yazımda detaylı bir şekilde anlatmıştım.
2017 başında Hc Care saç bakımı ürünleri dışında,cilt bakım için yeni ürünler piyasaya sürdü ve ne şanslıyız ki ilk tanışanlar bizler olduk .Elime geçtiği günden beri bazı ürünlerini sık kullanıyorum. Bu ürünler arasında benim gözbebeğim olan HC CARE MİCELLAR CLEANSİNG WATER YÜZ VE MAKYAJ TEMİZLEME SUYU yani tabiri caizse HC CARE MİSEL SU ...
Ürün şeffaf şişede, hafif sarımsı bir sıvı ,kilitli kapak sistemi pamuğa kolay dökülmesini sağlasa da bazen fazla ürün ziyan etmenize sebep olabiliyor. Misel teknolojisi sayesinde geliştirilen ürün kiri yüzden mıknatıs gibi yakalayıp uzaklaştırıyor. Pamuğa döktüğünüz suyu yüzünüzde günlük temizlik için gezdirdiğinizde şaşılacak derecede pamuktaki değişimi görüyorsunuz.Gün içinde evde olup dışarı çıkmasanızda cildinizin boş durmadığının kanıtı gibi ,
Hc Care yüz temizleme suyu tüm cilt tipleri için,günlük kullanıma  uygundur. 
Ben günlük temizlik için veya makyaj arındırmak için kullanıyorum.
Yüzüme verdiği o nemli doku hoşuma gidiyor. Asla cildimi germiyor,kurutmuyor.
Yalnız karma bir cilde sahibim onu belirteyim.
 Kirin derinlemesine temizlendiğini düşünüyorum.
Kimi zaman bundan başka hiç bir ürün kullanmıyorum. Hafif göz makyajlarınızda işinize yarayan bir ürün ama waterprof ürün kullandıysanız sizi biraz uğraştırabilir.
Ayrıca cilt makyajı temizleme konusunda ,göz makyajından bir tık daha başarılı ,elimin sürekli gittiği bir ürün oldu.
Rimel sürdüğümde ,bulaşan rimelimi temizlemek içinde kulak çöpüne az biraz misel sudan döküp rimel artığını gayet kolay çıkarıyorum.
Dudak ürünlerini çıkarmak içinde kullanabilirisniz. Yalnız dudaklarınızda bırakmayın zira çok kötü bir tadı var :) 
300 ml koca bir şişesi var ve 28 tl gibi çok uygun bir fiyata satılıyor. Ayrıca kargo ücreti ödemiyorsunuz. Hayvanlar üzerinde test edilmeyen ve hayvansal katkı kullanılmayan bu ürünü satın almak için www.hccare.com sitesine göz atabilirsiniz. Ayrıca 4'lü avantaj setlerine göz atarsanız oldukça uygun fiyata satın alabilirsiniz.
Başka bir deneyim yazısında görüşmek üzere ,sevgiler...


"HC CARE MİSEL MAKYAJ TEMİZLEME SUYU" için 28 yorum:

  1. Henüz denemediğim HC Ürünlerinden ama 28 liraya bu kadar iyiyse düşünmeden alabilirim.
    Teşekkürler canım bilgi için 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyat ve performans çok başarılı canım ,denemeni tavsiye ederim.

      Sil
  2. Hayvanlar üzerinde test edilmeyen ve hayvansal katkı kullanılmayan bir ürün olması çok güzel ve de Türk malı sanırım gurur verici.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet onu belitmeyi unutmuşum .Başarılı Türk mallarımızdan ,fiyatı uygun kaliteli bir ürün .Her detayıyla gurur verici :)

      Sil
  3. tadı konusunda aynı düşünüyorum Yasemincim bir de nasıl oluyor bilmiyorum ama bana biraz ağır geldi ne demek istediğimi tam açıklayamıyorum ama inşallah blogda yazacağım güle güle kullan :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tadı çok kötü gerçekten :( Anladım blogunda daha ayrıntılı okurum .Ben öyle bir sorun yaşamadım ama genel olarak sevdiğim bir ürün oldu.

      Sil
  4. Bu ürünü ben de çok beğendim Yasemin Hanımcım😊 Bence makyaj temizleme konusunda da piyasada bulunabilen en iyi misel sulardan... Güle güle kullanın, çok öpüyorum❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.Benimde sevdiğim bir ürün oldu.Sevgiler...

      Sil
  5. Güzel ürünmüş benimde merak ettiklerimden ��

    YanıtlaSil
  6. Ben epey beğendim bu misel suyu, temizleme performansı başarılı. Kuru cilde sahibim, ama benim cildimi de germedi. Güle güle kullan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.Bir çok kişi beğeniyor bu ürünü ,bende sevenlerdenim.

      Sil
  7. Hayvanlar üzerinde deney yapılmaması cidden çok iyi. Bu konu hakkında bir kitap okumuştum. Ne eziyetler yapıyorlar hayvanlara....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet maalesef çok kötü işkenceler yaşıyor hayvanlar,çok sevdiğim bir ayrıntısı bu oldu.

      Sil
  8. Ben de saç ile ilgili ürünlerini denemiştim. Bundan haberim yoktu. Denemek lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saç ürünleri de oldukça başarılı,bu ürünler yeni çıktı piyasaya gittikçe yaygınlaşır.

      Sil
  9. Bitkisel olmasi çok iyiymis 😊

    YanıtlaSil
  10. HC Care ürünlerini çok merak ediyorum ben de elimdeki makyaj temizleme suyu bitince bakacağım :)) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elindeki ürün bitince denemeni tavsiye ederim.Sevgiler...

      Sil
  11. Duymadığım bir marka bilgilendirme için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim.Saç ürünleri de var .Sanırım siz denk gelmediniz.

      Sil
  12. benim kuru cildimi bile kurutmadığı için çok sevdim

    YanıtlaSil
  13. Misel sular çok pratik. HC hair care markasınınkini de merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sürekli elimiz misel sulara gidiyor.Fırsatın olursa kullanmanı tavsiye ederim.

      Sil
  14. Tüm cilt tiplerine ve günlük kullanıma uygun olması mutlu etti beni. Tavsiyeniz için teşekkürler. @mavigokyuzununelleri

    YanıtlaSil