16 Nisan 2013

EVİNE YAPTIĞIN ALIŞVERİŞ SANA HEDİYE KAZANDIRSIN




   
 Herkese merhaba ,
bugün size bir huyumdan bahsedeceğim. Emek vererek kazandığım ve karşılığında harcadığım puanları çok seviyorum.Nasıl yani der gibisiniz sanırım şöyle oluyor.

 GFK araştırma şirketine üyeyim. Buraya kaydınızı yaptırıyorsunuz ve evinize bir barkod okutma cihazı yolluyorlar, evinize yaptığınız alışverişlerinizden ama her türlü kozmetik,ilaç,gıda,deterjan vb. her türlü alışverişlerinizin nerden aldınız ,nekadara aldınız,kaç adet aldınız,kaç para ödediniz gibi sorularına muhatap kaldıktan sonra girişlerinizi yapıyorsunuz.


 Aylık olarak puanlar sisteme yükleniyor ve siz istediğiniz hediyeni puanına ulaştığınızda hediyenizi talep edebiliyorsunuz. Çok güzel değilmi düşünsenize zaten ben evime alışveriş yapıyorum paramı harcıyorum eh tabi temel ihtiyaçlar ama daha sonra biriktirdiğim punalarımla istediğim elektronik eşyayı (tabi katalogtakiler içinden ) seçiyorum ve benim oluyor.
Ayrıca sistemin şöyle bir kampanyası da var, yılda iki kere düzenlenen çekilişlerle başta son model bir araba olmak üzere pek çok cazip hediyeleri kazanma şansı sizin olacak.


Vallah benim gözüm uzun zamandır Tefal Actifry  1 kaşık yağda kızartma yapan makinede ama çok pahalıydı almadım bugüne kadar şimdide böyle bir fırsatım oluştu sanırım para veripte almam inşallah ALLAH'IN izniyle benim olacak bu makina tabi ne zaman bu puanları tamamlarım bilemedim ama acelem yok sonunda bedava ulaşacağım ya ,peki burda ki amaç nedir neden bu şekil bir yok izleniyor.
     

Araştırma şirketleri artık eskisi gibi kapı kapı dolaşıp tek tek rapor almak istemiyor bu hem külfetli hemde daha çok masraflı oluyor (anketör tut falan filan ) anlayacağınız böyle gönüllü ailelerce bu işede bir çözüm bulunmuş akıllıca ama değil mi? Kesinlikle akıllıca ama burda samimiyet çok önemli gerçekten bundan zevk alacaksanız düzenli giriş yapacaksanız yani kimse birbirini kandırmasın sizlerde düşünürseniz arkadaşlar yardımcı olmaya hazırım bana bir e-mail atmanız yeterli gulumseyuzume@hotmail.com



4 yorum:

  1. biraz daha bilgi verebilir misiniz acaba?
    actifry için ben de aynı fikirdeyim :P

    YanıtlaSil
  2. acti fry için ben de aynı fikirdeyim :)))
    biraz daha bahsetseniz o sistemden keşke...

    YanıtlaSil
  3. Bademle Buduk mrb öncelikle blogumuz ziyaret ettiğin için teşekkür ederim.Biraz daha bilgi istemişsin, olay şu şekil gelişiyor senin evine yaptığın her alışveriş yani kozmetikten tut market alışverişine tuvalet kağıdından tut atıyorum çamaşır suyuna kadar evin için yaptığın her alışverişini kendine ait kitapları var ordan nerden aldın bölümünden hangi marketten aldığını veya bakkaldan nekadar aldığını kaç para harcadığını hepsini barkoda makinasına işliyorsun. İlk seferler biraz karışık geliyor ama zamanla alışıyorsun haftalık puanların yükleniyor ve sende puanların istediğin hediyeyi alma puanına ulaştığında bedava o ürüne sahip oluyorsun.
    Yani zaten sen o alışverişleri evin için yapmış oluyorsun ekstre bir harcama yapmadan elektronik eşyalar senin oluyor .

    YanıtlaSil