25 Ağustos 2016

Ana Sayfa » , , , , » DEİNA COSMETİCS MATTE LİPSTİCK VE EYELİNER

DEİNA COSMETİCS MATTE LİPSTİCK VE EYELİNER

25 Ağustos 2016
Herkese merhaba , bugün sizlere #huzunsarisi2yasinda etkinliğinde tanıştığım DEİNA COSMETİCS ürünlerinden bahsedeceğim.  1994 yılında Eylül Kozmetik adı ile kozmetik sektörüne giriş yapan firma ,2004 yılında Deina Cosmetics olarak kozmetik sektöründe emin adımlarla ilerleyerek bir çok ülkeye ihracat yapacak başarıya ulaşmış. Bir Türk markasının bu başarıya ulaşması oldukça gurur verici sizcede öyle değil mi?

 Elimde bulunan Deina Matte Lipstıck M65 numaralı rujuna göz atacak olursak
 bence tam bir yaz rengi olan turuncu :) Renk öncelikle çok hoşuma gitti. Simsiyah bir ambalaja sahip olan ruj oldukça antin kuntin bir açılış şekline sahip :) Öyle sıradan rujlar gibi  kapağını evirip çevirip ve çekerek açmıyorsunuz .Alt kısmına bastırarak rujun geri çıkması ile çıkarıyorsunuz kapağın içinden bu benim çok hoşuma gitti. Bana göre oldukça iyi bir sistem böylece kapak sürpriz bir şekilde açılıp rujun bozulmasına sebep vermiyor.
Ruj mat bir yapıda sürümü kolay ama renkten dolayıdır sanırım dudaklara tam oturmuyor .
Nasıl derseniz hani tam kapatması için üst üste geçmek zorunda kalıyorum ama bazı yerler rengi tam verirken dudakların bazı kısımları daha açık bir renk alıyor .
Anlatabildim mi bilemedim .)
 Mat olması sebebiyle sanki dudağa yapışacak ve çıkmayacakmış sanıyor insan ama öyle bir şey yok tabikide bir şeyler yeyip içince dudaklardan yavaş yavaş siliniyor.
Dudaklarda kurumaya sebep olmuyor. Buda sevdiğim bir yönü oldu. 
Deina Cosmetics Eyeliner ise son zamanlarda kullanmaya başladığım ve oldukça başarılı bulduğum bir diğer ürünü. Siyah ,sade ve şık bir ambalajı var. İncecik kıl bir fırçaya sahip olan eyeliner Waterproof (su geçirmez ) yapısı sebebi ile gün boyu kalıcılık iddiasına sahip .
Benim deneyimime göre  ağustos sıcağında sabah 9 da yaptığım makyaj akşam saat 22.30 kadar gözümde kalıyor ve sadece göz pınarlarıma yakın kısımlarından siliniyorsa ben buna oldukça kalıcı bir ürün derim arkadaş :)
 Yağlı bir göz yapısına sahip değilim belirteyim.
Siyahlığı tatmin edecek seviyede ,kolay kuruyan yapısı ile göz makyajınızı çok güzel tamamlıyor. Eh geriside sizin el becerinize kalmış ne diyeyim. Memnun kaldığım ürünleri ile bizlere sponsor oldukları için Deina Cosmetics markasına bir kez daha teşekkür ederim.
Başka bir yazıda görüşmek üzere ,sevgiler...


"DEİNA COSMETİCS MATTE LİPSTİCK VE EYELİNER " için 42 yorum:

  1. Rujun rengine göre mi değişiyor acaba? Bendeki renk bütünlüğü sağladı. Eyelinerı beğenmene sevindim ben de yeni deneyimlemeye başlayacağım.
    Keyifli günlerde kullanalım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım rengine göre değişiyor.Senin yazını okumuştum evet sendeki renkte öyle bir sorun yoktu ama bu renkte tam oturmuyor uğraşıyorum bayağı :) Mesela buda sendekine göre mat ,sağol arkadaşım umarım sende memnun kalırsın.

      Sil
  2. Güzel bir yazı ellerinize sağlık.Rujun rengine bayıldım güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  3. Yanik tende bu ruj muhtesem olur eminim :)

    YanıtlaSil
  4. Rujun rengine bayıldım öldüm desem :)

    YanıtlaSil
  5. Güzel bir inceleme yazısı olmuş. Bende ruja bayıldım güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  6. Rujun rengi çoook güzelmiş! Güle güle kullan ^_^

    YanıtlaSil
  7. Markayı ilk defa duydum çok güzel bilgilendirmişsiniz :) Güzel günlerde kullanın ürünlerinizi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Marka yeni yeni duyulmaya başladı. Çok teşekkür ederim.

      Sil
  8. Bu rujun rengi harikaymış Yasemincim güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol ablacığım :)Rengi çok güzel gerçekten .

      Sil
  9. hiç denemediğim bir marka..rujun rengi güzelmiş. güzel günlerde kullanın

    YanıtlaSil
  10. Rujun rengine bayıldım :) Hiç deina markasını kullanmadım. Bakılmalı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deina markası yeni yeni tanınıyor. Renk bencede çok güzel :)

      Sil
  11. Güzel bir post olmuş, kendi sayfama da beklerim :)

    YanıtlaSil
  12. Rujun rengi gerçekten çok güzelmiş, turuncu sarışınlara yakışıyor bence😊 Mutlulukla kullanın❤️❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Bende yakıştığını düşünüyorum :)

      Sil
  13. Rujum rengine de dokusuna da bayıldım güle güle kullan tatlım

    YanıtlaSil
  14. Çok tatlı bir rengi varmış rujun:)))

    YanıtlaSil
  15. eye liner hiç kullanamadımm bu markayı deneyeceğim cnm

    YanıtlaSil
  16. rujun rengine bayıldım tam yazlık :) güle güle kullanın hepsini, deina yı gördüğüm yerde deneyeceğim =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazın kullanmak için çok uygun canım ,bulursan eğer denemeni tavsiye ederim.

      Sil
  17. Rujun rengi çok hoş duruyor ayrıca eyeliner'ı çok merak ettim, emeğinize sağlık <3 :)

    YanıtlaSil
  18. Ne kadar hoş ve pratik bir ürün mutlulukla kullanın :)

    YanıtlaSil
  19. Merhaba
    Rujun rengi ne cici öyle :) takipdesinizz.sevgilerlee

    YanıtlaSil
  20. Ruj yapısından dolayı pek ilgimi çekmedi ama Eyeliner oldukça başarılıymış. Hiç rastlamadım ama bu markaya.

    YanıtlaSil