7 Kasım 2015

Ana Sayfa » , , , , , » AÇELYA AKKOYUN İLE PRİL LANSMANI

AÇELYA AKKOYUN İLE PRİL LANSMANI

7 Kasım 2015
Bugün size 25 ekim tarihinde Radisson Blue Hotelde katıldığım Pril lansmanından bahsetmek istiyorum.Medpartnesin pr işlerini sürdürdüğü pril ile Türkiye'nin #enhamaratbenim diyen hanımlarının seçildiği zevkli yarışmaların ,hoş sohbetlerin yapıldığı ve reklam yüzü Açelya Akkoyun ile tanıştığımız ve fotoğraflar çektirip ,bol bol kahkahalar attığımız harika bir lansman oldu.
Ben biraz erken gittim .Böylelikle boş sandelyeleri bile çekebilme fırsatım oldu. 
Pril bildiğimiz gibi yılların vazgeçilmeyen bulaşık deterjan markası ,o gün orada bir çok arkadaşımdan dinlediğim çocukluğumuza ait bir çok hikayeye tanık oldum. 
Yıllarca bir çok evde pril bir marka olmaktan çok bulaşıkla öyle bütünleşmişki markete git bulaşık deterjanı al değil ,pril al ,pril varmı ?  deterjandan değil ister istemez dilimize dolanan prilden bahsediyormuşuz :))


O gün öğrendiğim kadarıyla pril bir çok evde sadece bulaşık deterjanı olarak kullanılmıyor. Kimimizin annesi gömlek yakalarını ilk pril ile ovalayıp öyle makinaya atarmış. Bir çok evde yer deterjanı olarak kullanılıyormuş .Bir arkadaşımın sevimli annesi bulaşık makinası deterjanını suda eritilip duşa kabin bile siliyormuş, Anlayacağınız gibi pril artık evimizin değişmez bir parçasıymış.Henkel marka yöneticisi Töre bey tüm bu detayları dikkatlice dinledi. 
Bazı hikayelerde kahkalarımızı tutamadık.
O gün benim kullanmadığım pril narlıdan çok fazla bahsedildi. Bende çok merak ettim ve merakıma daha fazla dayanamayıp bu hafta alışverişte birde narlı pril ben satın aldım.
Bizimde Açelya hanımla bu güzel pozumuz o günden bana hatıra kaldı.Gerçekten çok şeker ve güleryüzlü bir hanım ben yıllardır çok severek izlerim.
Toplu poz çekimleri bayağı eğlenceli geçti.
Lansman sonunda yarışma için cevahir alışveriş merkezine doğru yola çıkıldı.

Ayrıca @prilturkiye hesabını takip ederseniz. #enhamaratbenim etiketiyle paylaşacağınız fotoğraflarınız sayesinde @acelyaakkoyun başkanlığında jüri değerlendirmesiyle ,1 yıllık bulaşık makinesi deterjanı Pril kazanabilirsiniz.

Bizi elimiz boş göndermediler. Denememiz için verdikleri pril el ve bulaşık makinesi deterjanını deneyip blogumda yorumlayacağım. Harika bir günden gene yüzüm gülerek ayrıldım. Umarım bir daha karşılaşırız .Sevgiler...


"AÇELYA AKKOYUN İLE PRİL LANSMANI " için 34 yorum:

  1. Tatlım o gün sizlerle beraber olmak çok güzeldi. Pril yetkilileri ve Açelya Akkoyun nun ilgileri bizi çok mutlu etti. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacığım sende o gün çok güzeldin. Çok memnun kaldığım bir ortam oldu.Sevgiler...

      Sil
    2. Canımsın. Gülen yüzün hiç solmasın.

      Sil
  2. Güzel bir gün olmuş.İstanbul'da yaşayan beni de Ankara'daki Pril etkinliğine davet ediyorlar iki seferdir :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filizciğim geri bildirim emaili attınmı ? Sanırım bilmiyorlar İstanbula yerleştiğini,sevgiler...

      Sil
  3. güzel etkinlikler Açelya hanımı ben de çok severim:)

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel bir etkinlik olmuş. Enerjiniz muhteşem. Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Çok eğlendiğim bir gün oldu.Sevgiler...

      Sil
  5. Pril yılların markası:))

    YanıtlaSil
  6. Gelirken 2 ekmek 1 pril al günlerine geri dönmek istiyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O günler geri gelirmiiiii ,herkesin hafızasına kazınmış.

      Sil
  7. Lovely post, happy day dear! <3

    YanıtlaSil
  8. Açelya Hanım' oldum olası çok severim.. Bu etkinliğinize imrenerek baktım.::) Çok şanslısınız.. Açelya Hanım'la vakit geçirmek eminim çok güzel olmuştur..:) Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Çok güzel ve çok cana yakın bir insan ,sevgiler...

      Sil
  9. Güzel bir buluşma olmuş,sizin de ellerinize sağlık güzel anlatmışsınız.

    YanıtlaSil
  10. Pril kullandığım bir marka zaten ama böyle etkinlik düzenlemeleri çok hoş olmuş :)

    YanıtlaSil
  11. Ankara'daki etkinliğe o tarihte İstanbul'da olduğum için katılamamıştım.. Yazınızı okuyunca katılmış kadar mutlu oldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim. Umarım bir sonraki yıl yeniden yapılır.

      Sil
  12. Pril lansmanları çok keyifli geçiyor hep (:

    YanıtlaSil
  13. Açelya Hnm çok şeker gerçekten, severim kendsini, güzel bir lansman olmuş ;)

    YanıtlaSil
  14. Açelya Hanım; gerçekten çok güleryüzlü bir kadın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle ekrandanda anlıyorsun ama yanında olmak ayrı bir keyif...

      Sil
  15. Gelemediğim için şimdi daha çok üzüldüm çok renkli geçmiş ve bensiz:)
    Bu arada ben Pril i cam silerken kullanıyorum mesela:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke gelebilseydin:( Cam silmek mi ,bak bir tüyo daha öğrendim.Sevgiler...

      Sil
  16. Çok keyifli bir lansman olmuş.Fotoların enerjisi buraya kadar yansıyor. Blogunu yeni keşfettim ben de beklerim blog konuları yakın oluyor söz konusu kadın olunca :) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ,hemen göz atıyorum bloguna...

      Sil