29 Nisan 2014

DORE ÇORAPLARI !

2013 Veda etkinliğinde ilk tanıştım bu marka çoraplar ile yazısını okuyabilirsiniz şurda ;
 DORE ismi çok hoş geldi bana , kullanabilirmiyim olurmu olmazmı diye kendi kendime düşünmedim değil aslında nedeni ise kilo aldığımdan beri pek memnun kalmıyorum kullandığım çoraplardan :((



 Pantolon çorapı kullanıyorum genelde ama çok sıkıyordu lastikleri , o yüzden etkinlikten beri hiç açmadan paketlerini bekletmem bu yüzdendi .Geçen dedim bir deneyeyim memnun kalmazsam kullanmam bir daha :))

 Çokk uzun zamandır bu derece rahat ettiğim bir çorap olmamıştı .Giydiğim anda esnekliği ve hareket kolaylığı bana rahat bir gün yaşatacağı izlenimini vermişti bile , renk olarak ten rengini severim ama her ten rengi giymeye  uygun değildir .Ayakta anneanne çorapı gibi durmaması çok önemlidir.

Ben çok memnun kaldım .Rastladığınız yerde gönül rahatlığı ile alabilirsiniz bence ,çünkü ben artık öyle yapıyorum :)) Hepinizi kocaman öpüyorum ,saygılar ...

28 Nisan 2014

SÜSLÜ KUTU ETKİNLİĞİ !

   Mart ayında BUSE İN WONDERLAND  blogunda gördüm süslü kutu etkinliğine daveti , katılmak isteyenler email atsın diyordu. İlk kez katılacaktım tabiki de heyecanlıydım .E-mail attım kabul gördüm ve eşleştim TAKINTILAR SAPLANTILAR blogu ile ufak aksiliklerim olmadı değil mesela kutu resmini bir gün geç göndermek zorunda kaldım ,elimde olmayan sebeplerden dolayı ama neyse sonunda tamamladım ve gönlüm rahattı...

Eşimle güzel bir uyum yakaladık bana bu çok güzel kutuyu ve içindeki ürünleri yollamış bu etkinlik sayesinde bir arkadaş daha edindim böylede güzel geçti benim için bu etkinlik ...



Hediyelerime kuş bakışı bakalım ,ilk kullanacağım ve merak içinde olduğum ürünler seçmiş sağolsun ...

Ben tekrar hediyeler için teşekkür ediyorum ve kendisininde etkinlik yazısını bir an önce bekliyorum.



22 Nisan 2014

YEDİKULE HAYVAN BARINAĞINA PET ŞİŞELER GİTTİ.

Geçtiğimiz pazar gene vicdanımı çok çok rahatlatacağım bir işi başardım. Yedikule hayvan barınağı için biriktirdiğim pet şişeleri uzun bir aradan sonra tekrar barınağa ulaştırdım. Bizlerin biriktirdiği bu şişeler sayesinde oradaki yavrucuklara aşı,mama ve ihtiyaçları çerçevesinde giderleri karşılanıyor.



Hem ben çöpe atıp çevreyi kirletmekten kurtuluyorum .Geri dönüşüm fabrikalarında yeniden değerlendiriliyor hemde yavrucakların karnı doyuyor.

Yapacaklarınız elbet bununla sınırlı değil eğer ki sizlerde yardımcı olmak isterseniz barınağın her daim makarna, eski gazete ,pet şişe ihtiyaçları oluyor. Yeni bir uygulamada cep telefonları ve tabletlerden
( Ipad için App Store, Android için Google Play’e Yedikule yazmanız yeterli ) 5-6 tl gibi çok cüzi bir rakama hem yardımcı olmuş olacaksınız ,hem de çok şık bir uygulama sahibi olacaksınız. 

Haydi ama pamuk eller cebe :))





Bu arada barınağın acil ihtiyaç listesi şu şekilde ;

KURU VE YAŞ MAMA
KEDİ KUMU
KEDİ KURU VE YAŞ MAMASI
CEFADEY 1GR AMP
AMPİSİD 1GR AMP
KLAVUNAT 
BİD1000MG
MULTİMİX ŞURUP
TETRADOKS TB
AUGUMENTİN  TB-2LİK
5 LİK ENJEKTÖR
7.5NO STERİL ELDİVEN
CİLT TEMİZLEME LOSYONU
YORGAN -BATTANİYE -ESKİ GAZETE- BULAŞIK( SIVI )DETERJANI
KOKULU YÜZEY TEMİZLEYİCİ- DOMESTOS Ç.SUYU

ANİMAL İLAÇLAR :NERVİT-DODEKS-TONARSİL-HEPAGEN-AMOXSLAV FLAKON-İVOMEC-
BAYTİKOL SOLUSYON-DEPO ANTİBİOTİK-1 NO VİCRİL-2 NO VİCRİL-

TRAFİK KAZASI OLARAK GELİP İLK MÜDAHALESİ BARINAKDA YAPILAN SONRAKİ TETKİK VE 
TEDAVİSİ İÇİN  ÖZEL KLİNİKDE AMELİYAT VE TEDAVİ OLAN HAYVANLARIMIZ İÇİN KLİNİK 
DESTEĞİ BEKLİYORUZ.
www.yhdd.org.tr 

21 Nisan 2014

KIRIK ŞEMSİYE ETKİNLİK SPONSORLARIMIZ

     12 nisan cumartesi günü bildiğiniz üzere kırık şemsiyenin blog etkinliğine davetliydim ve ne kadar muhteşem bir gün geçirdiğimi buradaki yazımda okuyabilirsiniz. Gelelim sponsorlarımızın bize layık gördüğü hediyelerimize , öncelikle hepsine tek tek teşekkür ediyorum .Bir kadın için hediye almanın ne demek olduğunu en çok onlar anlıyor sanki :)) Bu bazen bir deterjan olsa bile ,bazen bir kek karışımı olsa bile sanki kendimize bir mücevher almışısz gibi heyecan veriyor.


Turuncu çantalı bu set bize KOZMOKLİNİK tarafından hediye edildi. İçinde merak ettiğim bir çok ürün var .Bunları deneyimleyip sizlerle paylaşacağım . 


Otacının bu muhteşem limon kokulu şampuanını denemek için sabırsızlanıyorum. Yanında bir kaç ufak testerlarda atmış poşete ,tekrar teşekkür ederim otacı ...
Farina Bella ürünleriyle ilk kez karşılaşıyorum. Hamarat hanımlar gibi ,deneyimlerimiz paylaşacağım :))


Dalin paketini aldığımda beni şaşırtan ürünü yüzey temizleyicisi oldu .Daha önce bu tarz bir ürünü olduğunu hiç duymamıştım. Hafta sonu deneyimledim ve evim mis gibi koktu ,yakında deneyimim blogta , teşekkürler  DALİN ...



DR.OETKER ürünlerinin lezzeti , güzelliği zaten tartışılmaz. Ben bütün ürünlerini çok severek ve memnun kalarak kullanıyorum.
SÖKE UN mamülleride şaşırdığım ürünler arasındaydı. Ben sadece onları un üretiyorlar sanıyordum :))
 En sevdiğim hediyelerimden biri ise , özellikle bu özel haftada anlamı daha da kocaman oldu. Peygamber efendimizin doğum haftası kabul edilen kutlu doğum haftası sebebi ile gül kokulu şeker ve lokum , ayet ve hadislerle günlük hayatımız ve gül ağacı şeklinde 40 hadis albümü için DİVAL KONSEPT 'e sonsuz teşekkürler ... Düşündümde dival konsept ürünleri ,mevlütlerimizde dağıtmak için çok hoş bir hediye olurdu .


 Bu güzel tül kesenin içindeki ürünleri için ise LOTİS PHARMA  'ya çok çok teşekkürler . Özellikle son bir ,iki aydır çenemde var olan ve bir türlü geçmek bilmeyen ve sanki gittikçe yayılan sivilcelerim için kullanacağım bakalım sonucu paylaşırım.

 Dove çantasının içinden muhteşem ürünler çıktı. Ben bu ürünlere bayıldım. Tek tek deneyimlerimi paylaşacağım. Çantada bu arada çok güzel yaaa.

MEDİK 8' ilk kez tanıştığım Farmako kozmetik  ve Algologia ürünlerinin  ürün sunumu için sonsuz teşekkürler. Umarım severek kullanırım. Deneyimlerimi blogda göreceksiniz.







Yaz geliyor ayak bakımı daha dikkat etmem gereken konu haline geldi. Bu yeni yardımcılarım ile her şey daha kolay olacağını umuyorum

BERAY KOZMETİK hediyeleri olan solenne ürünleri ayak bakımı, tırnak ve manikür bakımı için deneyimleyeceğim ürünler ...

 İlk kez bir fırça setim oldu. Çantasına ve kendisine bayıldım. Rujumun rengi çok tatlı ,keçe uçlu eyeliner hep merak ettiğim ama almaya cesaret edemediğim bir ürün olması ile beraber , rimel ise kullanmaktan asla vazgeçmeyeceğim bir makyaj malzemesi , bakalım AMWAY markasına ait olan ,ARTİSTRY ürünlerinden ne kadar memnun kalacağım.Bu arada rujunun eksantrik kapak tasarımına bayıldım. Bu şık ayna ve kozmetik malzemeleri için amway'e sonsuz teşekkürler...


Partipaketi sponsorluğundaki hediyelerimiz benim için oldukça değişik ve eğlenceli bir hediye idi. Parti paketi bir çok değişik uygulaması ile , düzenlemek istediğiniz partilerinizde sizlere eğlence katacak ve çocuklarınız için kostüm arayışlarınızda göz atmanız gereken bir mekan

HİPP markası bebekler ve anneler için güvenli ürünleri ile bayağı iddaalı ,benim çocuğum olmadığı için ,bebe ürünleri dışında vücut masajı için denemem için yağlarını hediye ettiler. Teşekkür ederim.
Bu etkinliğin ismi kırık şemsiye olur da , şemsiye olmaz mı? ÖZCAN ŞEMSİYE ye çok çok teşekkürler ,sayelerinde muhteşem bir kırmızı renkte şemsiyem oldu. Bu güzel pozda onların sayesinde oluştu :))


TCHİBO 'da sponsorlarımız arasında idi , bizlere çeşitli hediyeler göndermiş .Benim şansıma bu şal düştü. Yahu o bir kahve markası değilmiydi :))

CYRENE markasının farklı ürünlerinin testerlarından elime geçmiş olsada ,testerlardan pek bir şey anlamadığım
için hiç bu marka ürünlerini kullanmamıştım. Bakalım bu temizleme suyunun çok methini duydum .Benim izlenimin ne olacak ...

Essence fiyat olarak oldukça uygun ve kaliteli ürünlere sahip ,verilen hediyelere bayıldım.Teşekkür ederim.



Vaselin ürünlerini severim . Bu üçlünün kutularını da çok sevdim. Severek kullanacağım.



Raen 'de aramızda idi ,sonsuz teşekkürler.


                             DALTON kozmetik bizlere cilt bakım davetiyesi hediye etti.

BEN NYE değişik temizleme mendilleri ile dikkat çekici idi. Kullanmaya 
heveslendiğim ürünler arasında ,paylaşımın blogda olacak.






NAR GOURMET  pazar kahvaltılarımıza eşlik etmeye başladı bile ,bu güzel lezzet için teşekkürler.



Kurabiye sponsorumuz PASTADA PASTA bu güzel lezzet için teşekkürler...

 

PİNKBLACK  BEAUTY  CARE  hediye ürünlerini bize kendi elleri ile dağıtan NEVRA hanıma bu jesti için ,sonsuz teşekkürler .


Candaroğlu peynirleri kahvaltımızda bize eşlik eden lezzetti.Peynirlerini çok beğendim.Teşekkür ederim.



Ve gelelim bugünü büyük bir özveri ile bizleri memnun etmek için hazırlayan sevgili kırık şemsiye esra_hanedan 'a bu günden çok keyif aldığımı bildirerek sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum. Tanışmak istediğim bir çok blog sahibi arkadaşımla buluştum ,tanıştım ve kaynaştım :) Bizleri bu günümüzde yalnız bırakmayan ve ürün jestleriyle yanımızda olan sponsorlarımıza da sonsuz teşekkürler . Bu günü hep yüzümde kocaman bir gülümseme ile hatırlayacağım :)



                                                ETKİNLİĞE KATILAN BLOGLAR






















SPONSOR FİRMALAR 

                                                                    
SÖKE UN

FARMAKO

DALİN

MEDİK 8

ARTİSTRY

HİPP

FARİNA BELLA

NAR GOURMET

LOTİS FARMA

DİVAL KONSEPT

PARTİPAKETİ

DR.QETKER

BERAY KOZMETİK

ESSENCE

BEN NYE

ÖZCAN ŞEMSİYELERİ

PASTADA PASTA

VASELİNE

DOVE

OTACI

CYRENE

KOZMOKLİNİK

TCHİBO

CANDAR SÜT ÜRÜNLERİ

DALTON KOZMETİK

PİNKBLACK


18 Nisan 2014

Çantamdan Ayırmadığım Yeni Bir Şey Var!


Gülüşünüzün imzası dişleriniz derler. Gerçekten de öyle bence. Piyasada bembeyaz dişlere sahip olabilmek için pek çok ürün var, ancak ne yazık ki istediğim sonucu verebilen bir tanesiyle hala tanışamamıştım. Ta ki yakın bir arkadaşım bana Signal White Now Gold’u tavsiye edene kadar. Önceden raflarda olan White Now ürününe oranla White Now Gold’da anında beyazlatma etkisini 3 katına çıkartmışlar.

O ışıl ışıl, bembeyaz dişlere gerçekten de tek fırçalamada bile sahip olabildiğimi gördüğüm anda tamam dedim işte aradığım ürün buymuş. Özellikle “diş macunu” da demiyorum “ürün” diyorum çünkü klasik bir diş macunu banyoda aynanızın önünde durur, ancak Signal White Now Gold benim aynamın önünde duran değil, gün boyu çantamda taşıdığım bir kozmetik ürün gibi resmen. Nasıl ki gün içinde makyajımı tazeliyorum ve yenilenmiş gibi hissediyorum, Signal White Now Gold’la da ne zaman mücevher gibi parlayan dişlere sahip olmak istersem, çantamdan çıkartıp dişlerimi fırçalıyorum.


Ayrıca çok keyifli bir web sitesi var White Now Gold’un. www.pariltilihayatim.com Facebook’unuzla bağlanıyorsunuz ve bir anda kendinizi magazinlerin, paparazzilerin dünyasında buluyorsunuz. Ünlü magazin muhabiri Seyhan Erdağ, size ait milyon dolarlık bir villayı dolaşıyor. Fotoğraflarınız da evin duvarlarını süslüyor. Bu da yetmezmiş gibi www.pariltilihayatim.com ‘a girip formu dolduranlar arasından yapılacak çekilişle 75 adet içi Yves Rocher güzellik ürünü dolu Furla'nın efsanevi Candy Bag çantası hediye ediliyor. Daha ne olsun, Furla çantanıza atın Signal White Now Gold’u ve anında bembeyaz dişlere sahip olun!
Bir boomads advertorial içeriğidir.
-->

16 Nisan 2014

BERAY KOZMETİK SOLENNE ÜRÜNLERİ !

SOLENNE TIRNAK BALSAMI
Hem el hem de ayak bakımında güvenle kullanabileceğiniz bir balsamdır.  Özellikle el, ayak tırnaklarındaki kuruluk, pullanma, çatlama gibi sorunların giderilmesinde etkili bir üründür. İçeriğindeki Vitamin F Forte tırnak hasarlarını düzeltmeye yardımcı olurken, tırnak kenarlarındaki kuruluk, kabuklanma ve çatlamaların oluşumunu da engeller.
Solenne Tırnak Balsamı’nın diğer tırnak bakım ürünlerinden farkı,  aynı anda hem tırnak, hem de tırnak eti bakımı yapmasıdır. Birkaç ürünün etkisini tek bir üründe sunduğu için Solenne Tırnak Balsamı kullanımı açısından da büyük kolaylık sağlamaktadır.

SOLENNE MANİKÜR SETİ
Solenne Hijyenik Manikür Seti ile tırnaklarınız ve elleriniz artık daha bakımlı ve sağlıklı…
Tek kullanımlık manikür seti, içeriğinde yer alan törpü, tırnak eti itici, havlu ve özel manikür eldiveni ile hijyenik ve kişiye özel bir bakım sunar.
Özel manikür seti içinde yer alan Solenne bakım kremi;  Özel formülü ile suya ihtiyaç olmadan tırnak kenarlarını kısa sürede yumuşatarak maniküre hazırlar.
Solenne bakım kremi, Cildinizin anti aging bakımını desteklerken, içeriğindeki  Vitamin F Forte tırnak ve tırnak eti bakımını yapar. Tırnak yüzeyindeki dış etkenlere bağlı soyulma, yumuşama, pullanma gibi sorunların önlenmesine yardımcı olur. Aynı zamanda manikür sonrası tırnak kenarlarındaki kabuklanmaların oluşumunu engelleyerek, Shea Butter ile cildinizin gün boyu nemli kalmasını sağlar.




SOLENNE AYAK&TOPUK KREMİ
Gün içinde en çok yıpranan, yorulan ve dış etkenlere maruz kalan ayaklarımızın günlük bakımı için hızlı çözüm sunan bir üründür. İçeriğindeki Shea Butter, cildin gün boyu nemli kalmasını sağlar. İlk uygulamadan itibaren gözle görülür sonuçlar almak mümkündür. İçeriğindeki Allantoin cildi rahatlatır ve tahrişi engeller. Özellikle hassas ciltlerin bakımı için uygun bir üründür. Kısa sürede topuk çatlaklarının ve sertleşmiş dokuların giderilmesine yardımcı olur. Ayaklarınız gün boyu pürüzsüz ve bakımlı kalır.

*****BASIN BÜLTENİDİR.******