27 Mayıs 2013

GRATİS KAÇAMAĞI

Herkese merhaba ; 
bugün size ikici hitap edişim. Durdum durdum acısını çıkartmaya niyetliyim dediğim gibi fotoğraf 
makinasın daki problem halledilince çektiğim fotoları ekleyip yorum yazabilir hala geldim. 



Bana neler oluyor bilmiyorum ama gün içinde blogunu takip ettiğim arkadaşlarımın aldığı ürünleri gördükçe resmen aşeriyorum , ama öyle böyle değil arkadaşlar akşam olsa da bir an önce işten çıkıp gratis'e uğrasam diye çıldırıyorum. Resmen gözümün önünde kozmetik ürünler uçuşuyor . Tabi olanlar eşime oluyor bendeki hitap şu ( ay murat olivium'a veya marmara forum' a gidebilirmiyiz vallah bugün bilmemkimin blogunda gördüm .Hadi lütfen  çok canım istiyor.Hadi nolur nolur :)      )

  Benim bu alışverişim daha çok bakım üzerine oldu. Daha hiçbirini deneyemedim denedikçe yorumlarımı paylaşacağım.


   Ama arkadaşlar şunun sevimliliğine bakarmısınız nasıl insanın canı çekmesin bu ürünü bu sevimli baykuş bir el kremi şuan hatırlamıyorum bir arkadaşın blogunda gezerken görmüştüm. Gerçi o yurtdışı alışverişinden almıştı ( blog ismini hatırlayamadım kusura bakmasın ) ogün nasıl canım çekmişti özenmiştim anlatamam.



     Galiba çok kalpten istemişim marmara forum gratis'te gezerken karşılaştım bu sevimli ufaklıkla hemen aldım tabii aslına bakarsanız kremi nasıl çokta umurumda değil ben onun tipine vuruldum .  Sizcede çok sevimli değilmi ?



        Eminim bir çok kadın benim gibidir. Dişiliğin ruhunda var bu bazen sadece tipine vuruluruz. Bazen sadece kokusuna , bazen sadece kutusunun şekline vurulursun. Eşime bakıyorum ıhhhhhh adamda hiç bu tarz istekler yok traş losyonunu bile sen al diyor , hangisini beğenirsen onu al ben kullanırım . Bayan olmak süper bişey bence , bu kadar yeter herhalde övündüğümüz hadi iyi bakın kendinize kalın sağlıcakla ...

6 yorum:

  1. Ayak scrubun ı bende kullanıyorum.Eminimki sende çok memnun kalacaksın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için teşekkürler biliyorsun ben yeni olduğum için çok önemli yazdıklarıma yorum yapıyor olmanız , mutlu oluyorum yani
      Umarım senin gibi bende memnun kalırım bu üründen,çünkü ayaklar vücudumuzda en ihmal ettiğimiz bölge bakalım kullanayım inşallah bende yorumlayacağım.

      Sil
  2. bazen kutusuna vurulur içindekini önemsemeyiz...nasıl da doğru bi tespit yapmışsın. Yazıların çok samimi çok içten. blogunu hemen listeme ekledim...sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. sabah sabah nasıl güzel iltifatlar böyle mest oldum.Bendende sana kocaman sevgiler...

      Sil
  3. Baykuş kremin soruyorsan ben o zaman 12 tl akmıştım ama belki şimdi değişmiştir. Sevgiler :))

    YanıtlaSil