1 Haziran 2013

POLİS VATADAŞ BİRBİRİNİ KIRIYOR....




       Herkese selam , dünden beri sinirler gergin olayları takip ediyorum.Şu sıralar başbakanımız ihracatçılar birliği toplantısında konuşma yapıyor. Komik ama değil mi millet birbirini öldürüyor başbakanımızın gündemi ihracatçılar , ya ben sana toplantını ertele iptal et demiyorum ama....

     

       Bu kadar duyarsızda olunmazki , polisler neden geriye çekilmiyor neden ortalığın sakinleşmesi için bir adım atılmıyor. Esad tan farkınız ne siz bu şekilde illaki benim sözüm geçecek derdinde oldukça bu olayları daha çok geriyorsunuz. Oradaki gençlere terörist muamelesi yapılıyor.



     Heleki medyanın yalakalığı bu nedir ya resmen sağırsınız ,dilsizsiniz, körsünüz. Bu sabah habertürk gazetesini görünce şok oldum .Dünden beri yer yerinden oynuyor ,tüm dünya olayların farkında bizim gazetelerimiz el kadar bir alan ayırmış taksimde olay falan gibi şeyler zırvalamış.


      Bumu yani bunumu gördünüz kaç gündür . Hani satılmış satılmışta bu kadarmı bu medya kesinlikle gazete okumaktan soğutuyorlar insanı , ya birde orda oturan insanların halini düşünsenize çoluk çocuk insanlar evlerinde nefes alamaz nereye gidecek o insanlar , ya hayvanlar zavallı dilsiz derdini anlatamayan hayvanlar neye uğradıklarını şaşırmışlardır. Sen hükümetsin ya insanların refahı için alttan almak çıkıp özür dilemek yanlış anladık birbirimizi demek bu kadarmı zor bilmiyorum nereye gidecek bu işin sonu...



      ALLAH sonumuzu hayır etsin ,bir an önce bu olaylar bitsin , çok fazla düşüncelerini yazıya dökebilen biri değilim kilitlenip kalıyorum yazarken , ama emin olun beynimden çok sözler geçiyor.


     





4 yorum:

  1. Satilmis medya sadece halk tv yayin veriyor.... Direnise devam....

    YanıtlaSil
  2. Size katılıyorum kesinlikle, yalnız benim üzüldüğüm, biz bu insanları başörtü davasında "Aman özgürlüktür, karışılmasın" diye yanlarında olup değerli hocalarımızla bile tartışmaya girmiştik. Onlarda size birşey olsa onlar dönüp bakmaz dediklerinde neler söyledik. Meğer yanılmışız, dilerdim ki bu arkadaşlar da bizim yanımızda olsun. Meğer niyetleri başkaymış, palazlanmak derdindeymişler. Neyse her kötü şeyden çıkarılacak bir tecrübe vardır ne diyeyim. Hayırlısını diliyorum. Bu arada tanıştığımıza da çok mutlu oldum. Güzel düşüncelerimizi odaklayalım ;) güzellikler bizimle olsun. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Herşey güzel de bir de şiddet olmasaydı da insanlar da zarar görmeseydi :( Bloğunu takibe aldım canım bana da beklerim.İstanbuldaki farklı mekan ve lezztlerle ilgili paylaşım yapıyorum.Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogunu izlemeye aldım.Eminim çok faydalanacağım blogundan ,bazen gezmek istersin ama nereye gideceğini bilemezsin ya işte o durumda bence sen blogunla süper bir fikir verebilirsin.

      Sil