2 Kasım 2015

LAPİTAK EL VE AYAK KREMİ

2 Kasım 2015


Herkese iyi akşamlar ,kış geldi başladı  el ve ayaklarınız kurumaya , soğuktan etkilenmeye :)
Biliyorum her mevsim zaten el ve ayaklarımızı korumamız gerekiyor ama kışın buna birde soğuktan etkilenmesi eklenince krem kullanmak kaçınılmaz oluyor. 
Ellerimizin soğuktan çatlamaması için önlemler almalıyız.Krem kullanımı en başta tabii ki ama benim bildiğim en etkili yöntem ıslak ellerle asla rüzgarlı ve soğuk havada dolaşmayın elleriniz çatlaması hızlanabilir. 
Devamlı yeni ürünler deneyen ben son günlerde kullandığım Lapitak  el ve ayak kreminden bahsetmek istiyorum.

LAPİTAK DERMONESS EL KREMİ
Lapitak el bakım kremi ürün içeriğine göz attığımda Lapitak Dermoness el kremi 
"Allantoin" ve gliserinle zenginleştirilmiş konsantre formülüyle zorlu hava koşullarında bile ciddi kuruluk problemi olan elleri dahi anında yumuşatma ve pürüzsüz bir hale getirir iddiaları oldukça güzel ...
Kurumuş ve çatlamış cildi kullanıldığı andan itibaren nemlendirerek onarır ,ipeksi bir görünüm sağlar. E vitamini sayesinde tırnakları güçlendirerek çatlama ve kırılmalara karşı korur.
Kuruyan sertleşen tırnak etlerini yumuşatır,besler.Bu konuya katılıyorum son zamanlarda tırnaklarım da kırılma bayağı bir azaldı.Daha sık oje kullanmama rağmen daha güçlü tırnaklara sahip oldum.  Genel olarak ürünü beğendim ama gün içerisinde benim kullanmam biraz imkansız ,öncelikle gliserinli kremlerden çok hoşlanmıyorum.
 Sürüldüğü anda çok çabuk emilmediği için çalışırken kalem tutmak ve mouse dokunmak biraz sıkıntı yaratıyor ,yağlı yağlı bir his bırakıyor. 
Krem emilme süresi biraz uzun ama  verdiği yumuşaklık hisside güzel olduğu için ben bu kremi gece yatmadan önce kullanıyorum .Böylelikle sabah kalktığımda yumuşacık ellere sahip oluyorum.
LAPİTAK AYAK BAKIM KREMİ 
Lapitak ayak bakım kremi ,kurumuş ve yıpranmış ayakları kullanıldığı ilk günden itibaren hızla nemlendirerek anında yumuşatır. 
Allantoin ve gliserinle zenginleştirilmiş konsantre formulüyle ayakları onarır. Kuru ve temiz ayağa sabah-akşam olmak üzere günde iki defa masaj yaparak yedirmeniz gerekiyor.
Hangi krem olursa olsun devamlılık çok önemli bir defa kullanmayla mucize yaratmasını hiç birinden bekleyemezsiniz. Gliserin olması benim çok hoşlanmadığım bir özelliği olduğu için ben gene bu kremi gece yatarken kullanmayı tercih ediyorum. 
Yoksa parkelerin üzerinde ayak izlerim oluşuyor.:)Ayaklarım sorunlu olmadığı ve sadece kuruluk şikayetim olduğu için bir kere kullanmakta bana yeterli geliyor. 
Ayaklarımız bizim en değerli uzuvlarımız ellerimize olduğu gibi onlarada özen göstermeliyiz. Bu kremleri #guzelligimizannemizden ve #sedavesenaileyeniyazamerha etkinliğine sponsor olup kullanmamı sağladıkları için Lapitak ailesine bir kez daha teşekkür ediyorum.
Sevgiler...


"LAPİTAK EL VE AYAK KREMİ " için 17 yorum:

  1. Ben de kullanan bir arkadaşımdan denedim,ilk sürüşte bile güzeldi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yemin ediyorum en iyi krem olabilir , hem de Türk markası. Üretici firmayı ayakta alkışlıyorum.

      Sil
  2. bende çok memnunum sadece kokusunu sevmiyorum ben :(

    YanıtlaSil
  3. Ben çok başarılı buluyorum özellikle ayak kremini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başarılı evet ama dediğim gibi gliserin beni bozuyor :)) Gece kullanıyorum bende ,sevgiler...

      Sil
  4. Benim de ayak bakımında sevdiğim ürünler arasında yer alıyor, güzel anlatım olmuş cnm ;)

    YanıtlaSil
  5. Henüz denemediğim bir marka bu. Evet dediğin gibi çabuk emilmeyen ürünleri yatmadan önce kullanmak en akıllıca olanı.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer bu şekilde kullanmazsam gün içinde çalışmamı engelliyor.

      Sil
  6. el kremini hiç kullanmadım ama ayak ürünlerinin hepsinden memnunum marka kendisini gercekten çok iyi ıspatladı ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Marka zaten güvenilir .Her talebe karşılık verebiliyor.

      Sil
  7. ayak kremini düşünüyorum bu yaz topuklar felaket oldu şimdi bitkisel bir yağ kullanıyorum bunu da denemek isterim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemenizi tavsiye ederim. Bir çok kişi çok beğeniyor.

      Sil
  8. Bu markayı kullanmadım, ayaklara bakım şart krem sayesinde masajda yapmış olacağız iyice masaj yapınca kremin çabuk emileceğini düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet mantıklı yalnız ben çok çabuk sıkılan bir insanım ve ayaklarıma çok uzun süre dokunamıyorum içim gıcıklanıyor.

      Sil