10 Ağustos 2016

DEOCLİNO DOĞAL VÜCUT BAKIM PUDRASI

Herkese merhaba ,sıcaklarla aranız nasıl arkadaşlar ? Bir süredir blogumu boşladım farkındayım. 
Öhöm öhöm affedersiniz tatildeyimde :) 

Çok sıcak , çok bunaltıcı öyle değil mi? Beni şükür bu yaz sıcaklar pek etkilemiyor .Hatta sıcak olsunda deniz suyu hiç soğumasın bile diyebiliyorum bazı günler :) 
Sadece tahammül edemediğim tek şey ,hani ter içinde kalırsın ve ıslaklığa dayanamazsın , bir an önce kuru hissetmek istersin ya aynen bu durum. Bunun için son günlerde deneyimlediğim Haceri Simya ya ait DeoClino doğal vücut bakım pudrasından bahsedeceğim sizlere ,sevgili arkadaşım
  Sevginin Makyaj Günlüğü etkinliğinde tanıştım bu ürünle kış aylarında terleme gibi bir sorun yaşamadığım için kullanmak için yaz aylarını bekledim .
Asla denemediğim bir ürünü yazmak gibi huyum yoktur blogumda bunu özellikle belirtmek isterim. 
Ter ve idrar vücudun doğal bir işlevi olmasına rağmen amonyum içerir. Giderilmediği takdirde amonyağa dönüşür.Buda kötü kokulara ve çeşitli cilt sorunlarına sebep verir. Bu ürünün bu gibi durumlarla mücadele edebildiği  bilimsel olarak kanıtlanmıştır.
Bugüne kadar vücut pudrası hiç denememiştim .Hatta ben pudrayı sadece bebek poposuna kullanılır sanıyordum :) Limon küfü gibi bir renge sahip olan pudra giysilerde leke oluşturmuyor.
Bilirsiniz bebek pudraları her yeri bembeyaz yapar :)
 İnce bir tabaka halinde ıslak veya yağlı bölgeye sürdüğünüzde anında kurutuyor. 
Terlemeyi engellemiyor bir süre kuru kalmanızı sağlıyor.
 Zaten terlemeyi engellemekte pek sağlıklı bir yöntem değil.
DeoClino doğal vücut bakım pudrasını göz çevresi hariç vücudunuzun her bölgesinde gönül rahatlığı ile kullanabilirsiniz. % 100 doğal ve parfümsüzdür. Doğal mineraller içeren bu ürün ,kuru deodorant etkisi yaratır. Cildi yatıştırır ve kızarıklıklarla mücadele eder .Koltuk altı gibi özel bölgelerde yağı ve ıslaklığı anında emer. Ayrıca yara ve yanıklarında tedavisinde kullanılır. Her yaşta ve tüm ciltler için güvenle kullanılan bu ürünü ben oldukça sevdim. Epilasyon önceside kuruluk sağladığından gönül rahatlığı ile kullanabilirsiniz.
Dermotolojik olarak test edilmiştir. www.haceri.com sitesinden 20 TL ye sahip olabilirsiniz.Sevgilerle...

21 yorum:

  1. Güzel bir ürünmüş, her eve lazım :))

    YanıtlaSil
  2. Ağustos sıcağıyla bunaltıyor.Pek çok kişinin faydalanabileceği bir ürüne yer vermişsin.Teşekkürler canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canım ,memnun kaldım .Bu sıcaklarda koltuk altlarım dan çok sıkıntım oluyor kendi çapımda önlemler alıyorum.

      Sil
  3. Ben bebe pudrası kullanıyorum, ama zahmetli giysilere bulaşıyor. Bu pudra aklımda olsun, deneyebilirim, güzel ve kullanışlıymış :) Teşekkürler Yasemin Hanımcım, iyi tatiller :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bebe pudrası iz bırakır canım ya ,tavsiye ederim eğer fırsatın olursa al dene derim.

      Sil
  4. Almanya´ya yaz gelmedi ki sicak nedir nasil bsydir unuttum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende haklısın ama Türkiye çok sıcak :))

      Sil
  5. pudra şeklinde bir deodorant nasıl etrafa saçılıp giysilere bulaşmadan uygulanır bilemedim evde kullanılabilir ancak sanırım dışarıda kullanamam ben bunu ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kullanıyorum siyah giysilerde bile benden geçer not aldı. Tabi tercih meselesi ,evde kullanıyorum zaten dışarıda zaten koltuk altı deodorant bile kullanamam .

      Sil
  6. pudra kullanmak çok sağlıklı değil solununca özellikle..doğal ve parfümsüz olması güzelmiş canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Normal pudra evet çok sağlıklı değil :( Doğal ve güzel bir ürün canım :)

      Sil
  7. Güle güle kullan tatlım, Ben koltuk altı bölgesinde kullanıyorum bu yaz rahat ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım bende çok beğendim. Özellikle eve geldiğim anda koltuk altıma nasıl süreceğimi şaşırıyorum :)

      Sil
  8. pudra pek kullanmıyorum ama kokusuz olması güzel

    YanıtlaSil
  9. Değişikmiş. Kullandıktan sonra yine terleyince kalıntı oluşuyor mu?

    YanıtlaSil