27 Mart 2014

Ana Sayfa » , , , , , » Restorex Sarmaşık Özlü Şampuan

Restorex Sarmaşık Özlü Şampuan

27 Mart 2014

Restorex sarmaşık özlü şampuan ile 2013'e  veda etkinliğinde tanıştım. Yaklaşık 1 ay öncesine kadar kullandığım ve bitirdiğim ama yazısını ancak yazma fırsatı bulduğum şampuan için genel görüşüm çok başarılı :))

Benim kullandığım çeşit , restorex şampuan  kuru yıpranmış saçlar için olanı idi ,severek kullandım 
Saçıma verdiği yumuşaklık benim çok uzun zamandır aradığım duyguydu.

Restorex şampuan kullanmaya başladığınız anda sanki bol krem sürmüşsünüz izlenimi verip saçınızı yumuşacık yapıyor . 

Benim gibi saçlarınız çok yıprandı ise ve azda olsa yumuşaklık hissetmeyi özlediyseniz ve yıkarken keçe gibi olan saçlardan hoşlanmıyorsanız bence bu şampuanı beğeneceksiniz.

Ben çok severek kullandım. Saçımda uzun süredir dökülme problemi var bu derdime çare olmadı ama zaten böyle bir beklentimde yoktu , ben sadece hızlı uzatma özelliğini merak ettim yalnız bunun içinde çok bir fayda görmedim. 
Gerçi şöyle düşünüyorum. O benden de kaynaklanabilir çünkü ben son aylarda rejim yapıyorum ve bu yüzden tırnaklarım bile zor uzuyor yani eskisi gibi ne saçım nede tırnağım uzamıyor.
 Belki şampuanın böyle bir etkisi vardır ama benim yüzümden de etki etmemiş olabilir .

Rengi alışılmışın dışında yeşil renkte , ilk gördüğümde aaa rengine bak dedim.
Sarmaşığın yeşilinden esinlenmiş sanırım .
Kullandığım üründeki değişik tarzlar beni hep mutlu etmiştir.
Bu şampuanın rengi farklı ,diyelim başka bir üründe şişesi farklı vs. vs. gibi hoşuma gider bu tarz şirinlikler...
Kullanmanızı tavsiye ederim.Memnun kalacağınızı düşünüyorum temizlemesi , saçta köpürmesi ,durulanması gayet güzel ve başarılı , temiz hissini sonuna kadar saçınızda yaşatıyor 2 gün boyunca saçlarınızda temiz ve yumuşak dokuyu hissediyorsunuz.
Sevdim ve tavsiye ettim :))



"Restorex Sarmaşık Özlü Şampuan" için 55 yorum:

  1. Restorex şuana kadar kullandığım en güvenilir marka

    YanıtlaSil
  2. Bnde aldim kullancaz bakalm :)

    YanıtlaSil
  3. Nerde bulabilirim acaba .s

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık çok yaygın tüm kozmetik ve marketlerde bulabilirsiniz.

      Sil
  4. Nerden bulabilirim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık tüm parfümeriler de ve büyük marketlerde görüyorum ben ,kolay bulursun sanırım.

      Sil
  5. benim saçlarımda çok kırıklar var ve çok dökülüyor.dökülmenin yanısıra uzatır mı?bide fiyatı uygunmudur?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dökülmesine çare olmadı bende ama uzatma olayı belki işine yarar .

      Sil
  6. Restorex uzmaya etkili olabilir ama Bayer'in Priorin isimli tableti var. 180 adeti (120+ 60 hediyeli) GİTTİGİDİYORdan 108 liraya aldım. Günde 2 adet kullanıyorsun yaklaşık 1 haftada dükülmeler azalıyor ve 15-20 günde duruyor. Şiddetle tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  7. bunun yeşil olanı kırıklara özelmiş kullanan varmı sonuc alıyormusnuz

    YanıtlaSil
  8. Bende aldim fakat kıllanma yapabiliyomus doğrumu ?

    YanıtlaSil
  9. internette reklamını gördüm ama nerde bulabileceğim hakkında hiç bir fikrim yok :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bir çok markette ve kozmetik dükkanında görüyorum.

      Sil
    2. her yerde oluyor

      Sil
  10. Nerde satiliyor bilgi verir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım artık marketlerde satılmaya başladı.

      Sil
    2. http://www.hizliuzayansac.com

      Sil
  11. Saçlarıma en iyi gelen şampuan bu. Gerçekten sağlıkla uzamasını sağlıyor. Kokusuna bağımlı gibiyim. Herkes sevmiyor bu kokuyu ama ben aşık oldum resmen. Duştan çıkınca banyoda kalan o koku muhteşem. Saçlarım yumuşacık. Gerçekten bu fiyata bu kalite. Tavsiyemdir.
    guzellikrutinim.blogspot.com yazarı, sevgiler.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elimde bir şişe daha var bakalım yeniden deneyeceğim. Yumuşatmasını ve kokusunu çok sevdim zaten uzatmasında bakalım yeniden gözlemleyeceğim.

      Sil
  12. Bende restorex kullanmaya basladim yaklasik 1 ay oluyor saclarimi asiri döküyor ve yuzumdeki tüyler cok belirgin olmaya basladi uzun saclar icin birakmak istemiyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben öyle tüylenme falan yaşamadım ama bilemedim şimdi :(

      Sil
  13. bende 1 aydır kullanıyorum saçlarım uzadı evet fakat aşırı bir dökülme başladı, aynı zamanda vücut tüylerimde de uzama farkettim istemeyerek kullanmayı bırakacağım

    YanıtlaSil
  14. bende 1 aydır kullanıyorum saçlarım uzadı evet fakat aşırı bir dökülme başladı, aynı zamanda vücut tüylerimde de uzama farkettim istemeyerek kullanmayı bırakacağım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Söylediklerine çok şaşırdım ben hiç bu şekil bir etkiyle karşılaşmadım.

      Sil
  15. Ben bayadır kullanıyorum böyle etkiler hiç görmedim saçı cidden uzatıyor 1 kutuyu bittirdim 2.başlıycm herkeze tavsiye ederim saçlarım boyalı olmasına rağmen çok güzel etkileri var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte bu yüzden diyorlar herkeste farklı etki yapar diye ,memnun kalmanız iyi olmuş.Sevgiler...

      Sil
  16. Arkadaslar sacinizi ilk dokuo ama dokme sebebide sac derisi falan yenilio ve gusuz onlar saclari dokup daglikli cikio sonradan saci hizli uzatiyor ben bir ay kulandm omzumdaydi beli gldi sacim bn hayla devam ediom ben bugun 2 tanesini 13tl ye aldmnindirimdeydi

    YanıtlaSil
  17. Arkadaslar sacinizi ilk dokuo ama dokme sebebide sac derisi falan yenilio ve gusuz onlar saclari dokup daglikli cikio sonradan saci hizli uzatiyor ben bir ay kulandm omzumdaydi beli gldi sacim bn hayla devam ediom ben bugun 2 tanesini 13tl ye aldmnindirimdeydi

    YanıtlaSil
  18. Kel kalmayiz dimi
    Sacim kisa ve uzamasini istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım kalmazsın :) Bu şampuanın kel bırakma özelliği yok merak etme...

      Sil
  19. Benim sacim kisa ve bu sampuani ilk defa kulanicam
    Gerckten saci dokuyomu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim saçımı bu dökmedi. Zaten dökülme sorunu vardı ama çare olmadı .

      Sil
  20. Saçlarım cok gür değil ve omuzlarımda uzamasını ve gürleşmesini istiyorum bu şampuan benim işime yarar mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu şampuan herkeste farklı etki yapıyor. Ben bir kez daha kullanmayı düşünüyorum.

      Sil
  21. yeni almiwam gorek nece olacag

    YanıtlaSil
  22. Merhaba ben esra ben saçımı actirdim yaktılar bir hafta sonra kahve köpüğüne boyattim saçlarım yesil renk de görünüyor restorex in boyalı saçlar olanı aldım herhangi bir yan etkisi olur mu

    YanıtlaSil
  23. Merhaba ben esra ben saçımı actirdim yaktılar bir hafta sonra kahve köpüğüne boyattim saçlarım yesil renk de görünüyor restorex in boyalı saçlar olanı aldım herhangi bir yan etkisi olur mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bir yan etkisini görmedim ama istersen firma ile iletişime geçebilirsin.

      Sil
  24. Bende bugün aldmm deniycem saçlarım çok yavaş uzuyor ayrıca fiyatı çok uygun 2 tanesi 10 tl 😊

    YanıtlaSil
  25. Ne kadar sürede uzuyor acaba?

    YanıtlaSil
  26. Mar.rextorex kullanmaya başladım kullan lar size soruyorum tüylenme yasadinizmi merak ediyorum varsa öyle bi sorun yol yakınken doneyim😁😊

    YanıtlaSil
  27. Ben hiç böyle bir sorun yaşamadım.Şu an kız kardeşim hala bu şampuanı kullanıyor ve saçları müthiş uzadı ama hiç tüylenmedi. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  28. Restorex şampuandan oldukça memnun kalmıştım.Nihal ablanın sayesinde tanışmış blogumda anlatmıştım bende deneyimlerimi.:) Genel olarak memnun bir kitle var sanki.
    @smk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzatma etkisini gözlemlemedim ama diğer özelliklerini sevdim.

      Sil