27 Haziran 2013

Ana Sayfa » , , , » GOLDEN ROSE

GOLDEN ROSE

27 Haziran 2013


Herkese selam arkadaşlar  ,hafta sonu Tekirdağ'da düğünümüz vardı.
Ben kendi kafamda ne giyeceğimi, ne takacağımı,nasıl gideceğimi her bir planı yapmıştım ama ne süreceğim,
ne renk süreceğim konusunda kararsızdım.
 Borda mı olsun ,kırmızımı olsun derken kırmızı ruj sürmeye karar verdim.
Verdim vermesinede bende öyle güzel mat duran bir kırmızı yok ki bugüne kadar aldığım kırmızı rujların hepsi bir fiyasko oldu. Hadi bakalım güzel bir şey bulacak mıyım diye düşünerek Zeytinburnu 'n da Can parfümeri'ye gittim.
Aslında kendime 2 adet ruj aldım.Düğünde bunu sürdüm bugüne kadar almış olduğum kırmızılardan en güzeli bu (Golden Rose 50 numaralı ruj 
ben bu markayı ilk kez kullanıyorum.


Kırmızısı gayet güzel öyle cart bir renk değil ,bırakın düğün ortamını günlük kullanımda bile gayet asil duruyor. Golden rose rujunu yeni kullanıyorum ama gayet memnun kaldım bundan sonrada diğer renklerini denerim sanırım. 


Rujumun dudaktaki  görünüşü bu ,resim biraz bulanık kusura bakmayın.
Golden Rose 50 numara kırmızı ,günlük kullanım ve özel günler için çok ideal ben 10 tl ye aldım.Satış fiyatı dükkandan dükkana fark eder sanırım  ,kırmızı ruj arayan arkadaşlar için bir fikir olur umarım .....


0Yorum