2 Eylül 2014

Ana Sayfa » , , , , » TARİHİ BALIKESİR KOLONYACISI KERTİL ÇAM ( YEŞİL ÇAY KOLONYASI )

TARİHİ BALIKESİR KOLONYACISI KERTİL ÇAM ( YEŞİL ÇAY KOLONYASI )

2 Eylül 2014


   Bu muhteşem koku ile ben bloggerlarla ramazana hoş geldin etkinliğinde tanıştım .Kolonya deyince benim aklıma sadece limon ve tütün kolonyası gelirken ,aslında kolonyanın eskilerde kalmadığını şimdilerde ise çağa ayak uydurup kendini geliştirdiğine şahit oldum.

Bana gelen yeşil çaylı kolonyaya ilk etapta şüpheyle bakmadım dersem yalan olur .Yeşil çayı ne zaman içmeye kalksam kendimi hep bir zorlamak zorunda kalıyorum .Tat olarak yeşil çayı çok sevemesemde ,koku olarak bayıldım dersem yersiz olmaz :))
  Eve gelen misafirlerime ikram ediyorum .Klasik kolonyayı pek sürmek istemiyorlar ama bunun farklı olduğunu söyleyince deneyip hayran kalıyorlar .Benim olduğu günden beri çok severek kullanıyorum .Şişesi gayet zarif ve elle kavramayı kolaylaştıracak kadar yassı ,dökülmesi için şişenin ağzındaki tıpası gayet orantılı ölçüde dökülmesini sağlıyor .Böylece kolonyanız fazladan ziyan olmuyor.

Özellikle sıcak yaz günlerinde parfüm kullanmaktansa ,hafif kolonya kokusu çok daha hoşuma gidiyor. Arkadaşlarıma hazan kolonyası geldi .Duyduğum kadarıda onun kokusuda harikaymış. Ürünlere göz atmak isterseniz facebook  adresine buyrun tık tık
 Benim tavsiyem muhakkak deneyin eminim çok beğeneceksiniz. Sevgiler ...


"TARİHİ BALIKESİR KOLONYACISI KERTİL ÇAM ( YEŞİL ÇAY KOLONYASI ) " için 14 yorum:

  1. Bak şimdi çok merak ettim yeşil çaylı kolonyayı. Bi Balıkesir'li olarak cahil kalmışım yeni kolonyalar konusunda... ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaaaa çok iyi balıkesir ' liysen muhakkak dene derim .Hatta hazan kolonyası çok hoşmuş onuda dene ,hatta sen direk dükkanına uğra hepsini kokla benim içinde :))

      Sil
    2. Hmm hazan kolonyası demek.. Ne ilginç şeyler varmış. Haftaya gidicem Balıkesir'e, fırsat yaratıp, uğrayabilirim umarım. Uğrayabilirsem de söz, 2 kişilik koklarım.. ;)

      Sil
    3. Evet canım hazan kolonyasını çok beğendiler. Tamam benim içinde kokla :))

      Sil
  2. Yeşil çaylı kolanya mı :o Şoklardayım yeşil çay sevmem ama kokusunu merak ettim valla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım ya ,yeşil çaylı ama çok güzel kokuyor .Umarım denk gelirsin ve koklarsın seveceğine eminim.

      Sil
  3. Tütün kolanyasından sonra kolanyalarla aram yok benim :D Ama bunu merak ettim .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya bak bende öyle düşünüyordum ama gerçekten çok güzel ben çok beğendim. Zaten o gün hepimiz etkinlikte kokuları karşısında şok olduk .

      Sil
  4. Bende de Paşabahçenin çay kolonyası var Parfüm gibi o kadar güzel kokuyor ki :)
    Yeşil çay da eminim muhteşemdir. Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onuda ben hiç duymadım :(( Çok merak ettim şimdi ,umarım bende onu bulurum bir gün ,gerçekten benim çok hoşuma gitti. Sevgiler...

      Sil
  5. Balıkesirli olarak her gittiğimde kolanya veya parfüm almadan dönmem.Bayılırım ilginç güzel kokulara:)
    bana da beklerim http://lilithinalemi.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel umarım benimde bir gün yolum düşer .Tabiki de zevkle ziyaret ederim blogunuzu ,saygılar...

      Sil
  6. İlk defa duydum ama harika bir şeye benziyor.çok merak ettim doğrusu. Bu arada bende Bloguma beklerim. Sevgiler.:)
    http://burchins.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok farklı gerçekten ,blogunuzun izleyicisiyim zaten ,sevgiler...

      Sil