23 Mart 2017

SANİ STİCKS LAVABO AÇICI

23 Mart 2017
Herkese merhaba,bugün sizlere bahsetmek istediğim ürün Sani Sticks lavabo açıcı , tıkanık lavabolar zaman zaman hepimizin başına dert olur . Bunun için bir çok kişi gibi bende çeşitli yöntemler denemedim değil. Toz lavabo açıcılarından evde muhakkak yedekte bir paket bulundururum.
 Lavabo pompası da her daim mutfağımda ve banyomda hazır bulunur.
 Ama iş yaparken özellikle bulaşık yıkarken gitmeyen su ,tıkanan lavabo öyle bir can sıkıcı durum haline gelir ki ,yaptığın işten bile soğutur insanı :)

Bir süredir mutfak lavabom da Sani Sticks lavabo açıcı kullanıyorum .Resimde de gördüğünüz gibi ince ,mavi,çubuk şeklinde bir ürün oldukça kırılgan bir yapıya sahip olan Sani Sticks tek çubuk olarak lavabonun içine atıyorsunuz.Paket içinde 12 adet çubuk mevcut,her çubuk  1 ay süre ile kullanılıyor. 
Her ay yeni bir çubuk lavabo içine bırakıp, konsantre emzimlerin harekete geçmesini bekliyoruz. 

Bir süre sonra zaten etkisini gözle görüyorsunuz. % 100 doğal emzimlerden oluştuğu için ,çevre dostu bir ürün ,sıhhı tesisat ve foseptik çukurlarına bu yüzden zarar vermiyor.
 Borulardan gelen kötü kokuları engelliyor. 
Benim mutfak lavabom da zaman zaman bu kötü koku duyulurdu ama kullanmaya başladığımdan beri bu kokuyu almıyorum. Sürekli olarak yemek artığı ve yağları erittiği için tıkanmayı engelliyor. 
Sizler için birde video çektim .
Bu şekilde suyun gidişini gözlemleyebilirsiniz.
 Sonunda suyun çekiş sesi benim duymak istediğim ses :)Video sonunda ,o soda kapağı lavaboya yapışmasa daha güzel olurdu ama :) Ürünü buradaki adresten satın alabilirsiniz. Çoklu alımlarda indirim mevcut ,üstelik kargo bedava göz atmanızı tavsiye ederim. 
Başka bir yazıda görüşmek üzere ,sevgiler...


"SANİ STİCKS LAVABO AÇICI " için 24 yorum:

  1. Umduğumun çok üstünde bir performansı var. Sürekli kullanacağım bir ürün.
    Bu arada videonun sonunda çıkan ses çok eğlenceli:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlike bende bittikçe alırım.O sesi ben o kadar çok seviyorum ki:)

      Sil
  2. tam bana göre o lavabo o kadar çok tıkanıyor ki inanamıyorum :-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya lavabo tıkanıklığı herkesin derdi :)

      Sil
  3. çok enteresan bir ürüne benziyor bir kaç blogger arkadaşta da gördüm. gerçekten etkili olmalı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok enteresan ,özellikle o çubuğun bunu yaptığına inanamıyor insan :)

      Sil
  4. Granülleri düzenli kullanırım ama sticks şeklinde ilk kez gördüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bunu firma sayesinde öğrendim.Şimdi bütün sülaleme tavsiye ediyorum :)

      Sil
  5. güzel bir ürüne benziyor satın alınabilir teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. Doğal içerikli olması çok iyi:-)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzelmis. Ben de sinir olurum lavabo tikanmasina.

    YanıtlaSil
  8. very useful for household)

    YanıtlaSil
  9. Çok sevdim bunu ben. Mutlaka alacağım. Paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok yararını gördüm.Muhakkak tavsiye ederim.

      Sil
  10. Bu ürünü keşfetmem çok iyi oldu, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim.Ben çok sevdim bu ürünü,sevgiler...

      Sil
  11. Hemen alacağım çok güzel bir şeye benziyor nefret ederim lavabo tıkanmasından,teşekkürler. Bende beklerim bloğuma sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. Tavsiye için çok teşekkür ederiz. Emeğinize sağlık. :)) @mavigokyuzununelleri

    YanıtlaSil