21 Ekim 2013

AŞK MI, SEVGİMİ ,MERHAMET Mİ? NERDEN ÇIKTI BİLMİYORUM .



 Geçen akşam eşimle arabada radyoları gezerken farkettim ki ben artık aşklı meşkli ağlaklı şarkılara katlanamıyorum. Zamanında gençlik yıllarında ay o slow müziklerde hönk hönk salya sümük ağladığım günleri  düşünüyorum da ya  ne salakmışım hiç değermi o kadar gözyaşı dökmeye diyorum .Cahillik işte ne dersin
ozamanlar dünyanın en büyük derdi kendinde sanıyorsun ,aşkın olmadan yaşayamaz ölürsün  sanıyorsun .



Annem bana hep o zamanlar ağlama kızım ağlayacak günlerin ileride büyüyünce nasıl olsa çok ağlarsın ,şimdi en güzel zamanların gençliğin tadını çıkar dönemeyeceksin bu günlere derdi,ne kızardım ona o zaman
neçok biliyor acaba ömründe kaç kere benim kadar kalbi yanmış diye .... Şimdi ben aynısını söylerken buluyorum kendimi gençlerin karşısında aman aşkmı boş işler bunlar bırak ya ,ağlamaya değermi  bir başkası için falan filan...


Kendimde evlenince anladımki evet aşık oluyorsun ,seviyorsun, ölüyorsun ,bitiyorsun ama asıl ,önemli olan evlendiğin insan , gerçekten gün geliyor aşkın heyecanını yitirebiliyor eskisi gibi adranelin yüklü olmuyorsun eşin eğer iyi ve merhametli biri ise ona olan sevgin her daim canlı kalabiliyor.

Bir akrabamızın kendi damadını överken ay bizim damat bir şeyi sevmedimi söyler vallah pat diye mesela sana yemeğe gelse yemeğini beğenmese veya çayını hiç olmamış der öylede açık sözlüdür diye övünmesini o gün bugündür hiç anlam verememişimdir. İyide be kardeşim bu açıksözlülük değil düpedüz patavatsızlık değil mi?

Kendimde bazen düşünüyorum eğer benim eşim öyle olsa idi ne yapardım .Katlanamazdım herhalde , benim eşim böyle bir terbiyesizlik yapamaz ,insanların türlü türlü becerileri var eğer ki o insan güzel yemek yapamamışsa bu yüzüne vurulmaz çünkü o insan bizim için emek harcamıştır ,uğraşmıştır.

Ukalalıklar ikili ilişkilerde ilişkiyi en fazla yıpratan etken , ve kocasının bu huyunu bir meziyet gibi anlatan kadınlar bu hiç hoş bir durum değil bugün karşısındakine patavatsızlık yapan koca yarın öbürgünde sana yapar bunu kaldırabilecekmisin peki ?

Bu günlerde pek bir kılım canım , takmadığım bir şey yok...

Hadi iyi bakın kendinize...


2 yorum:

  1. açık sözlülüğün de bir ölçüsü olmalı....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle ,insanların kalbini kırmak açık sözlülük olmuyor bir bilseler...

      Sil