14 Kasım 2013

NE GEÇMEK BİLMEYEN AKŞAMDI ...



 Dün akşam hayatımızın en ters akşamlarından biriydi sanırım. Başımıza gelmedik kalmadı. Eşim her zamanki gibi beni servisten indikten sonra arabayla aldı ve  eve doğru yol almaya başladık . Adamın biri kucağına aldığı bir dünya ıvır zıvır ile carrtttt diye yola atladı ve eşim tüm gücüyle frene bastı ramak kalmıştıki vurmamıza ( ki yaya bile korkudan elindekileri yere düşürdü ) nihayet durabildik.

Ama benim renk menk gitti yani o derece korktum .Yok o değil hem hatalı değiliz , hemde yayaya çarpan suçlu olan biz olacağız .Sağolsun bizim insanlarımız asla hatalarını kabul etmezler eşime doğru küfür ederek gelmeye başladı heriffff ( burda bütün nefretimi kusuyorum çünkü beni çok korkuttu) tam arabanın kapısını açtı kavga edecek ben atladım olaya, ama dedim siz haksızsınız yani yola kontrolsüz çıkıyorsunuz . Yahu allah aşkına küçüklükten beri bize öğretilen yola çıkmadan önce önce sağa , sonra sola , sonra tekrardan sağa bakın öyle yürüyün değilmiydi. Adam hem kontrolsüz cart diye yola çıkıyor , hemde kendinden başka herkesi hatalı görüyor.

Neyse adam beni görünce ,sen ablaya dua et diye kapattı kapıyı ben tabi arkadan bastım kalayı :(

Eşim diyor aaa sen nasıl oldu da beni savundun ki ( normalde trafikte bir hata olsun ben eşime kızarım hadi o öküz anlamıyor sen neden uyuyorsun ona diye ) yani canım şöyle anlatayım göz göre görede kocamı hatalı bulamazdım dimi ama suçsuzsun yani...


Neyse eve geldik , telefon çaldı eşimin bir akrabası yedikule göğüs hastalıkları hastanesine yatmış bazı ihtiyaçları varmış getirimisin dedi. Tabi götürmesen olmaz sonuçta adam hasta ihtiyacı düşmüş helali hoş olsun. Eşim çıktı onun ihtiyaçlarını götürmeye ben evde kaldım.

Yolda telefon gelmiş arkadaşından , bir ortak arkadaşları var onun için kalp krizi geçirmiş duydunmu hastanedeymiş demiş. Eşim tabi şok haberi yok nerden haberimiz olsun , beni aradı murat hastaymış hastanedeymiş çok üzüldüm dedi oraya gideyim dedi. Dedim gel eve önce yemek ye sonra gidersin , 10 dakika sonra tekrar aradı ağlayarak ...

Murat ölmüş hastanede morga kaldırıyorlarmış dedi .Kalp krizi geçirmiş evde dinlenirken dedi.Ne diyeceğimi bilemedim. Murat'ın iki gündür göğsü ağrıyormuş , doktora gitmiş zatürre başlangıcı demiş doktor , iğne yapmamız gerek demiş , iğne yaptırmış o gün eve gelmiş dinlenirken evde fenalaşmış , hastaneye kaldırılana kadar yolda vefat etmiş.

Bugün öğlen gömülecek , çok üzgünüm , çok üzülüyorum. Eşi için ,çocukları için ,annesi için , akrabaları için ne bileyim onu seven herkes için , rabbim mekanını cennet eylesin ne diyeceğimi bilmiyorum bugün böyle içim sızlıyor ölümün bir kez daha ne kadar yakınımızda olduğunu farkettim. Bu dünya için hiç üzülmeye değmiyor ama olmuyor işte ne dersen de ...

Şimdi arkasında bir eş ,2 evlat bırakıp bu dünyadan göçtü .Başımız sağolsun...

12 yorum:

  1. sonuçda herşey boş yani yol kavgasıymış ,malmış, paraymış boş.herşeyin bitmesi ,son bulması anlık birşey allah geride bıraktıklarına sabır versin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aslında boş olduğunu biliyorsun ama gene dünya telaşına kaptırıyorsun kendini , bazen dank etmemize sebep oluyor bu tarz ani kayıplar , amin allahım eşine çocuklarına sabırlar versin.

      Sil
  2. Nasıl fena oldum okurken.
    İnsanın ne olacağı belli değil. rahmet eylesin. Kalanlarına sabır versin demekten başka bir şey gelmiyor elden...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen elden bişey gelmiyor . Ama sadece şu an içim sızlıyor genç yaşta hayata gözlerini yumduğu için, evlatları için, eşi için , takdir-i ilahi ne diyeceğiz.

      Sil
  3. Vallahi okurken içim yandı :( Allah rahmet eylesin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın ; insanın içi nasıl dayanır ki gerçekten çok acı bir olay...

      Sil
  4. Çok başınız sağ olsun. Bazen geldimi kötü haber ve olaylar üst üste geliyor:( Hayat aslında çok kısa ve çok çabuk geçiyor:// Kendimi bugün zaten mutsuz hissediyordum, iyice depreşti. Ölenin yakınlarına sabır diliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet dün akşamda bizim için kötü olayların üst üste yaşandığı bir geceydi. Amin rabbim sabrını versin , biz arkadaşıyken bu kadar yanıyorsak ailesinin durumunu bir düşünsene , gerçekten hayat aslında çok kısa , yarım saat sonra ne olacağını kestiremeyiz.Düşünsene dün arkadaşımız bu dünyada bizim gibi yaşarken , bugün öğlen gömüldü. Rabbim mekanını cennet eylesin...

      Sil
  5. öncelikle başınız sağolsun Allah geride kalanlara sabırlar versin... gün kötü geçmiş Allah beterinden saklasın...güzel günleriniz olması dileğiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin.İyi dilekleriniz için teşekkür ederim. Allah cümlemize iyi günler geçirmemizi nasip eylesin.

      Sil
  6. Tam da size neşeli bir "merhaba" diyecektim ki, yazınızı okudum ve çok üzüldüm. Ben de abimi genç yaşında bir kalp krizi sonucu kaybettim. Başınız sağ olsun.

    Bloğunuzun "sosyal yardım projeleri" başlığı altında yardım etkinliğimizi duyurursanız çok sevinirim.
    Şimdiden teşekkürler ve sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tülin hanım ; öncelikle sizede başsağlığı diliyorum. Bu inceliğiniz için teşekkürler , ölüm çok acı heleki elden bir şey gelememesi çok kötü ...
      Yardım etkinliğinizi blogunuzda göremedim bana bir linkini atarsanız , tabikide blogumda seve seve yayınlarım.

      Sil