9 Haziran 2014

FİDAN BAŞARAN YAZA MERHABA ETKİNLİĞİ !




Herkese merhaba ; yeni bir haftanın başlangıcında geç kalmış bir yazımı sizinle paylaşmak istiyorum. Fidan Başaran etkinliklerini görmeyen ,duymayan kalmamıştır sanırım :)) Ben de daha önceleri görmüş ama nasıl bir ortam olacağını kestiremediğim için katılmaya cesaret edemediğim etkinliklerdi. Son etkinlik daveti için gönderi yaptığında bu sefer gideceğim bir kere görmek istiyorum ortamı dedim.Sevgili arkadaşım HAYAT REÇELİ ile kararlaştırdık ve düştük yollara :)) Katıldığım etkinliklerden farklı ev ortamında gelişecek olan etkinlik yerimiz , arnavutköy 'de güzel bir konaktı .Filiz hanım bizi kapıda o gülen yüzüyle karşıladığında tüm önyargılarım uçup gitmiş çok zevkli bir gün olacağını o an anlamıştım. 


Açık büfe ikramlarımız muhteşemdi .Sınırsız bir hizmet ve güleryüzün hakim olduğu o gün ben biraz diyeti unutup ikramlıklara gömüldüm :)) Fidan hanımın kendi el emeği salatalarımız....

Tarihi Sarıyer Börekçisinin göndermiş olduğu leziz börekleri ki şimdi neden bu kadar meşhur olduğunu daha iyi anladım :))
Samsat Çiğ Köftenin muhteşem lezzeti çiğköfteleri ve tavuklu içli köftesinin muhteşem bir tatları vardı. Ben hiç bir şekilde damak tadıma zıt bir durumla karşılaşmadım ...

Filiz hanım o gün bizlere hizmet edecek diye çok yoruldu. Muhteşem limonatasının sırrı PORTAKAL DİYARI 'nın bizler için göndermiş olduğu Finike limonlarının olduğunu öğrendik :)) Filiz hanım çok yoruldunuz ellerinize sağlık...


 Minikabutik bu harika deniz temalı cupcakekleri ile muhteşemdi. Bana deniz atı düştü. Hep derim at gözüktü ,muradım olacak :))



Sevgili Fidan hanım bizim için çok güzel boyun kartları hazırlamış çok beğendim ,eve gelince hemen uygun bir köşeye astım hatıra olarak saklamayı düşünüyorum :))



                       Bu güzel günde bizi yalnız bırakmayan sponsorlarımızda vardı tabiki ...


Fidan hanım bizim için uğraşmış didinmiş yaz temalı bir sunum hazırlamış .Bu sıcak sunumdan sonra ne kadar keyifli bir ortama düştüm ben böyle , diye düşündüm :))

İlk aşamada konsepte uygun bikinili kurabiyelerimiz bize tamamen yazı hatırlattı :)) Zencefil Tasarım evine sonsuz teşekkürler ...



Dondurmalı kurabiyelerimiz Anoush Bakery herşey ortamına uygun çok güzel düşünülmüş :))


Lezzizmi leziz cakepoplar için Pasta evi'ne teşekkürler :))

 Makaraon ilk kez denedim .Bayıldım renklerine ve lezzetine eline sağlık Bir Tatlı Molası :))
Yazla ilgili tüm objeleri bize hatırlatan Hera Pasta teşekkürler :))

                                  Lokum denince Hacı Mustafa lokumları muhteşemmiş :))


İçecek sponsorumuz Coca Cola ' ya teşekkürler...


Şu an tam boyunu kullandığım ve çok memnun kaldığım Hc Haır Care bu numune boylar için teşekkürler ve bizler için göndermiş olduğu fuar biletlerimiz , cumartesi kullanacağız inşallah. Bizi düşündüğünüz için çok teşekkürler...


 Doğadan çayları bizleri gene yalnız bırakmadı. Bitki çayı sürekli kullanıyorum ,Doğadan güvendiğim markalar arasında ,teşekkürler doğadan :))

                              Pembe Puantiye bu çok güzel kokulu taşları için teşekkürler

 Lipton çay evimizde sürekli kullandığımız bir marka ,termos ve bardak çayları eşimin işine yaradı :))



 Akarca Çiftliğinden bu şipşirin küçük teneke kutuda sızma zeytinyağı bizlere hediye idi çok teşekkürler :))

Laber kimya ürünlerini kulladığım ve pek memnun kaldığım bir firma ,fön suyu ile yeni karşılaştım umarım memnun kalırım ,çekilişle kazandığım üründü ,teşekkürler :))


Mumyak bu kitap ayracı ve mum için çok teşekkürler , mum harika kokuyor. 

ETF TEKSTİL 'den hepimize NIKE t-shirt harika ,benimkini babama hediye edeceğim. Bayılır o böyle 
t-shirtlere :))


Duru bulgura sonsuz teşekkürler...


Veeee pastasız olmaz tabikide, bu muhteşem lezzet için Düşler Butik Pasta 'ya sonsuz teşekkürler ...
Hakan Turisttik 'ten arkadaşlarım çok güzel hediyeler kazandılar.


ve diğer sponsorlarımız Otacı, Ar-yıldız,Mor Kaftan ,  Ekokozmetik, Kybeleşişli, Berrak Turşu, Dr.Oetker, Cyrene, Neva Color, Cadence, Artabella, Huncalife, orkide hareketi, frehs line, apolena home living, revox ampuan,amir teneke ,orkide hareketi ,keremika 









Çok güzel bir gündü. Tekrar katılmayı çok isterim. Özellikle Filiz hanımın bizi geçirirken sadece etkinliklerde gelmeyin yolunuz düşünce bir çay içmeye gelin demesi beni bir akrabamın  evinden mutlu mesut ayrılıyorum izlenimi verdi :))


8 yorum:

  1. wooow ne kadar kalabalıksınız süper eğlenceli geçtiğine eminim :)
    deniz ürünlü kurabiyeler harika yemeğe kıyamayabilirdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok eğlenceli geçti. Aslında etkinliklerde senide görebilsek ne güzel olur :)) Gerçekten kıyamıyorsun yemeğe...

      Sil
  2. çok güzel bir yazı.. ellerine yüreğine sağlık... beni etiketlediğin bölüme

    https://www.facebook.com/pages/Zencefil-Kurabiye-EV%C4%B0/556410234369169?ref=hl
    linkimi yapıştırabilirsin... görüşmek üzere...

    YanıtlaSil
  3. Yaa o pastayı yemeye kıyamam ben :)
    Çok güzel bir etkinlik olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzeldi gerçekten , ya ama kıydık vallah pastaya ,tadıda çok güzeldi :))

      Sil