22 Temmuz 2016

Ana Sayfa » , , , , » Le Soleil Şampuan Güneş Görmeyen Saçlar İçin

Le Soleil Şampuan Güneş Görmeyen Saçlar İçin

22 Temmuz 2016
Herkese merhaba 
Uzun zamandır reklamlarda gördüğüm Lesoleil şampuanı bende deneyimledim ,şampuanın iddiaları güneş görmeyen saçları içerdiği 5 vitamin + 5 mineral sayesinde komple bakım sağlaması ,ürün her ne kadar türban ,bone ,şapka kullanımlarından dolayı güneş görmeyen saçlara uyarlanmış olsada ben çok uzun zaman kapalı güneş görmeyen bir ofis ortamında çalıştığım için güneşten yeteri kadar yararlanamayanlardanım.
Benim kullandığım Le soleil şampuan kuru ve boyalı saçlar için olan türü ,içeriğine resimden daha kolay ulaşabilirsiniz. Öncelikle ben şampuanı kış döneminde kullandığımı belirtmek isterim .Yani daha güneşle haşır neşir olamadığım zamanlar. Benim oldukça hoşuma giden bir şampuan oldu. İlk etapta çok güzel köpürüyor ve saçımı çok güzel yumuşatıyor .Hatta saç kremi kullanma gereği duymadım bu oldukça hoşuma gitti. Kokusu güzel ama kalıcı değil ne yazık ki ,saçımda kaşınma ,kepek gibi hiç bir yan etki yapmadı. Saçlarımda ekstra bir uzama hissetmedim ama aşırı bir dökülme gibi bir sorunla da karşılaşmadım. Saçlarım röfleli ve röflemde kullandığım süre içerisinde hiç bir bozulma gözlemlemedim. 
Bir çok kullanan arkadaşımdan saçlarını daha hızlı yağlandırdığını duydum ama ben asla böyle br sorunla karşılaşmadım. Benim saçlarım her zaman söylediğim gibi çok kuru ve çok güzel nemlendirdi. Kısacası çok memnun kaldığım ve dönüp dolaşıp muhakkak yeniden kullanacağım bir şampuan oldu. Blogum da paylaştığım ürünler tamamen kendi deneyimlerim ve benim fikirlerim .Her ürün herkeste farklı etki yaratır bu yüzden kendinize en uygun olabileceğini düşündüğünüz ürünlerle deneyimler gerçekleştirin .Sevgiler...


"Le Soleil Şampuan Güneş Görmeyen Saçlar İçin " için 39 yorum:

  1. Bu şampuanı annem almıştı çok sevdi. Bir gün ben annemlerde küçük oğlumun saçını yıkadım o parlaklık inanılmazdı. Annemin daimi şampuanı oldu:)

    YanıtlaSil
  2. henüz kullanmadığım ama sosyal medyada sıkça rastladığım bir marka, kaşıntılı bir saç derisine sahibim, sizde sorun olmamış ben de denemek isterim, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son zamanlarda en çok merak edilen şampuanlardan ,seveni de var nefret edeni de :) Ben seven tarafta oldum.

      Sil
  3. Bu ara cok okuyorum bu sampuanı bana uygun değil ama teşekkürler ♥

    YanıtlaSil
  4. I really love this
    http://www.melodyjacob.com/

    YanıtlaSil
  5. ben de beğenerek kullandım özellikle yazlıkta banyodan saçlarım mis gibi kokarak çıkmak güzel oluyordu. Gerçi dediğin gibi çok kalıcı olmasa da ben memnun kaldım. Bende de yağlanma felan yapmadı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım bende yağlanma yaşamadım. İşte herkesin saç tipi farklı o yüzden beklentilerde farklı oluyor.

      Sil
  6. Kisin bizde de cok az günes oldugu için bu tür sampuanlari merak ediyorum. Ilk firsatta deneyecegim.

    YanıtlaSil
  7. Ben sanki sadece tesettürlü bayanlar kullanabilir gibi düşünüp bakmamıştım. Şampuanın amblemi bence biraz yanıltıcı... Kışın denemek gerçekten mantıklı olabilir. Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ilk etapta insanda öyle bir etki bırakıyor. Kışın bir çoğumuz güneşten yoksun kalıyoruz o dönem için bence oldukça ideal , sevgiler...

      Sil
    2. Evet ilk etapta insanda öyle bir etki bırakıyor. Kışın bir çoğumuz güneşten yoksun kalıyoruz o dönem için bence oldukça ideal , sevgiler...

      Sil
  8. Ankara da tanışmıştık, blogu eklemeyi unutmuşum şimdi ekledim :)
    bu arada bu şampuanı bizde beğendik...

    www.ebrushka.net

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tanışmıştık, şampuan güzel memnun kalmayan az kişi olur sanırım.

      Sil
    2. Evet tanışmıştık, şampuan güzel memnun kalmayan az kişi olur sanırım.

      Sil
  9. fena bir şampuan değil ara ara kış aylarında kullanmayı düşünüyorum ben de..

    YanıtlaSil
  10. Benim saçım da kuru memnun olduysanız denemek isterim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok beğendim. Kuru saçlarıma verdiği nemi sevdim.

      Sil
  11. hiç duymamıştım anneannem için alabilrim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok yaygın aslında demek denk gelmedin.Annanen sever diye düşünüyorum.

      Sil
  12. Hazır şampuanım bitmişken hemen buna geçeyim o halde :)

    YanıtlaSil
  13. Merak ettim bende bir bakarım şampuanım bitince.

    YanıtlaSil
  14. benim kullanım memnun kaldığım bir şampuan dır kendisi... sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. İyi günlerde kullanın. Önyargılı olduğumu düşündürdünüz. Sadece türbanlı bayanların kullanacağını bir ürün sanmıştım gördüğümde

    YanıtlaSil
  16. Kışın deneyebilirim ben de :)

    YanıtlaSil
  17. İçeriğinden emin olamıyorum, nasıl acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçerik resmini paylaştım canım göz atabilirsin.

      Sil
  18. Merhaba kızlar kapalı saçlara özel şampuan arıyorsanız Zigavus'un şampuanını tavsiye ederim. Kapalı saçlara özel şampuan :) Bana çok iyi geldi saç dökülme problemimden kurtuldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zigavus kullanmadım ama Le soleil başarılı ben beğendim.

      Sil