26 Mart 2014

Ana Sayfa » , , , , , » FAİRY BULAŞIK DETERJANI ELDE YIKAMA İÇİN

FAİRY BULAŞIK DETERJANI ELDE YIKAMA İÇİN

26 Mart 2014
Çıktığı günden beri hiç abartısız çok severek kullanıyorum bu deterjanı ,sadece ambalajının biraz daha cancanlı olmasını tercih ederdim :))


Fairy iddia ettiği bütün işlemleri yerine getiriyor. Bir kadın için bulaşık yıkamak ne kadar işkence dolu bir iştir. Hele ki yağlı bulaşıklar söz konusu ise ...



Benim evimde çok olur . Çalıştığım için bazen bir gün önceden kalan tabakları veya fırına tavuk attıktan sonra yer kaplamasın diye fırının içine attığım tepsiyi ben unutup gidiyorum . Ertesi gün veya sonraki gün aklıma geldiğinde hemen soğuk suyun altına tutup biraz fairy bulaşık detarjanı sıkıyorum ve tertemiz oluyor. 

Benim için en pratik yanı ise soğuk suda bile tertemiz yapıyor olması hemen çeşmenin altında yıkattırabiliyorum. Eski deterjanları düşündükçe sıcak susuz yıkayamazsın, ellerini mafederler ....







Pratik olması ,ellerime zarar vermemesi benim için artı puan ve fiyat olarakta gayet uygun bence şuan sadece 2 çeşidi var bildiğim kadarıyla bulaşık makinemede elde yıkama olarakta şu son zamanlarda fairyi daha ağırlıklı olarak kullanıyorum. Denemediyseniz denemenizi tavsiye ederim. Sizlerinde memnun kalacağına eminim.



"FAİRY BULAŞIK DETERJANI ELDE YIKAMA İÇİN " için 4 yorum:

  1. gerçekten çok güzel ve kullanışlı,ben de seviyorum Fairy'yi
    hemencicek temizliyo :)

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi ama bence büyük kolaylık fairy ile bulaşık yıkamak..

      Sil
  2. Hakikatten çok iyi bir ürün fairy

    YanıtlaSil