16 Kasım 2015

Ana Sayfa » , , , » LERZAN KARADAN İLE 29 EKİM ETKİNLİĞİ !

LERZAN KARADAN İLE 29 EKİM ETKİNLİĞİ !

16 Kasım 2015
Herkese merhaba ; bir süredir bloguma yazı giremiyordum.Son dönemlerde laptopumdaki sıkıntılar oldukça fazlalaştı .Buda benim yazılarımın aksamasına sebep oldu. Neyse ki şimdilik sorun çözüldü gibi umarım bir daha terslik olmaz. 

Bugün size bahsetmek istediğim konu 29 ekimde katıldığım #lerzanlaradanli29ekim Cumhuriyet bayramı etkinliği ,bayramı bu yıl oldukça değişik bir şekilde kutladım. Etkinlik Kayseri'de olduğu için daveti alır almaz ,arkadaşım Hüzün Sarısı ile uçak biletlerimizi hemen almıştık. Kayseri'ye ilk kez gidiyordum ve oldukça heyecanlıydım . 
İlk durağımız mekan sponsorumuz olan Gül Art's Cafe&Cake uğramak oldu.Biz yetişemedik ama bizden önce arkadaşlarım burada kahvaltılarını yaptı.
Mekan sahibi Gülcan hanım bizi burada karşıladı. Kısa bir sohbet ve içilen çaylardan sonra asıl etkinlik alanına doğru hep beraber yola çıktık.
Biz Kayseri'ye gitmeden önce en çok duyduğumuz söz orası çok soğuk olur sakın İstanbul'un havasına güvenip gitmeyin .Sıkı sıkı giyinin yoksa donarsınız oldu :) Şansımıza o gün Kayseri'de harika bir hava vardı. Böylelikle tadımız kaçmamış oldu. 


Etkinlik mekanı gene Gülçin hanımın sahibesi olduğu Gökkuşağı sosyal tesisleriydi. Burası Kayseri'de oldukça bilinen bir mekan çeşitli toplantılarda,düğün ,nişan gibi etkinliklerde kullanılabiliyor. Biz mekana vardığımızda tüm hazırlıklar tamamlanmış ve bizi bekliyorlardı. Etkinliğimiz günün anlam ve önemine uygun olarak  İstiklal marşı ile başladı.
Bence bu etkinliğin en etkileyen anıydı. Biz bugünleri değerli insan Atatürk sayesinde gördük.
 İyi ki Cumhuriyeti ilan etmiş ,mekanı cennet olsun...


Öncelikle etkinlik pastamızdan başlamak istiyorum. 
Bu nasıl güzel ve günün anlamına uygun bir pastadır. 
Bu pasta için Ala Butik Pasta Emre ve Tuğçe hanıma çok çok teşekkür ediyorum.


Popcakeleri yemeğe kıyamazsın o yüzden hiç dokunmadım :)) 
Bu güzellikler için Pastalife Perihan hanım'a bir kez daha teşekkür ediyorum.
İsimlere ve temaya özel kurabiyeler Keyifli Mutfak Şule ve Zehra hanımlara ait ,ellerinize sağlık...

Cupcakeler bir harikaydı. Üzerlerindeki Atatürk ve Türk bayrağı süslemeleri yeme beni izle diyordu. Bu güzel lezzetler için Goldencakesss Hale hanıma teşekkür ediyorum.


Makaronların renk uyumu ne güzel durmuş değil mi?
  Şeker pastacı Mehtap hanımın ellerine sağlık,çok teşekkür ederim.


O gün aramızda bir çok sponsorumuzda vardı .
Bunlardan biri Atlas halı firmasından Şükrü bey ...
Bizlere nano teknolojisine sahip halılarından bahsetti. Bu halılar hiç bir şekilde leke tutmuyor ve bizlerinde görmesi için küçük bir test yaptı. Üzerine dökülen meyve suyunun lekesi kalmadı ve bir peçete yardımı ile çok kolay temizlendi. Şükrü bey bir halı hediye etmek istemiş ve yapılan  çekiliş sonucu Hayal Yemekler Aysel hanım şanslı kişi oldu.
 İyi günlerde kullansın halısını  umarım...
Mutlu yüzler 4 arkadaşıma çekilişle kendi tasarımlarından hediye etti.
Tunapel Oyuncak çekilişle 2 kişiye oyuncak hediye etti. 
Hüzün Sarısı ve Lerzan Karadan bu şanslı kişiler oldu.
Bir diğer günün anlam ve önemine uygun olan hediyelerimiz sevgili Zencefil Tasarım Evi'nin hediyeleri oldu. Sevgili Ümran'cığım ellerine sağlık...
Reyka dan Reyhan Kaya'da aramızdaydı. Bizlere bakım kuponları oldu .
Aramızda olan bir diğer sponsorumuz Salon Eurostil
bizlere onlarda bakım kuponları hazırlamışlar.Biz kullanamayacağız ama Kayseri'li takipçilerimize hediye etmemiz için onlardan söz aldık .Teşekkür ederim.


Puratos Gıda bizler için mini bir workshop hazırlamış ,emeklerine sağlık harika pastalar çıkarttılar ortaya ,daha sonra pastaları süslemeleri için arkadaşları davet ettiler. 
Herkes en çok bu kısımdan zevk aldı sanırım :))


Şimdilik etkinlik yazım bu kadar ilerleyen günlerde bizleri hediyeleri ile onure eden sponsorlarımızı paylaşacağım. 
Bu güzel etkinlik için öncelikle bizleri davet eden sevgili arkadaşım Lerzan Karadan hanıma ve orada tanıştığım tüm davetli arkadaşlarıma ayrıca 
katkılarından dolayı tüm sponsorlarımıza tüm kalbimle teşekkür ederim.

Katılan Blogger ve sayfa sahibi arkadaşlarım

Lerzan Karabayır http://www.lerzankaradan.com
Yasemin Akçin http://gulumseyuzume.blogspot.com.tr/
Nihal Oran http://www.huzunsarisi.com/
Şafak Kilimcigöldelioğlu http://www.safagindunyasi.com/
Emre Tekce http://alabutikpasta.blogspot.com.tr/
Aysel Özen http://www.hayalyemekler.com/
Perihan Ketük https://www.facebook.com/Pastalife-131438933720851/timeline/
Mehtap Durmus http://sekerpastacimehtap.blogspot.com.tr
Nihal Ulusoy https://www.facebook.com/profile.php?id=100008394789384
Şule Erkekgil https://www.facebook.com/keyifli.mutfak.7?fref=ts
Hale Altındiş https://www.facebook.com/Goldencakesss?fref=ts



"LERZAN KARADAN İLE 29 EKİM ETKİNLİĞİ !" için 10 yorum:

  1. geldiniz bizi de mutlu ettiniz
    teşekkür ediyorum
    daha güzel etkinliklerde de görüşmek üzere
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım canım ,davetin için ben teşekkür ederim.

      Sil
  2. Ne güzel anlatmışsın. Bi daha yaşadım o günü sanki.
    Lerzan Hanım'a emeklerinden dolayı bir defa da senin aracılığın ile teşekkür etmek isterim.
    Çok öpüyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir etkinlikti. Yolculukta çok zevkli geçti.

      Sil
  3. ben bu etkinliğin temasına ve pasta kek gibi ürünlerine bayıldım harika bir düşünce ve çok da güzel bir gün olmuş..:-))

    YanıtlaSil
  4. Aww, looks like a nice celebration!

    YanıtlaSil
  5. Great post and amazing pictures :)...thx for sharing!

    YanıtlaSil
  6. ne güzel bir organizasyon olmuş :)

    YanıtlaSil