14 Ağustos 2013

D-SMART ÇILDIRTTI !


Geçen sene bu zamanlar eşimi d-smart müşteri hizmetleri arıyor. Bizim d-smart'ımız parasız olanından yani normal uydu kanalları ve bir kaç ücretsiz kanal olarak izliyorduk ve gayette memnunduk. Eşimin ağzından giriyorlar ,burnundan çıkıyorlar sonucu 1 yıllık taahhüt alıyorlar. ( bunun kavgası evde yapıldı o ayrı ) Neyse ben sinir ola ola 1 senedir faturalarını ödüyorum ,ama her seferinde ne gerek var seyretmediğim kanalların faturasını ödüyorum diye söyleniyorum.Neyse biz öyle böyle bir seneyi doldurduk bu ay iptal ettirmek için hazırlanıyorduk .Yalnız ben mart ayından beri müşteri hizmetlerini arıyorum ,bizim sözleşmemiz ne zaman bitiyor diye ve bana sözleşmeniz 24 ay diyorlar ve ben o zamandan beri itiraz ediyorum . Eşim taahhüt ün 12 aylık olduğundan oldukça emin ve bu yüzden ses kayıtlarının dinlenmesini talep ediyorum. 

En son 4 temmuz günü aradığımda,telefonda görüştüğüm kadın müşteri hizmetleri yetkilisi benim haklı olduğumu , sözleşmemizin aslında 12 aylık olduğunu ama...
Sene içinde biz interneti birleştirmek istedik d-smart ile ama evdeki ttnet faturası benim üzerime ,d-smart ta eşimin üzerine olunca bu birleşme gerçekleşmedi.
Gerçekleşmemesine rağmen oranın zeki çalışanları bunu iptal etmemişler sanırım ,sistemde bu yüzden 24 ay taahhüt gözüküyor.
Şimdi benim çıldırdığım konu : yahu be kardeşim mart ayından beri peşinde koştuğum bu işlem sonuçlanmazmı ?
Sanki bir yıl içinde eşimle yaptıkları görüşme kaç adet olaki bu geçen sene temmuz ayında yapılan görüşmeye ulaşılamıyor .
Ben her aradığımda detaylı bir şekilde anlatmama rağmen şikayet açıyorum deyip ,size dönülmesini sağlayacağım demelerine rağmen neden yarım senedir bu işlemin sonuna ulaşamıyorum .
Artık benim sinirlerim daha fazla kaldırmıyor ,kesinlikle bundan sonra gelecek faturaları ödemiyorum.
Benden size bu dost tavsiyesi ,sakın ama sakın ne digitürk'e nede d-smartta elinizi verip kolunuzu kaptırmayın. Önce üyelik açıyorlar ama sonra o üyeliği kapattıracak kimseyi bulamıyorsun .
Bu arada eşime en büyük ihtarı yaptım : Bir daha seni herhangi bir yerin müşteri hizmetleri ararsa ,bırak telefona cevap vermeyi telefon numarasına dahi gözünün ucuyla bakmayacaksın .Hemen kapatacaksın yüzüne ....

Aslında daha içinden neler geçiyor bilemezsiniz söylemek istediğim. Arkadaşlar sizce ben ne yapabilirim böyle bir konu karşısında fikrinizi alabilirmiyim ?


NOT: SONUNDA SORUNUMUZU HALLETTİK , ÇOK UĞRAŞMAMIZA RAĞMEN BİZE BİR FATURA GEÇİRİP ÜYELİĞİMİZİ İPTAL ETTİLER. 

10 yorum:

  1. Merhabalar;
    Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
    57. takipçiniz benim.
    Siz de benim gibi kedileri çok seviyorsunuz sanırım :)
    Bu arada çok hoş bir çekilişim var, muhakkak beklerim :)
    Sevgiler
    http://whiteglaze.blogspot.com
    twitter: @_gamzeahmet_

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ; teşekkür ederim bende senin hemen izleyicin oluyorum.
      Pek çekiliş konularında şansım yoktur ama,emin ol buna katılıcam . Teşekkür ederim.

      Sil
  2. Bunu okuduğum çok iyi oldu. Geçen ay neredeyse adsl ve dsmart aboneliği alacaktık 12 ay tahadütlü. Şikayetvar.com şikayetleri okuyunca hemen vazgeçtik:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya aslında bende başıma geldikten sonra oradaki şikayetleri okudum. Nerden bulaştık bu işe bilmem.. Birde benim çok sinirlerimde kaldırmıyor bu tarz sıkıntılarla uğraşmaya hoşgorülü olamıyorum. Benden sana tavsiye aman aman sakın bulaşma derim.

      Sil
  3. Merhaba,
    Dediklerinde sonuna kadar haklısın canım. Bankalar da dahil bu şirketlere üyelik için peşinden koşup hemen üye yapmak isterler, sonra ise iptal ettirmek istediğinde muhatap bulamazsın...
    Blogunu takibe aldım bana da beklerim, sevgilerle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bankalarda aynı canım , ben anladım ama bunlar eğitim verirken bu şekil veriyorlar. Müşteri nasıl kazıklanır. Ellerinde birde ses kayıtları var ben merak ediyorum o ses kayıtlarını ne yapıyorlar veya bunların hiç üstleri müdürleri yokmu bu konuyu danışıp çare bulabilecekleri, bakalım dilekçe yazdık email attık kesin onuda kaybederler ya...
      Ay çok sinirliyim kusura bakma, bloguna tabiki gelirim.

      Sil
  4. Ben ttnet aboneliğimi iptal ettirip superonline geçebilmek için 2,5 ay uğraştım. Süperonline 8mgbt hız verceğini söylerken bizim evden ancak 2mgbt alınabiliyordu bunun garantisini verdikleri halde bir şekilde kıvırdılar ve 1 haftada iptal edebileceğim yasal süremde muhattap bulamadım resmen iptal işlemini gerçekleştirmemek için oradan oraya bağladılar, şimdi mecburen kullanıyorum ayrıca 12 ay taahhüt hakkım varken ve ben ısrarla 12 ay yapmak istiyorum dediğim halde 24 ay taahhüt yapmışlar o konu içinde yüz binlerce kez tartıştım. oldukça sıkıntılı işler, telefondan halletmeye çalışmak sonuca bağlamak çok zor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten telefon kayıtlarını dinleyin diyorsun ya, oooo aylarca cvp vermiyorlar insana , yok efendim şikayetiniz açıldı ilgileniliyor ama bu esnada faturaları göndermeye devam ediyorlar. Ama yok dersimi aldım. Bu yazıyıda yazsam mı? yazmasam mı?diye çok düşündüm ama olsun onlarda rezil olsun kaç aydır peşlerinden koşturuyorlar beni...
      Telefonda halletmeyeceğizde nerde halledeceğizki başka muatap olacağımız bir yer yok, abone merkezlerine gitsen müşteri temsilcilerini arayın diyor şaşırdım kaldım vallahi...

      Sil
  5. özellikle telefondan yapınca kurtaracaklarını mı düşünüyorlar?Ben kart kapatma muhabbetinde bu olayı epey stresli yaşadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Stres ama ne stres , hala çözemedik olayı biliyormusunuz. Bakalım şimdi yeniden dilekçe yollayacağız, şu işten bir kurtulsam bir dahamı tövbeler tövbesi ama...

      Sil