18 Nisan 2017

Ana Sayfa » » AYŞEGÜL BABY SHOWER SPONSOR DETAYLARI

AYŞEGÜL BABY SHOWER SPONSOR DETAYLARI

18 Nisan 2017
Bir önceki yazımda kısaca Ayşegül Baby Shower detaylarını paylaşmıştım.Bu yazımda ise sizlere o güzel günde bizlerin yanında olan sponsorlarımızı tanıtacağım. Çok emek vererek hazırlanan bir organizasyondu.
 Bir kez daha Ayşegül'e sonsuz teşekkürler. Sağlıcakla bebeğini kucağına alması dileğiyle...
Bir süredir ürünlerini kullandığım HighGenic markası o gün bize bir koli dolusu ürününü yollamıştı. Silikonlu temizleyicisi zaten favorim ,diğer ürünlerinide tek tek deniyorum.Teşekkür ederim.
Vissmate markasının çamaşır sularını çok seviyorum.Bir diğer ürünü silikonlu temizleyicisi de son günlerde favorim oldu.Hatta en son Koçtaş'a yaptığım ziyarette kova içindeki 4 ürününü 20 tl'ye sattıklarını görünce hemen bir kova aldım.Elimde bayağı bir stok oldu. Teşekkür ederim.
Milk_shake ürünlerini son zamanlarda bir çok blogger arkadaşımda görüp merak etmiştim. Sloganları harika (Dikkat kafayı yemeyin) henüz kullanmaya başlamadım.Yalnız şu kadarını söyleyebilirim. Kokusu gerçekten tadına bakma isteği uynadırıyor:)) 
Revox ürünleri yapılan çekilişle bana çıktı.Kalıntı giderici şampuanını şu an için deneyimleme aşamasındayım.Sıvı saç kremi ile oldukça iyi anlaştım.Saçlarımın kolay taranmasına gerçekten katkı sağlıyor. Bir süre daha ürünleri deneyip yorumlayacağım.Teşekkür ederim.
Lactamil anne sütü arttırıcı ürünlerini yollamıştı.Benim şu an için işime yaramadığı için yeni doğum yapan bir arkadaşa hediye ettim. Afiyetle tüketsin. 
Hc care cilt bakım ürünlerini bir süre önce gerçekleştirdiği lansman sayesinde tanıma fırsatı buldum. Şu aralar cilt bakım rutinim de kullanıyorum. Yakında blogta detaylı yazılarını paylaşacağım. 
Bu sefer gönderilen ürün Anti -Aging yaşlanma karşıtı kremi ,eh yaşım dolayısı ile bana uygun bir krem ,bir süre sonra kullanmaya başlayacağım. Detayları o zaman paylaşırım. Teşekkürler...
Biota59elements Bioder marka tüy azaltıcı karınca yumurtası yağını ve Bioblas argan yağlı saç bakım yağını göndermiş.Ürünler oldukça dikkat çekici ,karınca yumurtası yağını denemeye başladım.Bakalım ne derece etkisini göreceğim. 
Dermokil bize ürünlerini göndermiş.Geçtiğimiz yaz güneş kremini severek kullanmıştım.Bu yaz içinde elime bir yedek geldiği için memnun oldum.Diğer ürünleri en kısa zamanda deneyimleyeceğim . Teşekkürler...
Clubveronıque kokuları bu şirin kalp şeklindeki parfümlerini göndermiş.İnsan şişesinin güzelliğine vuruluyor. Teşekkür ederim.
Splat diş macunlarını hepimiz biliyoruz.Biz ailecek kimisiyle anlaştık,kimisiyle anlaşamadık ama ağız çalkalama suyu ile ilk kez tanışıyoruz. Bir süre daha kullanıp ,yorumlarımı paylaşacağım. Teşekkürler...
Cosmed markası bizlere anti selülit losyonunu göndermiş.Bir kez daha teşekkür ederim.
Yves Rocher ürünlerinde oldukça popüler olan bir duş jeli göndermiş. Denemeye başlamadım henüz,bakalım memnun kalacakmıyım.Teşekkürler...
La Roche Posay ürünleri bizlere tester çeşitlerinden göndermiş.İlk kez tanışacağım bir marka,teşekkür ederim. 

Buraya kadar okuduğunuz için sizlerede sonsuz teşekkürler.Başka bir yazıda görüşmek üzere ,sevgiler...


"AYŞEGÜL BABY SHOWER SPONSOR DETAYLARI" için 7 yorum:

  1. Yasemincim vissmate ürünlerini severek kullanıyorum ve çok memnun kaldım highgenic de iyiymiş.. güle güle kullan hepsini sevgiler :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol ablacığım ;bende her iki markayı seviyorum.

      Sil
  2. hepsi çok güzeller, sponsorlara teşekkürler, sende iyi günlerde kullan ürünlerini....

    YanıtlaSil
  3. Hepsi de birbirinden güzel :) Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil