13 Aralık 2013

BİRİCİTTEN MİM GELDİ !

En sevdiğim bloglardan  BİRİCİTİNGÜNLÜĞÜ , zaten bloguna günde 2-3 kez girer bakarım :) beni mimlemiş, çok tesekkur ederim EN SEVDİĞİN ? imi öğrenmek istediği  icin :)

1.En sevdiğin renk?
En sevdiğim renk: tek renk söyleyemeyeceğim karar veremiyorum çünkü :)) parlement mavisi , kırmızı, pembe ,fuşya, mor ay nebileyim daha çok varrrrr...

2.En sevdiğin çiçek?
Sardunya evet sardunya onların yeri ayrı bende, her hava şartına göğüs germelerine bayılıyorum. Kışın soğuğuna ,yazın sıcağına her hava koşulunda bir tebessüm var yapraklarında...

3.En sevdiğin yemek/sebze/içecek?
Mantı, mercimek çorbası / semiz otu (salata için) / Boza , cola, sahlep

4.En sevdiğin yerli/yabancı şarkı?
Çok yabancı şarkılardan anlamam ama shekira - Whenever, Wherever
Grup 84 - şimdi hayat 2011 den beri en çok sevdiğim şarkı :))

5.En sevdiğin komedyen?
Şener Şen hiç tartışılmaz , Kemal Sunal, Adile Naşit eskilere bayılıyorum.
Beyazıt Öztürk'ünde esprileri bana kaliteli geliyor.

6.En sevdiğin kız / erkek ismi?
Erkek isminde EGEMEN'i  çok seviyorum. Bana çok asil geliyor hani böyle egemen bey diye seslenince :)) Çok yakıştırıyorum önemli adam ismi gibi kih kih kih :))

Kız isminde hiç karar veremiyorum o kadar çok var ki :((

7.En sevdiğin kitap?
Şu çılgın türkler - Turgut özakman ( Okurken hep ağlamıştım.)

8.En sevdiğin yerli / yabancı oyuncu?
Gülşen bubikoğlu / Julia Roberts

9.En sevdiğin yerli yabancı film?
Dedemin İnsanları, Sevimli canavarlar :))

10.En sevdiğin yerli yabancı dizi?
Seksenler, Desperate Housewive (Umutsuz ev kadınları , yabancı versiyonu )

11.En sevdiğin yerli / yabancı şehir?
İstanbul kesinlikle , istanbul demek bence özgürlük demek :)

12.En sevdiğin gazete / gazeteci?
Şu ara hiç gazete okumuyorum. Gezi olaylarında bana pek tarafsız gelmediler o yüzden gazetelere inancımı kaybettim.

13.En sevdiğin mevsim / gün / ay ?
Yaz mevsimini ve bahar mevsimlerini seviyorum . Hatta baharda dışarıda yağmur yağar ama soğuk yoktur.Balkon kapısını açıp mutfakta iş yaparak yağmuru dinlemeye bayılıyorum. Eskiden  Cuma günü ve akşamını çok seviyordum çünkü c.tesileri çalışmıyordum .Tatil bana cuma akşamından başlıyordu :)) Şimdi  Cumartesileri çok severim gün olarak:) Temmuz , ağustosa olan düşkünlüğüm tartışılmaz ama ben nisan,mayıs,eylül,ekim aylarınada pek bir düşkünüm.

14.En sevdiğin kıyafet / kıyafet tamamlayıcısı / takı?
Uzun spor etekler ve üzerine uzun kolyeler salaş durmaları çok hoşuma gidiyor.

15.En sevdiğin makyaj malzemesi / bakım ürünü?
Golden rose ışıltılı allığım, Loreal rimelim ve şu aralar nivea duş vücut kremini seviyorum.

16.En sevdiğin çizgi karakter?
Cedric ( Bayılıyorum o asabi oğlana , her bölümde o bilmiş şapşal tavırları beni çok güldürüyor.)

17.En sevdiğin anı?
En sevdiğim anım o o o o o o kadar çok var ki , ama sanırım aile dayanışmasını gösteren yaptığımız konuşmalar veya anlar ?

18.En sevdiğin özelliğin?
Bende biricit ile aynı şeyi düşünüyorum. Kendimi övmeyi sevmiyorum , hatta kendini sürekli met eden insanların hiç doğru söylediğine inanmıyorum . İnsan kendini neden anlatma gereği duysun ki devamlı , eksikliklerinin kendi farkında olunca bence  :) Bir anne atasözü derki ;  sen kendini methetme , bırak seni elalem methetsin :))
İstediğim zaman salağa yatabilme huyumu da çok seviyorum . O zaman bazıları gerçekten beni kandırdığını düşünüp iç yüzlerini iyice ortaya döküyor.

19.En sevdiğin his?
Çevrem için önemli olduğumu hissetmem :))

20.En sevdiğin canlı?
Kediler ya aslında sadece onlar değil ama ne bileyim kedilere falan çok acıyorum:(( Tabii diğer hayvanlarada :((


Bende sevgili bloger arkadaşlarımı mimledim :)
 S H E M E L L O N, ESMER GÜZELİ , YAR BANA BİR EĞLENCEDERİNCE, LİVALE DAİR,
DENİZİN ŞARKISI  , HEY BERRAK, GÖZDENİN MASAL ADASI 

10 yorum:

  1. Çok beğendim, bende yapacağım sanırım :)

    YanıtlaSil
  2. Sevimli canavarlarr :))
    Çok severim bendee

    YanıtlaSil
  3. canım benim hem senden hem gözdeden mimlenmişim seve seve yazarım bende sizler için :)

    YanıtlaSil
  4. cedric :) bende çok seviyorumm bende bu yazıyı bende bloğuma beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cedric sevilmezmi asabi çocuk :)) Tabi canım bloguna hemen geliyorum.

      Sil
  5. tesekkurler yanıtladığın icin coğu yazdığında benzesiyoruz:) sevgiler yine mimlendin bu arada:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim. Benzeşmemiz adaş olduğumuzdanda olabilir :))

      Sil