2 Mart 2014

Ana Sayfa » , » RAW GANIC MAKYAJ TEMİZLEME MENDİLLERİ !

RAW GANIC MAKYAJ TEMİZLEME MENDİLLERİ !

2 Mart 2014

   Herkese mutlu haftasonları ; bu gün size bahsedeceğim ürün Raw Ganıc  makyaj temizleme mendili ...

Makyaj yapmayı severmisiniz ? Peki makyajı akşam olup çıkarması size de işkence gelir mi ? İşte bana tam çin işkencesi gibi geliyor :)) Allahtan böyle üşengeç olduğum günlerde makyaj temizleme mendilleri imdadıma yetişiyor :))

Raw Ganıc makyaj temizleme mendilleri ile tanışmam lilakutu sayesinde oldu. İlk elime aldığımda ıyyy bu nasıl renk böyle demedim dersem yalan söylemiş olurum. Raw Ganıc mendillerinin alışkın olduğumuz o bembeyaz renkten farklı , biraz kırık beyaz hatta krem rengi hatta ve hatta çok açık sütlü kahve rengi gibi bir rengi var .
( Nasıl tarif etmeye çalıştıysam artık )

Ürünün içeriği lilakutuda şöyle geçiyor .
Ürün aloe vera ve yeşil çay içeriyor. Raw Ganıc ürünümüzün % 100 saf organik pamuktan üretilmiş olup  , Soil Association tarafından onaylı organik sertifikalı dır. Parfüm ve sentetik koku içermiyor. % 95 organik içeriğe sahip bir üründür. Soil Association ve Vegetarian Society tarafından onaylıdır. Paraben, sodium laureth sulphate(SLS) ve benzeri cildiniz için zararlı hiç bir zararlı kimyasal içermez. 

Peki ben üründen ne derecede memnun kaldım. İçeriğinin temiz olması gönlümü rahatlattı tabiii , cilt makyajı temizliğinde her ne kadar memnun kalsamda göz makyajı konusunda çok üstün başarılı bulmadım. Ben göz makyajımı temizlerken çok ovup bastırmaktan hoşlanmıyorum , korkuyorum göz çevrem kırışacak diye :))  Bu sebeple göz temizleme için başka ürün daha kullanmam gerekiyor çünkü tek başına yeterli bulmadım.

Mendilin gayet yumuşak olması , ıslaklık seviyesinin iyi ayarlanmış olması benim için birer artı , öyle yüzünü sildiğinde şakır şakır suyla yıkamışsın izlenimi veren mendillerden de hiç hoşlanmıyorum . Yumuşak bir mendil yapısına sahip ama renk olarak çok kötü yaaa hani sanki paketten çıkarırken kirliymiş izlenimi veriyor.  Keşke beyaz olsaydı ,beyaz doğallığı temizliği anımsatıyor. Tabi bu da benim görüşüm çok önemli değil yani önemli olan onun görevini ne kadar yerine getirdiğidir gerçi ...


Fiyat olarak sadece bana çok fazla geldi. Lilakutuda 31 tl' ye satılıyor. Para verip almam bundan kesin eminim , hani organik falan ama bir mendil için bayağı yüksek bir fiyat olduğunu düşünüyorum . 


Hepinize kocaman sevgiler ....





"RAW GANIC MAKYAJ TEMİZLEME MENDİLLERİ ! " için 3 yorum:

  1. Temiz içerikli olması güzel bir şey ama fiyatını abartı buldum ben de :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet diyorum ya içerik olarak insanın içini rahatlatsada , fiyat olarak yüreğini zıplatıyor :))

      Sil
  2. 31 TL hey maşallah kaç aylık makyaj temizleme mendili alırım ben o fiyata :))

    YanıtlaSil